https://www.gamers.ro/xboxseries/console
Sunt mai multe oferte aici, cele cu un controller in plus. Au marit pretul insa, si la cea simpla
https://www.gamers.ro/xboxseries/console
Sunt mai multe oferte aici, cele cu un controller in plus. Au marit pretul insa, si la cea simpla
Nu bag mana in foc, dar sunt aproape sigur ca vor onora pretul initial pentru cei care l-ati prins (2346 lei). Acuma nu va suparati pe cei de la gamers.ro ca au crescut pretul. Era ceva de asteptat. Dar chiar si pretul curent e bunicel. Si cu placere tutoror
S-a intamplat sa ma uit absolut aletoriu acum vreo jumatate de ora.
Am dat si eu comanda cu 2690 ron, sa vedem daca au pe stoc deajuns.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sunt foarte seriosi si sigur vor onora, dar tineti cont de faptul ca nu stie nimeni cum sunt cu garantia.
Am incercat din contul Microsoft, pentru Series S-ul actual. Am pus ca are defecte mecanice, am ales adresa de trimitere din RO, si mi-a aparut ca orice reparatie costa 0 lei. In ultimul pas imi dadea un shipping label cred. In cel mai rau caz, cred ca se poate incerca direct la MS, daca nu sunt ok cu garantia. Sper sa nu fie nevoie, totusi.
Da, garantia internationala de 1 an. Dar in RO sunt obligati sa ofere garantia de conformitate de 2 ani la orice electronic. Si atunci al doilea an nu mai intra in garantia de la Microsoft, deci depinzi de comerciant. Si nu stiu cine poate garanta pentru gamers.ro pe partea asta.
Si nu e vorba de un produs de 200 lei, ca sa zici ca-l poti schimba luna viitoare.
Am comandat si eu una imediat ce s-a schimbat pretul din 2350 in 2700 , cosnider ca e un pret rezonabil , desi nu imi fac mari sperante ca voi primi produsul avand in vedere ca si pana la ora actuala inca se pot face comenzi fara probleme , probabil nu stiu nici ei cate bucati primesc si le vor da in ordinea plasarii comenzilor , macar ma bucur ca e plata cu ramburs si nu am blocat banii de pe card cat timp astept , cand vine curierul ii dau banii si toata lumea e fericita , repet asta daca este sa primesc consola
Garantia comerciala de la Microsoft tine ~2 ani (de exemplu la XSX-ul meu primit la lansare se termina in 29.12.2022). Aceasta garantie comerciala, care e optionala, nu e aceeasi cu 'garantia de conformitate' obligatorie de 2 ani in UE. Cea din urma doar garanteaza ca produsul pe care il cumperi e 'conform' cu descrierea acestuia (adica ca e autentic, ca nu-i lipseste nimic, ca functioneaza in parametrii normali, etc.). Eu sunt de parere ca in cazul dispozitivelor Xbox, acestea ar trebui inregistrate de la inceput in contul Microsoft (https://account.microsoft.com/devices/) si in caz de vreun defect, deschisa cerere de service direct la Microsoft. Puteti avea incredere 100% in garantia de la Microsoft.
Cand apelati la magazinul de unde ati cumparat consola pentru garantie si ei fac tot acelasi lucru (daca sunt cinstiti si n-o dau pe alte maini neautorizate), o inainteaza la Microsoft, doar ca tot procesul dureaza mai mult si treuie sa trimiteti intreg pachetul in cutia originala, cu factura si certificat de garantie, etc. Toata lumea stie povestea. De exemplu daca se defecteaza un cablu sau ceva la controller, trebuie sa trimiteti intreg pachetul plus hartii la vanzator cu tot cu consola care n-are nicio problema
Cand trimiteti direct la Microsoft nu va cere nimic din toate astea. La cererea de service pentru consola inregistrata pe site-ul Microsoft intra si accesoriile relevante (ex. controller, casti, sursa) care pot fi selectate individual cand deschideti cererea, daca problema e la vreun accesoriu. Trimiteti strict dizpozitivul defect fara niciun atasament sau document (singura regula e ca trebuie sa corespunda numarul de serie al dispozitivului trimis cu cel inregistrat) pe care vi-l ambalati si impachetati singuri intr-o cutie, urmand instructiunile afisate pe site si primite pe email. Astfel puteti si urmari mai in detaliu stadiul cererii de service si locatia pachetului. La sfarsit este actualizat automat dispozitivul nou primit pe contul Microsoft si restul perioadei originale de garantie se transfera la acesta (cei doi ani sunt fixi, nu se primeste garantie pe perioada noua de fiecare data cand e inlocuit dispozitivul). Am detaliat aici procesul pentru un caz de service la Microsoft cu un controller Elite Series 2 - http://www.consolegames.ro/forum/f12...ml#post1495800
Ma intreb cate bucati au avand in vedere ca sunt un comerciant mai mic , chair sper sa imi onoreze comanda asta de acum , desi cum am zis avand in vedere ca inca se poate comanda ori nu e mare demand pt series X ori nu stiu ei cate bucati aduc si nu vor primi toti cei care au comandat acum
Este advertised si in descrierea produsului pe site ca este "garantie oficiala microsoft 2 ani " deci daca aveti vreo problema cel mai probabil ajungeti sa folositi garantia direct de la producator (probabil procesul necesita mai multa abtaie de cap dar macar e acolo ceva inc az ca doamne fereste ) , nu stiu cat de customer friendly sunt cei de la gamers.ro nu am mai comandat si nu stiu nimic despre firma , am citit pareri bune pe aici dar nu bag mana in foc , cam ciudat procesu asta cu comanda "in curs de receptie"
Nup , am comanda 1665266 , status "Neadministrat" , din ce reiese pe chatu lor de pe messenger ei nu lucreaza in week-end si incep munca de la 10 , deci voi incerca sa ii contactez mai incolo ,poate primesc niste informatii caz in care voi posta aici
Tocmai ce am intrebat pe Chat-ul gamers.ro ce inseamna "În curs de recepție" si mi-au raspuns cu un simplu "Martie"![]()
Bookmarks