Pana acum era Biblie tot ce scoteau DF iar acum brusc pentru ca nu se mai inchina la albastru au devenit corupti![]()
Pana acum era Biblie tot ce scoteau DF iar acum brusc pentru ca nu se mai inchina la albastru au devenit corupti![]()
Mai multe pareri despre DualSense de la Giant Bomb:
Si o lista cu toate jocurile confirmate pana acum ca vor folosi functiile speciale ale controller-ului.
Ma amuza cum unii jurnalisti spun ca e posibil ca multe jocuri sa nici nu foloseasca functiile astea, dar pe blogul PlayStation de cateva luni se vorbeste mult despre asta.
Da dar unii incep sa recunoasca cat de greu e sa implementeze haptic feedback pentru ca senzatiile percepute sunt subiective, cum poti sti exact cum se simte zapada in controller sau nisipul? E mult trial and error pentru implementare pe o singura platforma, doar la first party merita sa faca implementare completa.
https://wccftech.com/dualsense-imple...fantastic-one/
Pai se va repeta istoria cu current gen. Cate jocuri 3rd party au implementat motion controls, gestures pe touch, difuzorul sau led-ul acela?
Mie-mi vine in minte GTA V, dar alt 3rd party nu.
Bine, nici nu am jucat prea multe 3rd party pe PS ci pe Xbox, dar chiar sunt curios cate au beneficiat de functiile actuale si ce va face sa credeti ca vor beneficia de cel viitoare?
Cred ca tine mai mult de disponibilitatea producătorului si daca are chef de asa ceva. In nici un caz nu e vorba despre faptul ca este greu sau usor de implementat.
In plus, daca se va dovedi a fi un succes si feedback-urile vor fi pozitive din industrie, mai mult ca sigur aproape toti se vor conforma.
Pai inca este tehnologie noua, dar probabil ca dupa ce se vor obisnui cu ea o vor folosi si mai mult.
Din lista de mai sus se vede ca sunt cateva jocuri third-party care o folosesc, exceptii notabile fiind jocurile Ubisoft.
Si se pare ca sunt solutii care pot sa-i ajute pe developeri in implementarea functiilor:
Sursa: https://www.sony.net/SonyInfo/techno...ogy_2020_E.pdf (pagina 14 din PDF)Although DualSense will allow for more realistic game experiences, creators will also need more time and know-how to create high quality vibrations. To reduce this burden, we have created a haptic vibration waveform design environment that anyone can use easily. In this way, we have not only developed a tool that allows game creators to design an impactful, natural and comfortable vibration waveform in fewer steps, but also created a method of almost automatically generating vibration patterns from a game’s sound effects. The focus of our development was deep neural network technology, but the problem was that there were few past studies that applied this technology to the sense of touch rather than to images and sounds. In the beginning, we spent many days just agonizing over the data. Later, we studied and examined different algorithms while getting advice from experts. This allowed us to automate the generation of high-quality vibration waveforms to a certain extent, making it look as if they were created manually by the creators.
Pana acum astea sunau ca marketing speak, dar vazand feedback-ul primit din preview-uri devin tot mai interesat si ma gandesc in ce alte feluri interesante se poate folosi.
De exemplu, sa te ajute in Demon's Souls sa faci perfect blocks sau sa simti cum se "tureaza" sabia in DMC5.
Mi se pare "tare" ca sunt jocuri in acea lista, gen Dirt 5 care sunt trecute doar ca suporta controller-u
I mean...da...ruleaza pe PS5, deci foloseste butoanele si manetele de la gamepad but...that's it![]()
https://segmentnext.com/2020/10/22/d...ures-simulate/Dirt 5 was recently confirmed by developer Codemasters to incorporate the new DualSense features for increased levels of immersion on PlayStation 5. The developer however never explained just how haptic feedback and adaptive triggers will simulate a real-world racing experience.
Speaking with SegmentNext in a recent interview, lead designer Mike Moreton finally provided those answers. He explained that haptic feedback will “give players a real feel of the road surface they are driving on” and also “represent the level of grip that tires have on the road and whether the car is in traction or in a full-on drift” in the game.
Moreton further revealed that the adaptive triggers of DualSense will be used to “simulate systems on a car, such as the distinctive judder of ABS systems kicking in, to further immerse the player in the world.”
Dacă acesta este argumentul tău și nu poți face diferența dintre plastic mat și plastic glossy... dacă în 2020 nu știi ce înseamnă fingerprint magnet și ce este aceea încărcătură electrostatică... well, atunci pentru mine tocmai ai postat un argument invalid. Poza urcată de mine cu praful depus pe PS5 este făcută la nici 10 minute după unboxing. Bine, probabil acum va veni un argument la fel de interesant, ceva gen "ar fi bine să șteargă mai des praful", sau mai știu eu ce...
Well, acel ventilator împinge aerul din carcasă. La pornirea consolei, ventilatorul va sufla aerul și automat și praful depus (exact cum este acum la majoritatea PC-urilor, care minune, au ventilatoare în partea de sus a carcasei). Also, dacă de asta îți faci probleme, să știi că poți să așezi consola în poziție "culcată".
Anyway, I just stated a fact. Același lucru l-am spus și când am văzut prima oară PS3-ul lucios. Care nu doar că e un fingerprint magnet, dar în timp se umple de microzgârieturi, oricât de atent ai fi. Însă văd că unii au probleme în a accepta un simplu fapt: glossy plastic just sucks (indiferent dacă e folosit de Sony sau de altcineva). Always did, always will. Just get over it, if you don't care about that!
Ai dreptate, nu s-au prea implementat in nici un joc acele functii de pe DS4! Killzone avea ceva funcții pt touchpad si mai era ceva joc unde daca găseai ceva log il puteai auzi din speaker-ul controlerului in timp ce continuai jocul, mi-a plăcut mult ideea dar apoi nu sa folosit nimeni de capabilitatile astea si probabil nici pe DS5 nu vor fi multe jocuri care sa profite de funcțiile lui.
Am ajuns la punctul in care nu stiu ce consola voi cumpara(nu le vreau pe ambele), deoarece imi place ce vad in ambele tabere.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Și stai că trebuie să vină și Nintendo cu next-gen la anul.
Eu nu cred că pentru un console gamer vor conta diferențe de 2-3-5FPS, sau faptul că una încarcă jocul în 2s și alta în 4s. Aceia de fapt sunt PC Mustard Race fans, care din "greșeală" și-au luat și o consolă...
Mda, nici eu nu inghit plasticul ala glossy:
- microzgarieturi in timp
- magnet de amprente
Ma scot din minti chestiile astea, mai ales ca eu sunt tipicar si la mine totul trebuie sa fie lună!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Se rezolvă ușor și cu plasticul ăla negru strălucitor. PS5 se dezasamblează f. ușor.
Iei un șmirghel de granulație 1200 și în 5 minute ai rezolvat problema.
Si de ce as sta sa fac eu munca de atelier pentru ca ei au un fix cu glossy-ul vietii?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bookmarks