Te amuza chestia asta sau? Din cate stiu Guerilla e studioul lor, nu era vorba pe ce platforma apare intro-ul ala ci pe ce jocuri.
Printable View
Da. De asemenea, mi se pare cliseic ca un intro sa fie alcatuit din mai multe secvente pana apare logo-ul.
Aici explică mai pe îndelete de ce au ales asta. Vor personaliza animația pentru fiecare franciză în parte ca intro in game și da , va fi prezentă în absolut toate jocurile dezvoltate de Sony prin studio propriu sau partener coordonat :
https://youtu.be/k4ThThHrZ2M
Sent from my Phone 2 using Tapatalk
Unreal Engine 5 Feature Highlights | Next-Gen Real-Time Demo Running on PlayStation 5
https://www.youtube.com/watch?v=EFyWEMe27Dw
Unreal Engine 5 Revealed! | Next-Gen Real-Time Demo Running on PlayStation 5
https://www.youtube.com/watch?v=qC5KtatMcUw
Un fel de...uite cum ar putea sa arate jocurile daca oamenii isi vor da interesul.
Also:
PS5: Sony Says Hardware 'On Track' and 'No Major Issues' With Software
https://www.ign.com/articles/ps5-gam...dware-no-delay
Impresionant! Arata demențial, nici nu vreau sa ma gandesc cum vor arata jocurile firstparty!
Cat despre PS5....
Tim Sweeney
"The hardware Sony is launching is phenomenal, not only the unprecedented amount of power but an architecture that blows ANY pc you can buy on the market"
That I/O throughput doing the magic son.
Apropo, acest demo a fost înregistrat de pe un deviceKit mai vechi.
Eu cred a acel tech demo se va transforma într-un joc făcut chiar de cei de la EG intr-o colaborare cu... :D
Noi vedem demo-urile astea dar...oare cati dintre devs vor putea crea asa ceva ? cred ca ii numaram pe degete !
Pai daca te uiti in trecut la demo-utile UE4, o sa vezi ca jocurile firstparty au aratat mai bine chiar din primii doi ani. In plus, noua arhitectura va oferi producătorilor instrumente mai bune pentru a atinge un nivel grafic precum cel din demo, sa nu fii surprins daca jocurile multiplatform vor arata la fel sau chiar mai bine.
Noile console vor fi niste bestii!! Abia astept noua generatie!
@IsNotMe
Din păcate doar cele câteva studiouri first party și vreo două sau trei 3rd party. Am încredere în jocurile exclusive de pe fiecare platforma, celelalte făcute de Ubi and Co...oricum mă lasă rece
Nu poate decat sa ma bucure ceea ce vad ! super tare ! in sfarsit termenul de "downgrade" sper ca va disparea !
Intr-adevar, arata bine si "viitorul suna bine".
Ca o paranteza (vezi poza), viitoarea generatie de la nVidia (pe care ar trebui sa o anunte in curand) - de luat in calcul tocmai pentru ca chipul nou de la amd ar tb sa fie echivalent, pt ca in industrie engine-urile vor fi aceleasi - va suporta in acelasi timp RTX si pentru GI, Umbre si Reflexii fara performance loss prea mare vs ce avem acum, cand trebuie sa aleaga intre ele - si se pare ca au fost date niste hint-uri despre Cyberpunk, care o sa vina cu toate 3 deodata, deci o sa fie un salt mare intre current gen si next gen :D
Revenind la acest tech demo, am vazut niste articole cum ca Unreal Engine 5 tech demo a rulat la 1440p cu 30fps si fara RTX desi are GI.
In primul rand, nu intereseaza pe nimeni (sau nu ar trebui) daca o face in software sau utilizand accelerarea din cipurile RT (daca o face cu cipurile RT asta inseamna ca impactul la fps va fi mai mic). Important este sa fie.
De fapt articolul sursa, de pe eurogamer zice:
Deci video e cu raytracing, arata la fel dpdv vizual, efectul ca (inca) nu e hardware accelerated e ca nu poate rula la 4k. Probabil dupa ce primeste si suport pt hardware acceleration sa mearga pe cipurile RT elibereaza din resurse cat sa tina un fps bun la 4k.Quote:
Hardware accelerated ray tracing will be supported in Unreal Engine 5, for example, but it's not a part of the PS5 tech demo revealed today.
Deci cum ar fi, ala e "RTX ON" ce vedem noi, in schimb presa (pornind toti de la articolul sursa eurogamer) pun titluri din care reiese "NO RT".
