Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 21 to 36 of 36

Thread: Clair Obscur: Expedition 33

  1. #21 SP
    Senior Member dark18's Avatar
    Are 41.55GB.
    Am jucat putin pana picteaza tipa aia urmatorul numar.
    Imi da o senzatie de The Order 1886. Inca ma gandesc daca sa tin QTE pe manual sau sa il las automat. Desi scrie clar ca la boss-i, se dezactiveaza din oficiu.
    Il joc pe Easy (story), avand in vedere ca nu are trofeu de dificultate.
    Are 55 trofee+platina

  2. #22 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    L-am pornit si eu, sunt foarte early in game dar pana acum pare sa-si merite notele foarte mari!
    Combat-ul pare ok, nu ma deranjeaza QTE momentan. La nivel artistic exceleaza, povestea momentan livreaza, iar personajele sunt extrem de bine conturare, alive, credibile!

    Performance wise, mi se pare ca se simte execrabil in 30fps pe XSX dar well... n-am ce face, important e sa atragem platitori de gamepass din Madagascar, nu ne trebuie alternativa la PS5 Pro...
    Cine n-are 3000$ pentru un PC high end sa se descurce, 'avem un produs si pentru ei, se numeste xbox 360'!

    Pana acum merita 90+ din punctul meu de vedere, sper sa nu devina prea repetitiv combat-ul, dar in rest prevad o calatorie de calitate, abia astept sa vad ce se intampla mai departe!

  3. #23 SP
    Senior Member dark18's Avatar
    Am observat ca atunci cand dau Rest, inamicii reapar chiar daca i-am omorat inainte.

    Pare destul de interesant. RPG combinat cu Turned Based. Se aseamana, cred, cu Thaumaturge.

    Am ajuns la Spring Meadows.
    Incerc pe cat mult posibil sa iau toate lucrurile de colectionat. Am inteles ca New Game+ le reseteaza si nu stiu daca dupa poveste, dau Load la ultimul Save si sa pot lua ce am ratat. Stiu ca pentru trofee se poate.

  4. #24 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Am observat ca atunci cand dau Rest, inamicii reapar chiar daca i-am omorat inainte.
    Da, nici eu nu stiam ca imprumuta din soulslike pe partea asta. Interesant, pana acum pare ce trebuie dar am jucat putin. Ce ma cam deranjeaza e UI-ul, textul si iconitele sunt mici si foarte colorate, ma chinui un pic sa make sense of it all, Persona/Metaphor era mai inteligibil, sper sa nu devina prea deranjant cand creste complexitatea mai incolo.

  5. #25 SP
    Member Syni's Avatar
    La ce review-uri are, tocmai ce l-am cumpărat și eu pentru PS5 Pro. Acum se instalează, abia aștept să văd cum e


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #26 SP
    Manager paul's Avatar
    1 milion unitati vandute in 3 zile (deci fara GamePass):
    Attached Images Attached Images gph8gnixmaaj9eg.jpg

  7. #27 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Am jucat ieri 12 ore, doamne cat de bun e. Unul din cele mai bune jocuri din generatia asta si clar cel mai bun turn based RPG pentru mine, peste Persona, Metaphor, etc.

    Elementele de live action din combat sunt incredibil de bine facute si integrate, nu doar gimmicks ci cu o gramada de mecanici invartindu-se in jurul lor, they never get old, iar setting-ul, lumea, personajele, povestea, sunt excelente. S-au uitat baietii astia la God of War, Elden Ring, Persona, Mario RPG si Death Stranding si au zis sa le combine sa scoata un joc, se vede cu ochiul liber influenta lor.

    Bravo lor, creative director-ul si CEO studioului a fost project coordinator la Ghost Recon Breakpoint, practic dadea mailuri, punea sedinte si facea task-uri pentru oameni... cati n-or fi ca el care se usuca in pozitii de genul in studiouri rigide si sterile creativ.

  8. #28 SP
    Junior Member OwenBabez's Avatar
    Abia astept sa-l joc si eu, m-am abtinut de a-l lua digital si am dat preorder la physical cu vreo doua zile inainte de lansare.
    Voi de unde ați dat preorder physical?
    Că eu încă nu am primit niciun semn și pare că aștept după aer sau . . . am ratat primul batch de lansări/copii.

