Astia cu 2350 probabil au fost printre primii care au comandat. Banuiesc ca ne suna, iar daca refuzam pretul, ne lasa in aer.
Dupa ce termina cu noi, trec la cei cu pretul full.
Deci sa inteleg ca doar cei cu 2350 au fost sunati pana acum?
Eu comandasem la 2350 si am anulat. O sa iau cand o sa fie pe stoc la eMag, ca sa pot beneficia de cele 60 de zile de retur. Inca nu sunt convins ca e o diferenta asa mare fata de SS.
Tin SS pe un monitor 2k de 144hz. Nu planuiesc sa trec la 4k in anii urmatori, deci rezolutia pentru mine a fost irelevanta. In plus, se pare ca atat SS cat si SX au probleme cu majoritatea monitoarelor cand vine vorba de 120Hz + 1440p. Eu pot alege fie 1080p cu 120Hz, fie 1440p cu 60Hz.
Am luat-o strict pentru Game Pass, si tot ce am incercat pana acum a mers ireprosabil: Gears Tactics, Pillars of Eternity, Fallen Order. Posibil sa scada sub 1080p, dar nu observ. Diferente notabile fata de One X sunt in Witcher, FF 12, FF 15, si Minecraft Dungeons, din cat am studiat eu. Sper sa se rezolve cu patchuri/FPS boost.
2K, 2K, dar diagonala care este? pana in 30" nu cred ca vezi mare diferenta intre FHD/2K, deci stai excelent la capitolul rezolutie.
Sa vedem acum cu FPS Boost-ul asta, sa cuprinda cat mai multe titluri.
Este de 27. Nu cred ca as vedea diferenta intre 4k si 1080p, mai ales de la 2m sau la cat stau.
Planuiesc ca pe viitorul apropiat sa fac un efort financiar pt un OLED mai bun de la LG , deci mi-am zis ca series X era singura optiune , daca ai diagonala mica intradevar nu simti diferenta la rezolutie , si un televizor de duzina 4k cu diagonala de 108 cm e prea mic ca sa te bucuri de 4 k
---------- Post added 18-02-2021 at 13:52 ----------
Fallen de curiozitate , dupa ce te-au suant ti-au updatat si statusu comenzii pe site?
M-au sunat la 14:24 si mi-au updatat-o la ora 15:32.
Comanda Dumneavoastră a fost preluată de către curier, veți primi coletul în 1-5 zile lucrătoare.
Veți primi informații suplimentare referitor la AWB și la statusul livrării, prin SMS din partea Fan Courier, imediat după înregistrarea în sistemul Fan Courier a expediției.
Data expedierii:
Vă informăm că în această perioadă, unele colete pot fi înregistrate în sistemul partenerului nostru curier, cu o întârziere de până la 24 de ore de la înregistrarea în sistemul nostru a codului AWB de urmărire a coletului. Mulțumim pentru înțelegere!
La ora 16 mi-au generat si factura.
---------- Post added 19-02-2021 at 10:14 ----------
Gata, mi-a ajuns xbox-ul![]()
Buna intrebare. Dati si voi mai multe detalii despre garantie. Ce scrie pe certificatul de garantie? Unde apelati in caz de ceva?
Singuru loc unde puteti merge pt garantie e chiar Microsoft , va inregistrati serial numberul consolei in sectiunea de "My devices " de pe site si aveti garantie la ei direct , nu mi-as face sperante la gamers.ro pt servicii de garantie , + oricum e mai buna garantia direct de la microsoft . Pe site-ul lor din Ungaria au acolo optiuni gen "extinde garantia produsului cu un an sau doi" pe site-ul din romania nu au absolut nimic decat o mentiune a garantiei de la producator . Ma si enerveaza cum raspund pe facebook , imi scrie ala de zici ca am crescut amandoi pe aceeasi strada , nu tu buna ziua nu tu *****e-n gura nimic
Da, dar nu asta a fost intrebarea, ci cum este certificatul de garantie, care sunt obligati de lege sa-l dea odata cu produsul livrat. Ce scrie pe el? Cum si unde se apeleaza in caz de defect?
Also, da. Cine se ocupa de pagina lor de facebook ar trebui sa lase pe altcineva acolo, care stie sa relationeze cu oamenii si sa se exprime, pentru ca la urma urmei, nu suntem prieteni ci suntem clienti, iar clientul trebuie respectat.
Puteti citi aici https://www.gamers.ro/termeni-si-conditii despre garantia de la gamers.ro. Cautati "13. Garantia Produselor".
Din punctul meu de vedere cea mai buna optiune pentru onorarea garantiei la produsele Xbox este producatorul direct, Microsoft, prin mijloacele directe din contul Microsoft.
Da si eu (si probabil nu sunt singurul) sunt curios cum arata acel certificat de garantie si ce centre sunt specificate pe el.
La eMag, spre exemplu, pe unele certificate de garantie este specificat Depanero. Sunt curios aici ce service s-ar ocupa de asa ceva, de la noi din tara, unde ar trebui sa-l trimitem in caz de ceva.
Nu luam in considerare trimisul pana la Microsoft in x tara ci trimisul in service la noi, unde sunt obligati sa repare/schimbe produsul in maxim 15 zile calendaristice (parca).
Intrebarea mea se adreseaza doar celor care au primit deja consola de la Gamers.ro si au acel certificat de garantie fizic, pentru a lamuri si acest aspect aici pe thread.
Avand in vedere ca e cumparat de la o firma inregistrata in Romania, in caz de garantie raspund, sau cel putin asa ar trebui.
Adica totusi avem impotriva cui sa ne indreptam in cazul unei defectiuni.
Eu unul sper sa nu existe o problema, insa daca exista, au urmatorul citat:
In cazul aparitiei unei defectiuni, este obligatorie anuntarea Vanzatorului care va oferi suport si asistenta Clientului in vederea repararii produsului conform conditiilor specificate in Certificat.
Pe email nu am primit decat factura, fara niciun fel de garantie.
Sa vedem daca in cutia produsului este totusi ceva.
Cum ajung acasa, o sa revin cu un mesaj/poza![]()
Si eu am Series X-ul meu tot de la gamers.ro (primit la lansare). Momentan nu sunt acasa sa ma uit peste certificatul de garantie, dar o sa editez postul asta mai tarziu cu detalii. Cred ca ideea este ca daca vrei garantia de la ei, cand ai o problema ii contactezi pe email sau telefon si ei iti vor trimite un curier caruia ii predai tot pachetul. Si de acolo, cu Dumnezeu inainte cum s-ar zice. Cel putin asa a fost in cazul meu la un alt produs Xbox de la un alt vanzator bazat tot in Ungaria.
"Service...de la noi din tara" pentru Xbox nu exista. Romania nu are suport pe deplin pentru Xbox.
Si "obligati sa repare/schimbe produsul in maxim 15 zile calendaristice" asta nu se va intampla niciodata pentru produse Xbox in Romania. Asta pot sa garantez 100%. Trebuie sa te astepti la vreo 3 saptamani - o luna pana primesti dispozitivul inapoi inlocuit/reparat.
Nu are importanta. Ei ca vanzatori se supun legislatiei si sunt obligati de lege foarte clar, sa repare sau schimbe produsul in maxim 15 zile calendaristice. Nu conteaza unde este suportul oficial sau nu. Tu nu cumperi de la Microsoft, tu cumperi de la acel comerciant si este obligatia lui, ca si comerciant cu care tu faci un contract de achizitie, sa respecte legislatia.
Ce face el cu produsul, este problema lui, cat timp il aduce la conformitate sau il schimba cu unul nou, urmand sa-l trimita el mai departe catre Microsoft.
Legea este foarte clara si daca sunt probleme pe partea asta, apelati cu incredere la ANPC.
Bookmarks