AAA Snake, AAA Mario, AAA Sonic, samd.
Printable View
AAA Snake, AAA Mario, AAA Sonic, samd.
Oh great, sa si bage consolele n c*r. Generatia urmatoare vom avea mai multe modele, 5.1 5.2 etc The future is here , greatsh*t awaits
daca duceau linistit 60 fps in fullHD atunci si Uncharted4 tot 60 fps avea.
Great news! Nu ducea consola asta inca N ani pana la PS5. New & improved tech is always good tech! 1080 la 60 fps bring it! :)
eu am inteles ca scot un ps4 mai potent putin pt jocuri si capabil sa ruleze filme 4k si cam atat , oricum ar fi , clar o sa fie mai bun acest 4.5 si clar nu o sa aibe treaba cu 4k gameing si tot atat de clar , consumatorii nu se vor putea abtine..garantat rezulta cozi.
Eu astept E3 sa vad despre ce e vorba, sigur vor anunta ceva concret in privinta asta. Eu unul sunt pentru o evolutie in sensul asta chiar daca nu ma intereseaza grafica foarte mult sau nu imi pot permite sa adopt noua tehnologie imediat cum se lanseaza.
In opinia mea, PS4 va merge decent pana la PS5, si dupa. Nu vad motivul sa faci schimbarea cu generatia intermediara.
hooray for PS4 Remastered Edition=D>!
Killzone Shadow Fall nu ruleaza la 1080p, mai intereseaza-te.
Nici Call of Duty: Black Ops 3 nu are nici 60FPS (decat poate ca target), si nici tot timpul 1080p. Check in here: Performance Analysis: Call of Duty: Black Ops 3 • Eurogamer.net.
Tomb Raider se duce si la 30fps: Performance analysis: Tomb Raider Definitive Edition • Eurogamer.net.
Despre restul (gen Fifa) nu ma pronunt... Anyway, cam are dreptate omul... niciunul din jocurile astea nu merg "linistite" in 1080p@60fps. Aproape toate folosesc trucuri (frame drops, res drop, AA drops, quality drops, etc.) pentru a sta in target si a-si pastra fluiditatea.
Toate astea le putea rezolva Sony cu doar un mic upgrade de CPU/GPU din start. Dar cum atunci nu s-a putut... cine stie, poate merita acum, mai ales ca atat 4K-ul cat si VR-ul vor fi anul viitor ceva "mainstream" (parerea mea).
P.S. Eu sincer n-as fi facut upgrade la consola, ci as fi scos un CPU/GPU addon... cum sunt placile video externe pt. laptopuri. Vrei tu neaparat sa joci in 4K? Iti iei jucaria asta addon, o conectezi la acelasi PS4, si ai extra power. Din pacate, nu cred ca e vreuna din console gandita pt. asa ceva, iar pe porturi gen USB 3 e prea mic bandwith-ul pt. asta...
mai intereseaza-te tu, Killzone Shadow Fall ruleaza la full 1080p(1920x1080) in singleplayer iar in multiplayer ruleaza la 960x1080 si foloseste reprojectie temporala pentru a avea o imagine full 1080p(1920x1080) construita dintr-o imagine verticala 1080 + doua imagini orizontale 960(2x960=1920)
---------- Post added 26-03-2016 at 06:05 ----------
fara jocuri indie/remasters/remakes/ports etc./jocuri de sport
Call Of Duty Ghosts
Call Of Duty Advanced Warfare
Diablo 3
Metal Gear Solid 5
Murdered Soul Suspect
Intrăm în detalii. Ce am scris prima dată rămâne.
Poate ar merita discutia legata de "1080p/60fps linistit" daca nu ar fi mentionate jocurile mediocre din punct de vedere grafic, ba chiar cu downgrade-uri pe mai multe niveluri (Diablo 3) cand lumea se gandeste la jocuri care au ceva de oferit lumii, ale caror developeri isi dau silinta. Jocuri ca Bloodborne (viitorul Dark Souls 3), Until Dawn si altele, nu ating constant nici macar 30 fps.
Toate jocurile mentionate prin thread merg la 60 dintr-un singur motiv, nu au de ce sa nu mearga la 60 cu hardware-ul din PS4 la ce grafica au. Pe bune...se dau ca exemplu jocuri gen Fifa?
Sunt 3 tipuri de jocuri ca raport grafica-performance:
- grafica slaba - 1080p/60fps (indie-uri in general si cateva exemple date mai sus, care nu au nicio pretentie...Fifa)
- downgrade mai mare sau mai mic fata de ce si-au propus developerii - 1080p/60fps
- experiente - 1080p/ <=30 fps
FPS-urile nu prea au scuza, mai ales in multiplayer, 60 fps e un prag necesar, dar la downgrade-uri si schimbarea viziunii finale propuse, deja o dam in PC unde iti setezi cum vrei tu in functie de cat de slab ai hardware-ul, si cu sansa sa nu poti juca "adevaratul" joc, din punct de vedere artistic si al atmosferei.
30 fps sunt de ajuns pentru singleplayer in jocurile care au ceva de oferit, unde developerii incearca sa duca hardware-ul la limita pentru a oferi niste experience unice. Developerii care vor sa faca ceva bun pe console, le vor impinge mereu la limite si mereu vor rula constant la 30 fps sau cu frame drop-uri (jocurile proaste remastered sau nu, sunt exceptii). Pe PC stau altfel calculele, si pare ca unii sunt influentati de "matematica" de pe partea aia.
Battlefront. Dacă vor, se poate. The End!
Daca ascultati TotalBiscuit PC port report la Far Cry Primal o sa vedeti ca jocul ala abia merge la 1080p/60fps semi-maxed out settings pe 2 Titani X i7 Extreme si alte nebunii DDR4 etc. Cum vreti voi 1080p/60fps la asemenea jocuri pe o consola de $350 nu stiu... Poate va place sa visati dar eu sunt realistic, iar PS4K este real, pentru 4K media. Cel mai scump PC scartaie la 4K/60fps in majoritatea jocurilor moderne deci doar daca nu o sa coste $2000+ acel ps4k, sa nu asteptati jocuri la 4k pe console, o sa jucam 4k pe console cand PC-ul o sa aiba 16k
Si in mare parte e vina Developarilor... nici pe console si nici pe pc nu optimizeaza jocul sa functioneze cum trebuie. "Mai ales pe PC"
Exact. Daca ar fi cu totii precum Rockstar sau Naughty Dog (si mai sunt cativa, dar ii numeri pe degete), am vedea super jocuri in 1080p. Si nu cred ca ar deranja pe nimeni sa avem super grafica, cu fiecare joc aparut si 1080p 30fps. Ca d-aia am trecut la "next gen" si n-am ramas la PS3/X360.
Rockstar si ND lucreaza probabil de doua ori mai mult pentru a optimiza jocurile la asemenea nivel, dar daca ceilalti developeri ar lucra dublu nu ar avea si profit dublu, deci nu e echitabil. Oricum, eu sunt multumit de puterea consolei acum, mi se pare ca, spre deosebire de PS3 acum cativa ani, PS4 se prezinta mai bine in fata PC-urilor.