Still trying to be funny i see :D
ps: am vazut ca nu ma are la inima :-S Crezi ca daca-i dau thanks la fiecare post o sa cresc in ochii lui? [-O<
Printable View
Still trying to be funny i see :D
ps: am vazut ca nu ma are la inima :-S Crezi ca daca-i dau thanks la fiecare post o sa cresc in ochii lui? [-O<
Sarcasm?
- Daca nu, permite-mi sa comentez:
- "semiesec cosmetizat" pentru mine "Mortal Kombat 9" este un succes care reprezinta renasterea seriei intregi. Chiar daca nu este "de campionat", cum spun "profesionistii", continutul single player este indeajuns sa te tina minim 14 ore in fata jocului, iar asta este indeajuns sa justifice o cumparare cel putin second-hand. Mai adaugi si prietenii, multiplayer-ul si un gram de nostalgie, si ai una dintre cele mai reusite reinvieri ale vreunei francize de jocuri din ultimii ani;
- "cu mult hype" daca acest hype ar venii din partea revistelor "de specialitate" ar fii fost cu totul altceva, hype-ul ii creat de oamenii care nu au nici un interes financiar in promovare si vorbesc din perspectiva celui care a platit pentru joc, si dupa cum spune si un site popular de recenzii, userii au acordat jocului: Positive: 51, Mixed: 2, Negative: 3
- "asezonat cu gore si nuditate de prost gust" inca nu am vazut aceste doua caracteristici intr-un joc sa fie de bun gust, mai ales cand gusturile nu se discuta.
Pe final, eu nu as recomanda sa iti cumperi ceva de care nu esti sigur, si cel mai prost loc in care poti sa cauti sfaturi este pe thread-ul jocului unde majoritatea sunt deja fani si nu specialisti in gusturi si personalitati umane. Toate acestea au o singura exceptie: daca portofelul iti permite sa faci experimente si nu plange la greseli.
- Daca da, atunci considerati tot ce am scris mai sus un preview la review-ul care am sa-l fac in curand la joc.
M-au innebunit challenge-urile. Am ajuns la 254 cred, si mi se pare de-a dreptul imposibil. Sunt cu Raiden si tre sa-i bat pe Quan Chi si Shang Tsun .. :(
E o portiune in intervalul acela in care chiar sunt cateva challenge-uri ceva mai grele. In rest, eu le-am facut pe toate relativ usor in 2 zile de stat pe ele.
Ce sfat sa-ti dau, incearca sa blochezi mult si sa-i surprinzi cand sunt deschisi dupa hit-uri. Raiden este destul de bun, foloseste-i eficient electric fly-ul, cateva combouri mici si xray-ul si ii poti face. Rabdare si perseverenta si vei reusi.
In ceea ce privesc celelalte discutii de pe aici, subscriu la faptul ca jocul nu trebuia sa lipseasca oricarui iubitor de fighting games, avand elemente de baza bine realizate si care impachetate cu diversitatea de content fac un pachet foarte bun. Daca ai jucat vreodata MK2 sau 3 si ti-a placut vei vrea si MK9!
Poti da skip la challenge tower...
Sa stii ca chiar daca am stiut recompensa de pe challenge tower inainte sa ma apuc de el, tot m-am tinut sa le fac pentru prestanta mea generala si pentru ca imi place jocul si vreau sa am cat mai multe realizate in el.
Imi pare rau ca v-am spoilat recompensa dar nu cred ca este motiv sa nu-l faceti. Este fun si unele challenge-uri chiar te pun la incercare. Eu as recomanda sa-l faceti. Un mic plus si pe faptul ca treci de mai multe ori prin toate caracterele si esti pus cu ele in diverse ipostaze. Inveti astfel putin din fiecare.
Am terminat si eu in sfarsit storyul si towerul, si am unlockat tot din krypt, m-am uitat la toate personajele din nekropolis si desi am unlock toate fatalitatile, tot nu mi le arata in meniu decat daca le fac prima data. Weird.
Apoi, nu vreau sa incep despre AI-ul jocului, in ce hal m-a putut dispera cu fazele lui, the one that takes the cake e aia in care fix cum tragi tu proiectil, repede trage si el la trade. Never gets old.