Aia de la eurogamer sunt niste idioti tocmai pt ca arunca cu niste cuvinte din astea desi stiu foarte bine ca ei sunt considerati de unii o referinta in domeniu iar ce zic ei e preluat orbeste de tot internetul.
Ce stim din demoul de UE5: are raytracing - folosit pt realtime global illumination si are 'dynamic resolution' - asta inseamna ca ruleaza nativ 4k, dar in momentele in care GPU-ul e solicitat la maxim, scade rezolutia dinamic ca sa mentina fps (in cazul asta, cum zice acolo, "most of the time" ruleaza la 2560x1440). Dar de la asta sa preiei ca "nu are RT si ca e de fapt la 1440" e cale lunga si e pretty much falsa fraza si zice si in articol ca totul e scalabil.
UE5 suporta full hardware acceleration (sau va suporta la lansare) si scalabilitate pt older consoles si in jos pana la device-uri de iOS si Android. Asta inseamna ca tu faci jocul cu high resolution assets si raytracing si tot si dinamic engine-ul face scaling la tot in functie de hardware specs targetate. Deci teoretic poti sa ai acelasi joc si pe iPhone, dar cu totul dat in jos cat sa mentina un fps acceptabil setat de ei - idem si pt consolele actuale - setezi acolo target hardware Xbox One X, target fps 30 si apoi engine-ul iti selecteaza ce setari vizuale poate sa ruleze hardware-ul ala ca sa ruleze jocul la un fps apropiat de 30. Foarte probabil ca raytracing - chiar daca se poate rula in mod software pe current consoles - nu va fi, pt ca afecteaza prea mult fps-u.
O alta chestie misto e ca zice ca suporta ultra high resolution 3d models, assets si environments, pe care again, apoi engine-ul le scaleaza si optimizeaza pt eficienta.
Ce arata ei acolo environment cu pietrele alea zice ca are 1 miliard de poligoane - asta e ceva ce nu exista hardware pe care sa rulezi realtime (nici azi si nici in viitorul apropiat), doar ceva gen server farm, dar zice ca engine-ul face din ala un optimized scene de 20 milioane de poligoane, care e apoi afisat pe ecran - asta inseamna ca environmentu poate fi absolut incredibil de detaliat, dar cu dynamic detail - adica pe masura ce dai zoom in, o sa vezi pietrele la higher resolution.
Dinamic Global Ilumination mi se pare the holy grail :x
Zice clar multi-bounce global illumination, realtime 8-}=D>@-)
Oricum, foarte misto video ala de 9 minute =D>
Impresionant ce au reusit sa faca cu Unreal Engine 5 :D
Acum cativa ani exista un grup de developeri din Australia care lucrau la o noua tehnologie de randare a poligoanelor. Se pare ca fost pe bune, chiar se putea face asa ceva. Treaba asta va fi game changer pentru toata industria.
https://www.youtube.com/watch?v=00gAbgBu8R4
https://www.youtube.com/watch?v=JVB1ayT6Fdc
Imi aparuse si mie in YouTube feed video-ul cu noul engine si am venit să-l postez dar vad ca deja e aici!
Demential!! Asta se poate numii next gen! Tot am vazut cum vor unii 60fps dar eu unu prefer 30fps si grafica, texturi si poligoane(bine am zis?) de genul arătate in video! Ar fi frumos sa avem intradevar asa ceva pe next gen, cine stie...
I stick with 60fps.
Cand deja mai toate smartphone-urile de top vin cu 90Hz - 120Hz, sa vrei doar 30 de la o consola next-gen, nu e bine. Mai ales ca asta inseamna ca nu prea e future-proof. Mai bine sa fie spatiu de manevra, ca poate peste doi-trei ani, o sa vrem 8K... si atunci o sa fie ca tine. La 8K, acceptam si 30fps :)
Eu sincer sper ca atat Ms cat si Sony sa adopte o metoda buna de upscaling la rezoluție 4K si sa ruleze jocurile cu minim 60fps, astfe va avansa si grafica in joc fara sa fie afectată.
Deja vedem pe generația curenta niste jocuri cu upscaling foarte bun, aproape insesizabil ca nu e nativ.
//si nu uitați un aspect important, acel demo a rulat pe un deviceKit mai vechi.
PS5 SSD Is 'Far Ahead' of High-End PCs, Epic Games CEO Says
https://www.theverge.com/21256299/ep...uture-next-gen
Sent from my Phone 2 using Tapatalk
Cică apare în octombrie oficial https://twitter.com/Nibellion/status...60012082655234https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...b1f4eefd81.jpg
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk