Originally Posted by
tphase
Exact cum banuiam de la inceput, nu e un motor grafic gandit pentru console / ptr hardware-ul consolelor. Nu sunt gandite limitarile de memorie video, latimea de banda mica, nu e folosit eDRAm-ul cum trebuie. E motorul din versiunea de PC castrat si atata tot. Bravo Crytek, sper sa aiba vanzari pe masura efortului care s-a depus sa il lucreze pe consola. CryEngine a fost construit tot timpul cu hardware-ul PC-ului in minte si gandit sa ceara placi video foarte puternice. Nu a fost gandit cu "avem hardware limitat, cum il lucram, cum il optimizam", a fost gandit cu "o sa mearga in full cu placile video de top de peste 2 ani" si rezultatele sunt clare.
In momentul in care tu ai un singut tool care iti permite sa faci 3d realtime rendering in acelasi timp pe 3 platforme absolut diferite, imi imaginez cat de bine sunt folosite resursele hardware particulare ale fiecarei console. Motor grafic gandit pentru quad SLI si castrat pe console pana a ajuns sa ruleze la 30fps [si aia vai de mama lor]. Nici macar nu ruleaza in rezoluie HD 720p, ruleaza sub HD. Iar in timpul gameplay-ului single player [au facut niste baieti destepti niste analize cu hardware dedicat], are sacadari vizibile, ajunge destul de des sub 20 de FPS. M-a dezamagit desi MP-ul imi dadea sperante, se mentinea la 30fps stable [in demo]. SP-ul cand deja avem AI si plansele mai complexe, sughita rau.
Slab Crytek, slab.