No way, real 3D cu natal pentru simplu motiv ca numai din procesarea de imagine alb-negru (ceea ce fac de fapt cele 2 camere in infra-roshu) nu va stii in ce directie ma uit sa actualizeze scena. Oricat de interactiv ar fi, controlul ramane 2D (X-Y). Eu inca n-am vazut din demouri (nici macar in ala cu "jocul" de mingi) caracterul sa se deplaseze in Z (adancime). Faptul ca are skeletal motion este oricum un pas inainte. Sony poate compensa pe "Z" cu bagheta aia magica cu beculetz...

Cum crezi ca stie NATAL cand apesi pe tragaci intr-un shooter 3D? (link1)

projectnatalpopsci.jpg natal1.jpg natal2.jpg natal3.jpg natal4.jpg

Zona de adancime exista dar numai pentru a stabili pozitia membrelor.
Daca te uiti la filme se vede ca au trasat pe podea dreptunghiuri pentru demo-uri.
Cum merg inainte? Tin piciorul in fatza ? Si demo-ul cu masina (lol). Chiar daca au un SUPER-A.I. in spate si analizeaza la 30 fps, feedback-ul nu are cum sa fie la fel ca apasarea unui buton.

Speaking to VideoGamer.com, Halo 3: ODST producer Alex Cutting said that the Halo series will only incorporate Microsoft's motion-sensing Natal "when it makes sense." (link)

Mai este ceva, raspunsul tactil (haptic) care ajuta la imersivitate. Rumble nu e cine stie ce, dar e totusi ceva sa simti cand intri intr-un pom :-). Asta nu se poate face fara o replica a "armei" virtuale la un FPS, la un racer / flight-sim e simplu - se gasesc destule volane / manshe / joistick-uri cu force feed-back adevarat.

Bineinteles ca natal este "work in progress" si nici nu e asa de rau sa avem un fel de utilizare "utila" intr-un viitor Windows 9 (ceva gen Minority Report nu e asa de departe in viitor)
Cine stie ce mai alege MS din multele proiecte de cercetare... (link)