Vitezele din acel filmulet, sunt in limita legii. Atat in localitati, cat si in afara lor. Vibratiile camerei, induc in eroare.
Printable View
Vitezele din acel filmulet, sunt in limita legii. Atat in localitati, cat si in afara lor. Vibratiile camerei, induc in eroare.
Salutare,
Am reusit si eu sa imi termin scoala acum 2 luni si am A-ul in buzunar, insa am donat un organ pt el. Aici A-ul full costa cam £900, insa partea buna e ca poti avea permis in 8 zile daca iti rezervi loc examen din timp, tuitia e de calitate, la fel au fost si moto ( Ybr 125 si Er-6n 2010) si echipamentul oferit.
Proba poligon:
http://youtu.be/Kf8qoQ5d3rA
Proba oras ceva de genul:
http://youtu.be/nsOkctU-ywI
Daca tot a fost primavara :P
Asa ca fapt divers:
Am si eu doua nelamuriri: 1. Cine a fost desteptu' care a aprobat sa se dea examenul pt. categoria A (si cat. aferente) cu instructorul in spate pe motocicleta si examinatorul sa-ti dea comenzi vocale via Bluetooth in timp ce esti in trafic?
2. Cand se va renunta la aceasta "regula"?
Serios acuma: adica nu-s destul de stresat eu ca am examen si am intre picioare "un monstru de 198kg" mai trebuie sa-l "car in spate" si pe instructor care are ~ 90 de kg + examinatoru' care-mi urla comenzi in urechea dreapta + reguli de circulatie + adaptarea vitezei...
Pai ce-i prostia asta? Bataie de joc. Eu in cazu' asta ce ar trebui sa fac? Ca un pasionat "pe doua roti"? Sa tot dau examenu' de 100 de ori (ca un fraier) pana-l iau (daca-l iau) sau sa-mi cumpar, pur si simplu, "un motor" si sa ma dau cand am eu chef? Si daca e sa ma opreasca politia in trafic...ghinionul meu.
Eu n-am o alternativa la toata treaba asta. Alternativa ar trebui sa aiba ce-i care-s platiti pt. asta ca de aia-s acolo. Nu sa doarma pe ei.
NOTA 2! Stai jos!
Trebuia lasat doar poligonul (pe timp) asa cum a fost si sanatate buna.
1.Din punctul meu de vedere este un lucru bun ca se da si traseu.Si DA!Mai bine sa ai emotii la inceput cu cineva in spatele tau care are experienta decat sa te trezesti singur prin jungla din Bucuresti fara sa ai o mica (mica mica mica de tot) idee despre ce se intampla.
2.Despre instructor ,daca ai parte de unul care stie ce are de facut o sa uiti ca este in spatele tau indiferent cate kg are, sansele sa ai probleme in trafic sunt foarte mici dimpotriva,pot spune ca este un mare plus (cand am facut scoala venise o fata careia ii era frica sa urce singura pe moto, mi se pare ca nu stia sa mearga nici pe bicicleta asa ca s-a urcat instructorul ca pasager si cred ca mai mult el tinea moto in echilibru).Si prietena mea cand facea scoala a condus prin poligon cu un mic pasager de vreo 120kg tot la scoala si el....si totul a fost ok.
3.De la "monstrul de 198 kg" iti poti lua gandul...."Monstrul" nu va avea mai mult de 150-160 de kg si maxim 250 cmc (ca te mai lasa in poligon sa mergi si cu moto de capacitate mai mare, asta e doar asa ca sa-ti faci o idee).
Sper sa nu ma injuri.Este doar parerea mea... :)
Succes!
Pe o Honda Hornet de 600 dau examenul (pe ea am facut si scoala) :biker: Sper sa-l iau de data asta ca prima data am gafat-o.
Partea cu instructorul in spate, mi se pare o tampenie. Oricat de instructor ar fi, tot crispat va sta si riscul sa faca o miscare gresita, este destul de ridicat. Cat am facut scoala, am vazut fete destul de micute, care se chinuiau sa tina motoreta pe loc (ma refer la greutatea ei), dar sa o faca si cu instructorul in spate...
Bafta Ronan :)
Asa-mi trebuie daca am fost capos si n-am ascultat de sfaturile mamei...sa-l dau cand mi-a zis ea :wife:
Nu-mi inchipui ce damage facea dihania daca era viziera macar un pic deschisa.
Un bubu la falcute sau ochisori :D
Fain, am si eu una de vineri incoa. Vroom Vroom, traiesc din nou!
Frumos Speed Triple, sa-l stapanesti sanatos si fara incidente si sa te bucuri de asfalt uscat.
E fratele mai mic, Street triple R 675, mai usor, mai agil, insa la fel de intimidant. E prima mea motocicleta :-S
https://www.facebook.com/photo.php?v...type=2&theater
Sper ca va merge