Am stat un pic si pe training, am testat cam tot ce se putea testa, si pana la urma am ramas la Reptile, Cage, Kabal ca mains...sincer nu ma pot hotari intre ei asa ca ma voi antrena cu toti 3 in paralel. Ca secondary urmeaza Jax, Cyrax, Sektor, Subzero, Kitana.
Ca combouri, la Reptile merg cele clasice, 30-50%, in colt am ajuns maxim la 61% dar not worth it pt 2 bari de ex, fara ele era 54%.
Kabal are un damage scaling enorm, pur si simplu nu am gasit absolut nici un combo in care ar fi logic sa folosesti xray-ul. Se scaleaza in asa hal, incat ia efectiv acelasi damage daca termini cu un command throw (d+b+BP) . Pointless. Doar nomad dash si xray scade cam 10 procente din dmg, wtfwtf. Basically sunt BnB combos de 21-30% midscreen. Any use of xray in combos seems pointless at this time, mai testez.
Cage nu are rost sa mai zic, s-au pastrat toate combourile din demo cu acelasi damage, inclusiv continuarea dupa xray si corner comboul de 65% pe care il foloseam. Intr-adevar, are recovery mult mai mare, si timingul pt dash in combos a devenit mult mai strict decat cel din demo, but it still works so.... Din pacate si-a pierdut frame advantage-ul on hit pe BP-ul din FP FK BP, acum facand knockdown si fail. In demo ii dadea un stagger in timp ce tu erai free movement si deschidea portite la o gramada de mindgames.
Imi place mult jocul, are intr-adevar niste minusuri, dar de-abia acum putem vedea daca functioneaza acel majestic sistem cu care s-au laudat developerii (acel sistem de patchuit miscari foarte usor, si se pot repara orice exploits). Astept in curand damage / recovery nerf la Kung-Lao si Ermac, si glitch fix la Cyrax. We shall see...
Acum sa ma culc, ca ultimele nopti am stat pana la 3-4 O:-)
Si eu inca ma chinui sa scot 20 si ceva pe combo.......:)
Cu ce caracter te antrenezi?
Oho, te-ai pus bine pe treaba nu asa. Am vazut si eu cum e AI-ul. Sunt absolut sigur ca este facut sa sesizeze ce miscari faci si e programat sa faca exact ce trebuie ca sa te contracareze
Ce-ai cu Ermac? E bine asa OP cum e acum. Glumesc, desi pe el il mainuiesc, prevad o viitoare nerfuire dar mai avem pana dau drumul la PSN deci sa profit :)
Mai sunt si altii la care ar trebui nerfs, Kitana de ex. E mai mereu safe ceea ce e prea stresant...
Noob, Kung Lao, Kabal, Ermac.. cu astia am stat mai mult prin training.
Cu Noob nu prea am sarit de 30% midscreen, de obicei ai un string de hits comboat apoi ori in disabler, teleport sau shadow. In colt ajungi in jur de 40% din cauza acelui loop facut cu anti-air shadow-ul care are un recovery suficient de mic. Kabal precum ziceam, rar sari de 30% midscreen. La fel, in colt merge acel loop si poti depasi aceasta bariera.
In schimb la Kung Lao si Ermac, astia sunt tatii lor la damage dealing. La Kung-Lao combourile midscreen aproape toate pornesc cu un string comboat in spin, iar apoi jump kick drop kick dash si etc. Cred ca doar asta sare de 20% lejer, daramite continuarile. La Ermac, cel mai simplu dar damaging lucru pe care il poti face este ye olde Scorpion combo din demo. Si anume, BP BP lift, jump kick teleport jump kick teleport. Doar asta ia o caruta de dmg, si dupa ultimul teleport mai poti linkui ceva.
Intr-adevar jucand cu Kitana mi se parea mie ca pot spama evantaiele alea fara sa fiu pedepsit. Astept sa joc contra unei Kitana bune ca sa pot sa imi dau seama ce merge si ce nu vs ea, avand in vedere ca AI-ul absolut tot ce face este sa zboare pe tot ecranul ca un animal si sa dea evantaie (jeez i hate kitana ai).
In schimb, s-ar putea sa am eu gargauni pe creier, dar.....a mai observat cineva ca jocul are random HUGE fps drops in timp ce te bati? Si in cadrul acestor FPS drops, inputul este super laggy sau nu merge deloc (intr-un moment tineam apasat pe saritura, si a sarit dupa 3 secunde !!!!). Nu cred ca e consola mea, deoarece asta am observat exact asa si la lansare, pe toate consolele pe care am jucat. :-SS
Da, jocul are frame drops in timpul luptelor dar sistemul de combo e prea lejer ca sa conteze. Am observat frame "slowing" la unele win poses , dar probabil asa sunt intentionate.
La reptile combo de 50% midscreen cred ca necesita link dupa shoulder dash, timing-ul este foarte strict ca sa merite incercat :).
Kung Lao si Ermac sunt destul de simplii pentru inceput si intr-adevar damage marisor si some very safe moves. Nu stiu ce sa zic de link dupa al doilea teleport al lui Ermac din combo-ul de care ziceai tu, nu prea mai e timp de nimic. Imi place Ermac insa foarte mult si mi-a placut de la prima vedere, inainte sa vad ca e Tier 1.
Apropo de Kitana, watch the freak show below:
http://www.youtube.com/watch?v=hzHXjZ6WB4c
38 hits?! 70% dmg?! :o Like, wooaa, slow down bitch!
Cel mai pervers AI mi se pare al lui Kano. Iti da la rolls d-alea de nu intelegi nimic, mai ales pe wake-up. Sunt foarte rapide iar cele EX deja nesimtite. Unblockable Xray, etc...
Sincer si mie mi s-a parut ca exista ceva slowdowns cauzate de frame drops insa parca se intampla mai mereu in timpul Xray-urilor. Parca uneori apas saritura si nu iese dar am zis pana acum ca sunt eu nebun. Nu stiu ce sa zic, jocul ruleaza fin in cele mai multe cazuri.
Swing, ce parere ai de Baraka? Stiu ca e low tier insa mi se pare foarte cool caracterul facut, dur asa si lovituri care parca chiar il fac pe adversar sa-l doara. Alternate costume foarte tare. Voi incerca cele cateva combo-uri pe care le-am gasit la el, poate se leaga.
Nu prea m-am dat pe Baraka, in schimb am cam strambat din nas cand am vazut ca spin-ul nu il mai disableaza pe oponent ca in mkvsdc, pt a permite continuarea combourilor. In schimb miscarea e excelenta ca anti-air , normals au range destul de mare si special moves rapide, te pocnesc cand nici nu stii. La closeup game nu am stat sa vad ce lovituri rapide ar avea, aici s-ar putea sa fie problema, cand ti se urca in spinare un Cage sau o Sonya.
P.s. ultima lovitura de gratie a AI-ului : mi-am luat un ciocan d-ala cu stun, si apoi a dat numa d-alea pana m-a omorat si nu am putut face nimic. Nice :)
Btw....s-au laudat oamenii cu challenge 300 ala, ca vai ce greu ca sa vedem pe youtube deabia asteptam sa vedem de capul meu cat de groaznic.
Se pare in schimb ca tot au pus acel failsafe casual care exista si in story/ladder, avand in vedere ca dupa vreo 10 retries incepe sa ti se umple viata, nu iti mai iei debufuri asa des , goro kintaro si kahn nu mai au super armor asa des si fac taunt non stop. Eu am terminat cu Sub-Zero ultima misiune, cu jump over freeze si combo.
Apoi am incercat sa joc si cu alte personaje si tot pierdeam. Dupa ce am schimbat vreo 10-11, am vazut ca wtf am viata full mereu, no debuffs, aia stateau pe loc. :| Daca stiau ca au facut asa, de ce au mai dat din gura ca e greu de terminat #-o
Despre Nightwolf ce parere aveti? Este un personaj puternic sau mediocru? :|
pai toate personajele sunt bune daca stii sa joci cu ele.
poate ti se pare unu ca e slab, dar vine un smecher care a jucat 100 de ore cu el si-ti da flawless in 30 de sec :D
nu ai decat sa stai si sa nu uiti... practica, practica, practica :)