  9. #29 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Again - o sa spuneti ca sunt mega hater dar nu inteleg ce e atat de misto la jocu asta.

    Am, cred, 5-8-10h in el. Arata bine - mai putin bloom-u ala care efectiv ma rupe la ochi indiferent daca sunt obosit sau nu - se misca bine in 60fps (in 30fps are input lag mare si ratez acele QTE/dodge/block), are un OST de exceptie, actori foarte buni in engleza si care arata cum trebuie (mai putin tipu principal care zici ca-i Robert Pattinson) si o poveste foarte intriganta si interesanta.

    Dar pe partea de gameplay efectiv...avem o lume statica complet - efectiv nu putem interactiona nici macar cu iarba si putem sparge 2-3 cutiute unde avem ascuns ceva loot. Avem harti super intortocheate si nu avem o harta sau orice fel de ghid care sa te duca macar catre main path (am pierdut ieri vreo 30 min invartindu-ma prin nivel ca sa ajung spre un loc deschis unde incepea un cinematic care m-a dus la ultima lupta).
    Iar hartile mi se par oribil facute tocmai pentru ca interactivitatea ta este 0.

    Iar in combat - inteleg, e pe ture - am crescut cu ele in FF-uri si Kingdom Hearts-uri - nu-mi place dar nici nu ma deranjeaza in mod special - doar ca pare ca nu-l inteleg nici dupa atatea ore de joaca si mi se pare boring si repetitiv si cel mai enervant lucru este ca te rupe complet din atmosfera lumii si coloana sonora - te baga in arena, te bati, ai alt fel de muzica - apoi te intorci brusc in lumea aia chill cu muzica aia chill si ramai pentru ca efectiv iti zgarie urechea.

    Iar partea de combat - ca necunoscator de genul asta daca e sa o luam asa - nu inteleg ce traits au inamicii sau unde le vad, la ce sunt vulnerabili si la ce nu, nu inteleg mereu exact cand trebuie sa dau dodge sau block pentru ca nu ajuta nici sunetul (chair mi-am pus castile ca sa ma asigur ca nu ratez ceva din sunetul TV-ului) sau ceva input vizual si ok, unii inamici au miscari previzibile si sunt usor de counter, dar majoritatea nu.

    Iar pe partea de arme/puteri - efectiv nu e ca si cum am de unde alege - daca nu pot da block/dodge, nu se incarca bara aia si nu pot folosi puterile sau le pot folosi doar pe alea cu damage Low, asa ca e mai usor sa trag in ei si apoi sa-i lovesc cu sabia - am si damage mai mare si e si mai rapid + counter cand merge.

    Si da, la QTE-uri am renuntat dupa primele 2h de joc - sunt prea dese si enervante pentru gusturile mele si apreciez ca exista optiunea asta.

    Nu stiu - inteleg si simt - e facut cu suflet si pasiune - dar ruperile astea de ritm, lipsurile de care am zis + interfata unfriendly ma fac sa-l joc in reprize foarte mici si/sau sa incerc sa ocolesc inamicii ca sa nu ma bag in combat care ma plictiseste teribil.

  10. #30 SP
    Member Papillon_'s Avatar
    Pe metacritic are cel mai mare scor din istorie din partea jucatorilor 9.7! https://www.metacritic.com/game/clai...expedition-33/

    Din ce am vazut e foarte laudat pentru grafica, poveste, muzica, combat, pret.
    Ceea ce il face si mai special e ca fost dezvoltat de un studio francez mic de 33 de persoane care a realizat mai mult ca marile studiouri.
    O sa il incerc si eu l-am pus pe lista.

