Nu o anulezi, o refuzi cand vine curierul, mie asta mi-au zis la telefon. Vezi ca eu l-am cumparat aseara de la Media Galaxy Mall Vitan si aveau codul pentru bonusul de preorder in carcasa. Nu stiu daca a fost doar la lansare, merita sa incerci.
Printable View
Nu o anulezi, o refuzi cand vine curierul, mie asta mi-au zis la telefon. Vezi ca eu l-am cumparat aseara de la Media Galaxy Mall Vitan si aveau codul pentru bonusul de preorder in carcasa. Nu stiu daca a fost doar la lansare, merita sa incerci.
Nu ai cum sa afli inainte decat sa desfaci carcasa si sa te uiti.
Incredibil, sunt blestemat. :))
Mi-am adus aminte ca aveam precomanda si la 4games, sun, raspunde o doamna, o intreb daca au jocul iar raspunsul: "Am avut, dar s-a epuizat!" Ii spun frumos ca am avut precomanda de acum doua luni, incepe sa se balbaie si zice ca o sa dea un telefon la depozit si ca revine cu un telefon. Nu a mai revenit. :))
4games aia nu sunt ok
De ce spui asta?
Pana acum nu m-au dezamagit cu nicio comanda, atat doar ca au preturile putin mai ridicate dar deobicei aduc jocurile mai devreme de lansare.
/hmm.. urata situatie..
eu am patit asta
Mor incet cand vad "orgia" de pe "Ce ne-am cumparat azi". :))
I-am mai sunat odata pe astia de la Altex, am obtinut o urgentare, orice ar insemna asta. :))
Atata ii sun pana se satura de mine si mi-l trimit.
Sa revin asupra problemei cu informatii noi , ce raspuns am primit de la ALTEX :
" Va multumim pentru achizitia efectuata . In ceea ce priveste solicitarea dvs va recomandam sa va adresati magazinului vanzator in vederea remedierii situatiei . SOLICITAREA DVS A FOST INCHISA " - BANG SCURT PE 2 .
Ok ma conformez si sun magazinul , acolo dau de cel mai "fericit om de pe pamant " . II explic problema mea dupa care in 3 secunde ma transeaza " DOMNE NU SE POATE FACE NIMIC , DACA DESIGILAI PRODUSUL AICI IL INLOCUIAM PE LOC ASA NU EXISTA VARIANTE " ii raspun politicos dar daca acest joc era cumparat ca si cadou pentru un amic se schimba situatia ? " DOMNE NU MA INTERESEAZA NU AM CUM SA VA AJUT " . Ce parere aveti despre aceasta abordardare ?
In aceasta seara ma voi prezenta la ALTEX - UNIRII sa discut cu respectabilul unde o sa ii prezint si bonul , sper sa rezolv ceva la fata locului .
Cam nasoală situaţia, nu te mai agită, dlc de la Drive Club vor fi gratuite.
E vorba de principiu . Incearca sa prosteasca in client pe fata ,asta ma doare ... daca nu sunt eu poate fi un altul chiar vreau sa rezolv situatia nu sa o las la voia intamplarii
Mda...
Sun azi, asa cum mi s-a spus, la Altex, raspunde o doamna, ii spun treaba cu urgentarea comenzii la care un raspuns foarte sec: " avem black friday si se trimit mai greu comenzile, undeva la 5 zile lucratoare, deci o sa primesti jocul lunea viitoare ". Oamenii astia isi cer injuraturi si amenintari, o sa sun la Protectia Consumatorului azi.
/Initial mi-au spus ca il primesc CEL TARZIU vineri, acum ca il primesc luni. Asta le e cuvantul, azi merg si il caut in alta parte, chiar daca dau 20-30 de lei in plus, macar stiu ca nu intra in buzunarul lor.
Luna viitaore? pt precomanda ? Astea au gauri in creir?
De ce trebuie sa sufere clientul pt ca ei nu se pot descurca... daca nu se descurca sa faca fata pt un amarat de BF atunci sa nu mai faca frate..
Eu nu vad clar ca pierd clienti? de ex: am avut nevoie de ceva ... nu am luat de la altex pt ca ma obliga sa accept sa mi se livreze pe data de 21.
Eu vreau acum... nu pe 21. Am luat frumos de la EMAG :) la fel si retul in cazul lui GTA5.
Pune mana pe telefon si suna acum.. cineva trebuie sa-i invete minte.
"lunea" nu luna
eu zic sa scrii un mail frumos la toate adresele pe care le gasesti pentru altex. eu am scris la adresele astea
daca gasesti si mai multe please share
si mi-am expus problemele si am primit vouchere de discount
eu m-am dus aseara in mediagalaxy din mall vitan. /:)
stiam ca a fost lansarea acolo deci sigur aveau gta xbox ... ma uit la raftul cu jocuri xb one... nimic... :-S
pana la urma gasesc intr-un colt oferta de consola cu jocul... si langa cutia consolei o alta cutie de protectie de plastic in care erau bagate 7 gta-uri!!
wtf? :-B stau si ma uit la ea pe toate partile... pana dau de unu de acolo "de la raion". il intreb cum fac sa iau si eu O SINGURA BUCATA.
eu ma uit la el.. el se uita la mine: "domne, astea cred ca se dau doar toate impreuna"... /:)
again wtf... 7 bucati doar? v-ati transformat in en gros?
a trebuit sa vina alt cascat de pe acolo ca sa studieze problema... pana la urma s-a desfacut cutia "anti furt" si au reusit sa imi dea si mie o bucata...
niste idioti! :wall:
Are you f*%$ing kidding me??? Eu cand am vrut un joc si erau mai multe in cutia aia de protectie am luat frumos toata cutia, m-am dus la casa, au desfacut-o, am luat jocul. Aia care "te-au ajutat" pe tine sunt putin spus idioti. Damn! Asa ca fapt divers, am si eu un preorder (la altceva) iar produsul a intrat in stoc de ceva vreme si cam atat... ca vad ca in ultima vreme s-au prostit rau.
M-am dus azi ca o vijelie peste ei in magazin, i-am luat la rost, i-am facut nesimtiti, singurul raspuns era " ok ". Am mers sus la 4games, l-am cumparat de acolo cu 279 cu tot cu milionu de dolari, am coborat din nou la Altex si le-am aratat cum au pierdut banii si clientul. + reclamatie la OPC, bineinteles.
Stii care e partea nasoala? Desi sunt multi nesimtiti, nu neg asta, foarte multi nu au nicio vina. Pe langa asta, la randul lor, au de-a face cu o mie de idioti zilnic. Am fost de fata de atatea ori in Altex, cand angajatii incercau sa-i explice vreunui individ care nu stie nici sa citeasca, ca o bila e rotunda nu patrata. Acum imagineaza-ti sa dai de 10 de-astia zilnic, sa ma vina si alti 10 care sa tipe la tine fara sa ai vreo vina. Majoritatea problemelor vin "de sus", nu de la simpli angajati; ei doar respecta ordine si fac ce li se spune.
Da, asa e, dar si astia parca sunt prea picati din cer, merita. Nici nu stiau ce e aia precomanda, ei stiau ca un produs se poate rezerva doar cu 24 de ore inainte, nicidecum cum am avut eu de acum 2 luni.
Intr-adevar confirm si eu, problemele la altex si mg vin de sus, de exemplu eu cand lucram la media galaxy trebuiau sa schimbe calculatoarele, a durat 3 luni pana sa bage cei de la IT in domeniu primul pc si apoi inca vreo doua saptamani sa configureze toate softurile plus driveri de imprimanta ca sa ne putem face si noi treaba cat de cat.