Eu ma refeream la disconfortul absentei butonului de eject, mai ales cand o poti duce la garantie.
Ai dreptate legat de acel disconfort insa pe de alta parte eu pun in balanta si disconfortul timpului pierdut/asteptat pt schimbare, setat iar conturile, sters date de pe consola veche, re-downloadat jocuri pe consola noua, reinstalat aplicatii, teme etc. In cazul meu recunosc ca se poate numi si lejeritate insa inafara de problema de eject a functionat ok. Tot ce m-ar fi interesat era daca cineva a avut experienta asemanatoare cu emag si imi poate confirma ca mi-ar schimba-o rapid si fara asteptari inutile, certuri etc.... ca altfel din pct meu de vedere chiar nu s-ar merita. Butonul fizic de eject probabil l-am folosit de maxim 5 ori de cand am luato iar problema de lipsa spatiu de care zici mi s-a intamplat o singura data.
Apreciez, dar crede-ma ca am verificat, jocurile erau instalate complet+update, am incercat sa sterg salavarile care apuca sa si le faca U4, am incercat online si offline, am incercat si de pe alt cont, inainte si dupa ce am dat rebuilt database iar apoi initialize ps4.![]()
Cu ce joc ai lasat consola ? Nu trebuia sa te obosesti, ca au ei jocuri de testare acolo.
Am lasato cu U4 in cazul in care vor sa se convinga si ei ca discul nu are probleme, iar in acea cere de garantie scrie ca pe langa consola cu accesorii am trimis si jocul Uncharted 4, deci nu-mi fac griji ca nu voi primi jocul inapoi.
Cei care ati mai dus consolele cu auto-eject la Media Galaxy, cam cat a durat pana sa v-o schimbe? Ma gandesc daca are rost sa reinnoiesc PS Plus-ul cand legal o pot tine chiar si 14 zile.
M-a sunat adineauri domnu'(de la Altex) care a facut primirea in service a consolei, m-a informat ca a primit unda verde sa-mi inlocuiasca consola, maine sau luni ma duc sa o ridic din magazin.
In urma constatarii facute in service, consola avea o problema cu placa de baza, stiu ca suna putin cam vag insa asta mi s-a spus.
Astazi a murit si a mea.Am jucat ieri la ea,totul a fost ok si cand am deschis-o azi porneste dar nu transmite nici un semnal la tv.se aud 3 tiuituri si atat.Am incercat si la alt tv,alt cablu hdmi si nimic.Din fericire mai am garantie (altex) cam 6 luni,dar aveti idee daca pot scoate jocul din consola inainte de a o duce la magazin?
Saptamana asta o duc si eu la Media Galaxy pentru auto-eject. Daca intr-adevar mi-o schimba cu una noua, pot opta sa platesc diferenta si sa imi fac un PC cu banii aia? Laptopul meu este cam pe duca si trebuie inlocuit cu ceva. PS o sa imi cumpar iar cand se lanseaza Neo in toamna/iarna.
Cel mai bine vorbesti cu ei cand o duci si le spui ce vrei, in mod normal stornarea e ultima varianta, ei sunt obligati prin lege in primul rand sa o repare. Daca nu repararea nu e posibila, se inlocuieste produsul si daca nu au stoc abia atunci fac storno.
I-am intrebat pe baieti si daca intr-adevar n-au ce sa faca poti sa alegi alta consola in banii aia sau suma inapoi. Interesant, maine o duc la service.
Am primit consola inapoi cum era dupa 4-5 zile, ca lor nu le-a facut figuri cand au testat-o. Cum pot proceda in cazul asta?
Bookmarks