Pai trece perioada asta prietene si noi nu jucam nimic.
Inteleg ceea ce spuneti si este normal, titlul trebuie trimis de noi sau (mai bine) ajuns la voi in ziua lansarii. Dar cand producatorul anunta ca poate trimite totul doar cu o zi inainte de lansare, ce putem face? Putem sa imbunatatim serviciul de la an la an si sa avem cat mai putine astfel de intarzieri, ceea ce sper ca se vede ca am facut. Poate ca daca la anul vor scoate FM 4, atunci va fi la voi la timp. Intre timp incercam sa tinem preturile cat mai jos si eventualele intarzieri la minim. In acelasi timp incercam sa luam cat mai multa cantitate ca sa obtinem cat mai multe editii de colectie, sa semnam cat mai multe contracte pentru diverse bonusuri pentru jucatori si sa facem oferte speciale cat mai des. Unele ne ies din prima, altele din a doua sau a treia incercare, astfel ca mesajele de la voi ne bucura si ne motiveaza.
Nu am spus ca nu faceti pasi inainte pentru lumea gaming-ului in Romania. Dar nu uit ce am patit cu Halo 3 Legendary care a venit mult mai tarziu la voi si muuuult mai tarziu la mine. Nu uit cand mi s-a spus ca a plecat spre mine si ajunge a doua zi. A doua zi ca este la curier si ca o trimite maine. A treia zi ca de fapt nu a mai plecat spre mine ca tocmai s-a terminat stocul. Si intr-un final a ajuns si la mine dupa 7 zile de cand am fost anuntat ca a plecat. Gandeste putin din premiza unui om care sta si se uita la filmuletele de prezentare ale unui joc de cand este anuntat si spre data lansarii incepe sa numere zilele. Gandeste-te putin cat ii creste tensiunea si cum reactioneaza cand vede ca i se prelungeste asteptarea. Si in final gandeste-te ce este in mintea lui cand vede ca asteptarea se prelungeste iar. Scuza-ma ca spun, dar o iau ca pe un joc al mintii. Spunem ca il avem in ziua lansarii sa prindem pre-order, apoi il amanam cateva zile si intr-un final le dam bomba cu inca 2-3 zile pentru ca oricum suntem constienti ca nu mai comanda de afara pentru ca timpul in care va veni este acelasi cu trimiterea noastra.
Pot spune ca da rezultate favorabile voua. Am facut un test si mi-am intrabat prietenii daca sa iau de afara un joc sau sa astept sa imi vina de la voi. Raspunsul a fost. Tot atunci il primesti si posibil sa il primesti si distrus de catre faimoasa Posta Romana.
Si da, avem anumite pretentii de la voi, pentru ca sunteti destul de vechi in bransa, daca nu cei mai vechi si gandim ca sunteti o echipa cu experienta, care deja are ramurile legaturilor destul de intinse pe aceasta piata.
Cu toate astea, se si straduiesc (cel putin din punctul meu de vedere).
Brutal Legend a avut o zi intarziere fata de ziua lansarii (vinerea trecuta), dar au vorbit cu Fan Curier si mi l-au livrat sambata, lucru pe care l-am apreciat.
Tind sa cred ca de multe ori nu neaparat Gameshop sunt de vina in unele sincope, ci unii dintre partenerii lor romani... Despre cei din afara tarii nu pot vorbi.
Dar ne "ventilam" nemultumirea pe Gameshop pentru ca ei sunt "in fata" in relatia cu noi.
Eu, unul, dupa ce am vazut ca s-au straduit cu Brutal Legend, am facut preorder si la Dragon Age la ei pe site. Mi se pare corect sa ajuti o afacere autohtona care incearca sa-si perfectioneze serviciile.
Nu punem niciodata o data eronata in ideea de a prinde o precomanda. Uneori suntem informati prea tarziu de producator ca intarzie sau ca lor le-a venit marfa in depozit mai tarziu. Am putea de fiecare data sa le aducem cu avionul in loc de camion, jocurile ar fi cu 30% mai scumpe (e o estimare, un exemplu, nu trebuie sa calculam).
Nu stiu daca am inteles bine, dar noi nu trimitem cu Posta, nu stiu daca ai primit un pachet stricat. Halo 3 Legendary - daca a fost achizitionat anul trecut - am avut mari probleme cu depozitul. Acum s-au rezolvat, lucram cu o firma specializata, profesionista.
Keep up the good work Gameshop ! ... am ramas placut impresionat de comanda pt Guitar Hero 5 bundle care a sosit exact a 2-a zi dupa comanda ...
ps: pretul pentru Mass Effect nu este cumva gresit? 350 ron ... e bun jocul dar nici chiar asa![]()
Răzvan, am două �ntrebări:
1. Tekken 6: Limited Edition (X360) �nt�rzie mult*?Că vreau să cumpăr și Borderlands (X360) și să le am �n același colet.
2. �n caz că �nt�rzie mult atunci...Borderlands (X360) e pe stoc? Că-l iau azi dacă e ceva
* ~ 5 zile
Mulțumesc.
Am trimis consola stricata miercuri iar azi dimineata (dif de 2 zile) am primit una noua.
Nu pot decat sa am cuvinte de lauda pentru aceasta promptitudine, mai ales daca iau in calcul faptul ca transportul noii console a fost platit de gameshop.
Mersi inca o data Razvan.
P.S. Curieru nu avea nr meu de tel., cica a sunat la Best si i s-a comunicat ca nu il are nimeni.Foarte ciudat, cand am primit consola veche (aproape 2 ani) am fost sunat de curier.![]()
Mai am o intrebare te rog.
Pe factura noua nu este nici o stampila, este ok sa fie asa?![]()
RonanN1 - nu cred ca va intarzia mai mult de 5 zile lucratoare.
Taw - da, am schimbat, am trecut pe Fan Courier, dar ar fi trebuit sa aiba numarul tau, noi l-am comunicat. Nu e o problema stampila.
BoDoPSX - da, si noi ii spuneam Fun, dar e Fan. Totusi, e fun sa lucrezi cu eiIn sensul ca nu creeaza multe probleme.
felixxx - Borderlands PC sper sa poata fi la tine vineri sau in cel mai rau caz luni.
Dj Mo - voi putea confirma acest lucru saptamana viitoare, cand vom lua produsele de la depozitul furnizorului. Totul depinde de producator, la noi este totul pregatit inca de acum. Avem transport special mai rapid, ore suplimentare platite la depozit,etc. Depinde doar cand ne vor trimite produsele. Nu ar trebui sa fie nicio intarziere.
Bookmarks