  11. #31 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Quote Originally Posted by OwenBabez View Post
    Abia astept sa-l joc si eu, m-am abtinut de a-l lua digital si am dat preorder la physical cu vreo doua zile inainte de lansare.
    Voi de unde ați dat preorder physical?
    Că eu încă nu am primit niciun semn și pare că aștept după aer sau . . . am ratat primul batch de lansări/copii.
    Eu dadusem la jocurinoi, m-au sunat sa-mi spuna ca vine abia saptamana asta pe Miercuri ca au fost probleme cu jocurile (de obicei veneau day one de la ei), deci poate asa e peste tot? Am anulat si l-am luat digital ca voiam sa-l joc in weekend.

    @razvanrazvy dodge/parry dai in functie de animatie, cand urmeaza ala sa ti-o dea, e reflex-based si uneori necesita timp sa inveti miscarile mobilor. De-aia e bine sa incepi cu dodge ca are window mai mare si cand crezi ca te-ai prins de patterns incepi sa faci parry. E destul de greu timingul si pe buna dreptate ca teoretic ai putea sa treci prin tot jocul fara sa-ti iei vreun damage, daca iti ies toate dodge-urile sau parry-urile. Dar si cand iese un perfect parry cu retaliate si da toata echipa si ai si pasive care-ti cresc retaliate damage e cel mai satisfacator lucru din lume.

    Mi se par chitibuseli ce zici tu acolo, ca nu se misca iarba, ca te scoate din ritm muzica... come on, daca asta e asa, de Persona ce mai zicem? Nu alea-s importante, nu e AC, mie mi se par non-probleme. Iar gameplay-ul, well, pare ca nu e genre-ul pentru tine, no harm no foul. Dar imo notele sunt perfect pe merit si il vad GOTY din tot ce a iesit pana acum anul asta, hands down, pana si peste KCD2 care mi-a placut mult.

  12. #32 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by eagle-eye View Post
    @razvanrazvy dodge/parry dai in functie de animatie, cand urmeaza ala sa ti-o dea, e reflex-based si uneori necesita timp sa inveti miscarile mobilor. De-aia e bine sa incepi cu dodge ca are window mai mare si cand crezi ca te-ai prins de patterns incepi sa faci parry. E destul de greu timingul si pe buna dreptate ca teoretic ai putea sa treci prin tot jocul fara sa-ti iei vreun damage, daca iti ies toate dodge-urile sau parry-urile. Dar si cand iese un perfect parry cu retaliate si da toata echipa si ai si pasive care-ti cresc retaliate damage e cel mai satisfacator lucru din lume.

    Mi se par chitibuseli ce zici tu acolo, ca nu se misca iarba, ca te scoate din ritm muzica... come on, daca asta e asa, de Persona ce mai zicem? Nu alea-s importante, nu e AC, mie mi se par non-probleme. Iar gameplay-ul, well, pare ca nu e genre-ul pentru tine, no harm no foul. Dar imo notele sunt perfect pe merit si il vad GOTY din tot ce a iesit pana acum anul asta, hands down, pana si peste KCD2 care mi-a placut mult.
    Deci nu are nicio logica si niciun fel de "assist" pentru jucator - e doar la "feeling" - ce sa zic - nu sunt publicul tinta.
    Trebuie sa fie o logica - pana si in souls games vezi ca urmeaza o animatie, auzi ceva sau orice de genu - aici nici macar nu ia comanda "la secunda" pentru ca am zeci/sute de incercari de parry sau dodge fix in fractiunea de secunda cand vad ca vine atacul si nu se misca - initial am zis ca-i de la 30fps, dar la fel e si dupa trecerea la 60fps.
    Si la fel se intampla si in open world cand vad un inamic - merg la el si apas pe RB fix cand sunt langa el si uneori imi iau atacul, uneori nu.

    Si da, e nit picking ce zic eu, dar 1+1+1+1+1... face un joc - daca aia nu ai, aia nu ai, aia nu ai, aia nu ai...atunci ceva nu este in regula. D-aia ma plangeam de asta si in noul CoD si foarte multe alte jocuri.
    Nu-mi pasa ca nu se misca iarba, desigur, dar cand nu poti sa treci prin sau sari peste o cutie de lemn de 30x30cm si trebuie sa o ocolesti, atunci devine o problema. la fel si in muuulte alte cazuri in care lumea aia statica te opreste sa te misti.
    Si da, cand creezi o super atmosfera cu muzica aia senzationala si lumea aia de vis si dialoguri interesante, dai cu bata in balta cand treci la un TBS cu alta muzica si alt ritm, ca apoi sa termini lupta si sa te intorci la lumea aia feerica

    De Persona si restu nu spun nimic tocmai pentru ca nu le-as juca nici cu pistolu la tampla.

