Fanatec Porsche 911 Turbo Wheel - Gaming in stil regal. Fanatec este o companie germană ce se ocupă cu periferice pentru gaming cum ar fi diferite controllere pentru PlayStation 2, volane sau alte lucruri de genul ăsta. Produsul din acest review este un Fanatec Porsche 911 Turbo Wheel, achiziţionat la preţul de 300 de euro + �ncă 20 de euro transport. Coletul a ajuns �n aproximativ 14 zile lucrătoare, a fost pus pe 14 august, �n 29 august a ajuns �n Rom�nia iar �n 2 septembrie a ajuns la mine. Atenţie: firma Fanatec trimite volanul din Germania pe teritoriul Europei. Pentru produsele care se trimit �n Germania, transportul este gratuit.Pentru celelalte ţări, firma trimite pachetul cu DHL, �nsă de fapt nu e DHL-ul adevărat, cel cu care vine una-două de oriunde cu un preţ pe măsură.
DHL a achiziţionat Deutsche Post, şi de fapt ei trimit prin Deutsche Post p�nă �n Rom�nia, de aici ocup�ndu-se Poşta Rom�nă. Am rămas plăcut suprins de modul �n care s-a mişcat Poşta Rom�nă, volanul a ajuns vineri �n Rom�nia iar marţi �l aveam acasă. Masa coletului este de 10 kilograme. Tranzacţia s-a efectuat prin PayPal �n decursul unei zile. Nemţii mi-au răspuns prompt la fiecare problemă ce-am avut-o, am primit tot, număr de transport,absolut tot. Sunt convins că nu ar fi nici o problemă �n cazul garanţiei. Cireaşa de pe tort a fost următoarea : mie �mi lipsea cablul de la volan la schimbător,imediat ce cei de la Fanatec au aflat m-au informat că vor trimite cablul care �mi lipseşte imediat.Cu ocazia asta am mai luat şi un receiver wireless de rezervă pentru 20 de euro.
Mod de ambalare
Bine�nţeles, treabă nemţească. Produsul vine �mpachetat �n 3 cutii de carton: o cutie de carton pe care scrie Fanatec, pe care sunt lipite datele legate de transport, apoi mai vine �ntr-o cutie de carton şi �n final �n cutia sa originală. La desfacerea cutiei originale, mesajul „Take a deep breath” te �nt�mpină, urmat de un mesaj liniştitor al tensiunii inimii „Relax”, care te introduce către „GO GO GO!”, �nsă totul se termină printr-un „Not yet”.
Conţinutul pachetului
Pachetul conţine următoarele :
- cablul de alimentare cu adaptor pentru Marea Britanie
- cablu schimbător-volan
- cablu pedale-volan
- schimbător �n 7 trepte – H-shifter
- schimbător secvenţial
- plasă de cauciuc care vine pusă sub volan ca să nu alunece, pe care o poţi pune �n funcţie de suprafaţa folosită
- tablă metalică pentru pedale pe care să o foloseşti la scaune de gaming cu suport pentru pedale
- un receiver wireless pe care �l conectezi �n portul USB al consolei/calculatorului, prin acesta conect�nd pedalele şi volanul/volanul şi schimbătorul la gaming device
- un stick de 1 GB care conţine driverul, manualul şi un ghid pentru montarea tăblii metalice; acest stick vine doar �n varianta Nordschleife Edition, �n Regular Edition veţi primi un CD cu acestea
- două tije metalice pe care se montează schimbătorul
- două suporturi de plastic, care vin montate pe volan atunci c�nd volanul se ţine �n poală şi nu pe masă
- patru baterii care se introduc �n pedale,�n caz că nu se foloseşte cablul care vine separate
- şurubelniţă
- volanul
- o bucată rigidă de plastic, cu ajutorul căreia se prinde volanul de masă, care prezintă �n capătul inferior două clapete ce vine �mpinse pe masă pentru a asigura stabilitatea acestuia şi un tub pentru şurub, cu care se strange acest suport de plastic
- pedalele
Bine�nţeles, totul �mpachetat �n carton şi folii, suporturile de plastic, şurubelniţa şi alte lucruri care ocupă mai puţin spaţiu fiind băgate �n nişte pungi care erau lipite unde se inchid cu scotch.
Calitatea, construcţia şi dimensiunile componentelor
Să �ncepem cu schimbătoarele: se poate vedea �n video că este rezistent, vorbesc aici despre H-shifter, celălalt av�nd doar două direcţii de mişcare, faţă-spate. Pot spune că �n cursele tensionate din Gran Turismo 5 Prologue nu mai aveam nici o milă faţă de schimbător, uşurinţa cu care se pot schimba vitezele o vedeţi �n video. Schimbătoarele au o formă ideală, un fel de Z �ntors.Astfel, partea superioară a schimbătorului cade fix pe masă,partea inferioară urm�nd �n prelungirea acestuia,�n jos, pe partea laterală a acestei porţiuni inferioare alf�ndu-se găurile pentru cele două tije iar jos, se află mufa. Aceeaşi construcţie şi pentru schimbătorul secvenţial, cu aceeaşi poziţionare a mufei.
Pedalele : acceleraţia se calcă cel mai uşor normal, urmată de ambreiaj şi fr�nă, �n care �ţi poţi sprijini liniştit piciorul �n timpul unei curse. Fr�na se apasă at�t de greu, �ncăt dacă pedalele nu stau pe o suprafaţă care nu alunecă, ori se răstoarnă pedalele, ori pleacă la plimbare �n faţă, lucru desigur caracteristic maşinilor de curse(mă refer la tăria pedalei de fr�nă). Pedalele sunt făcute din metal, suprafaţa pedalelor fiind făcută din cauciuc, cred. De asemenea, pedalele prezintă, unde �ncepe baza, nişte sanţuri �n care �ţi poţi sprijini picioarele pentru a nu aluneca. Conectorul pentru cablu se află pe partea dreaptă, �n lateral. Pedalele pot funcţiona wireless, cu ajutorul a 4 baterii de tip AA cu o durată de viaţă �ntre 70 şi 100 de ore, sau cu ajutorul unui cablu prin care conectezi pedalele la volan, nefiind astfel necesare baterii/acumulatori. �n caz că se termină bateriile,volanul va afişa un mesaj pe display.
Bookmarks