Din cate stiu eu nu-ti ia mai mult dar unii useri au observat o mica taxare a tranzactiei a bancii, dar difera in mod evident de la banca la banca si este o suma mica
Printable View
Din cate stiu eu nu-ti ia mai mult dar unii useri au observat o mica taxare a tranzactiei a bancii, dar difera in mod evident de la banca la banca si este o suma mica
Multumesc!
comisionul bancii, depinde de contract, e de 1-2%
Eu ştiam că nu se percepe comision la cumpărături online, la cele de credit, la cele de salariu pot fi alte condiţii.
Nu este un comision. Pur si simplu asta se pierde la rata de schimb din ron in euro etc. Daca te uiti pe internet banking imediat dupa tranzactie, iti va arata exact suma pe care ai calculat-o, dar cand se va finaliza tranzactia interbancara si aceasta va iesi din statusul "in asteptare", vei vedea exact la ce curs s-a calculat de fapt. Desi preturile pe Store RO apar in lei, acestea au fost transformate din euro, iar cand se face tranzactia, nu vei plati cu lei in lei ci cu lei in euro. Diferenta va veni de la pretul cu care banca, la care ai cardul, vinde euro in ziua respectiva.
Pe US e si mai si. Acolo vei plati cu lei in euro, care la randul lor sunt echivalentul sumei in dolari. Aici ai deja doua cursuri de schimb implicate, deci posibil mai multe pierderi. Din fericire, acestea sunt de doar cativa lei pe oricare PS Store si, totodata, direct proportionale cu suma de plata.
Cand Sony isi va deschide cont in lei pt PS Store RO, atunci vei plati exact pretul din store.
Nu ştiu ce tot vb acolo, am card de credit Master Card de la Alpha Bank, am sunat la ei să verific şi mi-sa spus că din cont sa reţinut exact suma din Store, cum să îţi i-a bani la schimb dacă store este pe Ro. şi are preţurile în lei.
Mie îmi ia întotdeauna suma exacta in lei, plătesc cu mastercard forte BT. Nu se face nici o conversie, nu este nici un comision.
Am card VISA de la ING și nu mi s-au luat niciodată din cont mai mulți bani fața de ce scria în STORE.
Unora le ia comision. Se cheamă comision de conversie valutară și se ia atunci când tranzacția se realizează cu o bancă străină. Dacă prețul e în lei, nu înseamnă că tranzacția se realizează pe teritoriul României.
Vorbiți de parcă e ceva nou, sunt mulți care s-au plâns de diferența de preț până acum, chiar pe acest forum.
am impresia ca se mai ia un mic comision la unele banci, dar in rest nu, nu sunt costuri ascunse.
Ref. la PS Store Romania. Acest comision este perceput eronat de banca. Dar eu va zic ca nu este comision, este o diferenta de curs, pt ca suma venita la plata este in GBP. Atata timp cat se face dovada facturii/platii cu valoarea in lei, banca va corecta greseala.
Eu deja am contactat banca mea (Credit Europe Bank) de 2 ori, am transmis dovada platii/facturii in lei si au corectat tranzactiile.
---------- Post added 26-06-2015 at 09:08 ----------
Avand in vedere utilitatea unui forum (pe care cred ca am inceput sa nu o mai avem in vedere) va impartasesc ceva, zic eu, foarte interesant.
Cei care si-au facut cont de PS Store pt Romania incepand cu luna noiembrie sau decembrie nu au primit cateva jocuri (gen Hitman, Thief, etc).
Cred ca un procent semnificativ din aceasta categorie, ca si mine, au contactat serviciul suport din Romania (facebook, DA - facebook !) si nu au aflat prea multe. Apoi am fost indrumat catre o adresa de e-mail, unde tot timpul am primit feedback de genul "The case was registered in our support system ... We will contact you as soon as we have an update! ... We have re-escalated the issue to our top management team .... We assure you that we will soon have an update!".
Ei, eu am inceput aceste discutii din ianuarie, dar pe la inceputul lui martie, fiind prins la servici si acasa cu alte chestii, am uitat de acest aspect. Acum cateva zile ma gandeam la Hitman si mi-am adus aminte.
Pt. ca de vorba buna nu am rezolvat, am facut o plangere la un fel de OPC la nivelul UE (care are atributii de a rezolva neintelegerile doar amiabil) si apoi le-am transmis si celor de la Sony o copie.
Rezultat ? Am primit un mesaj de la Sony, ca imi ofera jocul Bloodborne (PS4) "as so we can partially compensate you for the situation". Acum nu stiu ce inseamna partially dar eu zic ca nu e rau si asa.
Ideea este sa ne stim drepturile si sa le cerem, legal, cand acestea nu sunt respectate.
Sigur aceasta situatie nu poate fi urmata de cei care au conturi pe US sau UK, pt ca a trebuit sa le comunic adresa si nr de telefon (nu stiu daca vine prin posta sau redeem code). Chiar si asa va sugerez sa faceti conturi PS Plus de RO pt a mentine interesul Sony pt piata din Romania.
Ezit sa va dau numele OPC-ului la nivel european sau un draft al plangerii, sa vedeti ce am scris, pt ca asa suntem obisnuiti - sa primim totul gratis si sa facem copy-paste. Va asigur ca nu am pierdut mai mult de 1h si recompensa (Bloodborne PS4) este pe masura.
Tine atunci pentru tine numele OPC-ului si vorbeste in engleza in multiplayer.
Pot să te înțeleg la faza cu acel draft, dar la faza cu numele OPC-ului nu te înțeleg. Când ți-am citit cele câteva cuvinte mi-am adus aminte de un banc
ANUNT :
Tanar frumos, student, nu beau, nu fumez, am o masina beton, casa cu 12 camere, parinti bogati, nu vreau nimic, doar ma laud
romanul s-a nascut OPC-ist dar in ultimul timp este foarte la moda. Suntem plini de drepturi dar cand vine vorba de obligatii ne uitam pe cer.
Lucrezi la altex? Sau ce anume te deranjeaza?
Credeti ca mai baga FIFA 15 deluxe edition la reducere? a fost acum o luna parca la 100 lei dar nu am avut bani.
Felicitarile mele, ai primit un joc, esti tare, pastreaza pentru tine numele OPC-ului, sa nu cumva sa faca si altu vreo plangere si sa primeasca ceva (doamne feri)
Lasa, da te tu mare cu jocu' tau. Plin de inapti
Eu cred ca orice om cu macar un neuron activ (dar vad ca se gasesc si fără) poate sa se uite 30 secunde pe site-ul ANPC. Asa suntem noi invatati, de ce sa imi bat capul si sa ma interesez, cand pot primi totul moca de la un fraier. De ce sa întreb frumos cand pot sa arunc cu noroi in omul care a dat informatia?