    Oricum cel putin pana unde am ajuns, jocul este incredibil de usor - si am citit ca asa este in primele x ore, iar apoi incep aia sa spele pe jos cu tine. Probabil de la punctul respectiv, daca nu reusesc sa inteleg pana atunci celelalte nit pick-uri de genul - la ce este imun un inamic - voi renunta la el - la urma urmei, nu toate jocurile sunt pentru toata lumea iar asta este in regula.

  13. #33 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Dar ti-am zis ca e animation-based, nu e complet la ghici. Are logica, te uiti dupa cand urmeaza sa dea in tine + are un foarte mic slo-mo in momentul in care urmeaza sa ti-o dea, sau daca e projectile based dai fix inainte sa ajunga la tine, este foarte soulslike din privinta asta. Si jocul nu-ti zice enemy weaknesses tocmai pentru ca tre sa le descoperi tu, e mult trial and error la batai mai grele si e ok pentru ca jocul de multe ori te da fix inainte de combat ca sa poti sa-l reincerci rapid.

    Dar da, pare ca nu e genul tau, and that's ok. Asa cum mie nu mi-a placut neam Breath of the Wild si ziceau toti ca sunt nebun aia e.

  14. #34 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Pe mine ma enerveaza maxim lipsa lip sync-ului....ar trebui sa faca un update pe partea asta. Nu e un joc rau dar e ca la pomul laudat la care adaugi pretul si povestea studioului. Ziceau ca s-au inspirat din legend of dragoon si altele....pai fara suparare dar la jocul ala aveai pormpt-uri clare si poate o fi muscle memory pt mine dar la jocul asta nu reusesc mereu sa fac combouri, nu mai vorbesc de dodge si parry....nu cred ca era asa greu sa faca prompturi pentru ele. Faptul ca ma lasa sa pun atributele unde vreau eu, inevitabil sunt sortit fail-ului si am inteles ca nu ai respec-uri infinite....deci ma forteaza sa joc oarecum intr-un anumit fel. Pe hard, inamicii sunt damage sponges si cam atat....dupa 3 ore am schimbat pe normal pt ca nu vad sensul. E de admirat ce au facut dar este si overhyped, eu il compar cu toate jocurile aparute nu doar cu cele din sfera rpg-urilor, pana la urma multi spun ca e GOTY

  15. #35 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Daca puneau prompt-uri pe dodge si parry era de 10 ori mai nasol, strica tot imo. Devenea un lant de QTE obosite si nu mai era niciun skill involved.

  16. #36 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Dupa aproape 10 ore am dat si eu disable la QTE si este mai relaxant. I am still 150% immersed all in! Mi se pare fantastica directia artistica si lumea pe care au creeat-o.
    N-am intalnit nici un bug, inca, totul este atat de fluid si de calitativ incat simt ca joc un exclusiv din ala SONY din vremurile bune! Muzica este dupa parerea mea acolo sus cu Nier...

    Pe partea de characters, ce sa mai zic, cumetrele din party sunt scandal la casa omului (pe Maelle o las in pace ca e minora, dar promite )!
    Atentia la detalii si pasiunea pusa in jocul asta sunt la alt nivel, imi plac super mult animatiile alea in idle mode, cand se intorc, isi pun mainile in sold, fac stretching si asa mai departe. De asemenea, va recomand sa nu sariti peste optiunea de 'Check up on others' cand sunteti in camp, mi se par super deep si bine facute scenele alea.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 2 of 2 FirstFirst 1 2

Similar Threads

  1. Ubisoft anunta Far Cry: The Wild Expedition By paunstefan in forum Console News
    Replies: 9 Last Post: 20-01-2014, 12:37
  2. Replies: 0 Last Post: 18-04-2012, 23:18

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts