Nu mai exista nici o diferența ulterior. Ai niște opțiuni in conversație care sunt specifice alegerii initiale, dar atât.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nu mai exista nici o diferența ulterior. Ai niște opțiuni in conversație care sunt specifice alegerii initiale, dar atât.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pai man ! Acum ce ai fi vrut si tu ? Trei povesti si finaluri diferite ? Au facut inceputurile diferite ca sa stii cine esti si de unde vii . Apar variatii in dialoguri . Cand discuti cu pers. apar noi optiuni pt dialog specifice COPO / NOMAD dar deznodamantul si pt mine a fost acelasi . Sungura optiune care influenteaza “soarta “ discutiei este ramura ce necesita acele skill points ! Si de aici si variatiile ! Pleci pe ...puncte de strenght nu mai ai ce pune in partea cealalta si invers ! Daca il vei rejuca, nu mai pui in strenght si pui la hacking ...stealth ,ce mai era pe acolo! Bla bla ! Ori la bal, ori la spital ! ...RPG things !
Vb prostii gratuit ca doar e greu sa google
https://guides.gamepressure.com/cybe...e.asp?ID=51117
Revin dupa alte cateva ore petrecute in universul Cyberpunk. Nu s-a schimbat nimic din impresiile initiale
- AI imbecil (am reusit sa iau la pumni o hoarda intreaga de "suparati" care trageau in mine... sau pe langa mine/ AI-ul in trafic este dezastru, AI-ul npc-urilor este dezastru - 0 interactivitate)
- Misiuni secundare repetitive si boring
- 90% din cladirile din joc sunt locked - 0 exploring feeling
- M-am saturat sa tot adun scrumiere, pe bune? sunt peste tot, la fel ca si vending machines
- Chiar daca pe trotuare este un numar decent de NPC-uri "on foot", traficul pe stada este aproape inexistent, maxim 3-4 masini si alea conduse de dobitoci. Daca i-ai blocat, stau inauntru si dau din cap pe muzica pana catadicsesti tu sa revii.
- Drop de framerates suparator (chiar si pe PS5) in fistfighting sau gunshooting.
- Bounties si Street Crimes boring si repetitive
- Stealth super op. Sunt Street Crimes unde pot dobora toti inamicii din zona prin Stealth fara probleme, chiar daca sunt la 3 metri unul de altul, 0 AWARENESS
- ...si bineinteles grafica, care-i de rahat si n-are nicio treaba cu ce ni se prezenta in trailere
Concluzionand, cel putin momentan, nu vad rejucabilitatea, nu ma vad explorand in continuare asa cum ma facea sa simt, Witcher. Totul este boring, fad, robotic, lifeless.
Comparatii cu Witcher sau GTA sau RDR2? Sa fim seriosi. Nu se poate compara, nu exista termeni de comparatie.
Si iar ma intreb, cum poti acorda 100/100 sau 90/100? Am doua explicatii:
1. Esti platit
2. Tii cu dintii de codul de reviewer pe care l-ai primit si nu vrei sa-i superi pe baieti pentru colaborari si pe viitor
Culmea este ca si ei au recunoscut ca jocul e pardaf in incercarea de damage control de ieri.
PS: Avem acum optiunea de refund, chiar CDPR ne incurajeaza sa cerem refund daca suntem nemultumiti NUMAI CA, ne blocam in politicile Sony si Microsoft care spun, NU. Umbla vorba prin sat ca CDPR nu ar fi luat legatura cu Sony si Microsoft sa puna la punct treburile, culmea este ca avem deadline pana pe 21 Decembrie.
PS2: Jocul asta GOTY? La cum se prezinta acum? Cred ca a luat-o lumea razna de tot.
L-am terminat și eu...doar ata vreau să spun, îmi pare foarte rău ca am dat 70€ pe gluma asta zis joc
In Dragon Age Origins din 2009, aveai 3 clase (mage, warrior , rogue), 3 rase (elf, human, dwarf) si 7 povesti de origine diferite in functie de combinatiile dintre rase si clase (human noble, city elf, dalish elf, magi, dwarf commander, dwarf noble, orlensian grey warden).
Si desi povestea devenea una, se simteau diferentele din plin, si estetic, si la abilitati, si in dialoguri.
In Dragon Age Inquisition din 2014, cu toate ca mai toata povestea e unica, sunt 4 rase (human, elf, dwarf, qunari) si 3 clase (mage, warrior, rogue) din care rezulta 9 specializari , se simt diferente in dialoguri si abilitati si la estetica. Sa nu mai spun ca sunt patru tipuri de voce : americaneasca (feminin, masculin) si britanica (feminin, masculin). Si ai multe raspunsuri emotionale
La Elder Scrolls Oblivion si la Skyrim ai cate 10 rase la alegere ( 6 rase fanteziste: argonian, high elf, dark elf, wood elf, khajiit, orc; 4 rase umane : breton, imperial, nord, redguard) si poti alege oricand una din cele 3 clase (warrior, mage, thief) si multe alte din combinatii si specializari (assassin, night blade, paladin, warlock, hunter, battlemage).
Witcher nu prea l-as compara ca pana la urma are o poveste mai scriptata , axata doar pe un singur protagonist de rasa umana, clasa witcher si sex masculin, si totusi, in Witcher 2, dupa primul act, poti alege doua cursuri diferite ale povestii, fie alegi sa fii cu oamenii, fie alegi sa fii cu elfii si piticii. Finalul e acelasi, sau nu, pentru ca ai optiuni cum vrei sa-l inchei. Si in Witcher 1 si Witcher 2, chiar daca firul narativ e acelasi, ai dialoguri cu multe optiuni si efecte multiple, ceea ce sporeste rejucabilitatea.
Elemente pe care le-am vazut si in Origins, Odyssey si Valhalla.
La Mass Effect, de la primul loc pana la Andromeda, ca se merge pe acelasi fir, ai doua sexe si ai o singura rasa, cea umana, la care poti schimba doar culoarea , tot ai vreo cate 6 clase : adept, soldier, engineer, vanguard, sentinel, infiltrator) si asta se simte din plin in abilitati la combat in timpul misiunilor.
Mai ales ca in Mass Effect iti alegi membrii echipajului de diferite rase. Si din nou, alegeri multiple (ce-ti formeaza doua trasaturi - paragon sau renegade) si efecte multiple.
La Fallout 3 si 4 ai specializari, abilitati, caractere diferite.
Deus Ex Human Revolution/Mankind Divided poate ca n-are customizare, are doar augmentari de adaugat, are un singur fir narativ.......dar are o POVESTE DE OSCAR! Si un mod stealth exceptional.
Ce are Cyberpunk 2077 din toate astea ca sa-l faca RPG?
In afara ca alegi trei clase, si totusi te indrepti spre una, devii un Blade Runner?
Pentru cei ce doresc extra infos: https://www.reddit.com/r/pcgaming/co...all_recording/ - referitor la Inregistrarea CDPR Emergency Board Call.
Pentru cei care mai fac acuzatii nefondate gen JohnnyUSA la adresa mea, zboara direct de pe ConsoleGames. I've had enough!
Now, let's get back to the game, please.Si iar ma intreb, cum poti acorda 100/100 sau 90/100? Am doua explicatii:
1. Esti platit
2. Tii cu dintii de codul de reviewer pe care l-ai primit si nu vrei sa-i superi pe baieti pentru colaborari si pe viitor
Intrebare: aveti idee cum activez smart guns? Trebuie un anumit implant, sau e dupa o anumita parte a story-ului?
DA la toate mai putin la ultimul. RPG, i.e. ROLE playing game, nu inseamna ca iti customizezi personajul la gameplay. Inseamna ca joci un rol. Adica iei decizii si influentezi povestea, cu alte cuvinte iti faci povestea ta. Ceea ce din cate am auzit se intampla in Cyberpunk.
Parere personala, am vazut ca sunt multe scrise aici, majoritatea nu le-am citit asa ca nu o sa incerc sa combat intentionat parerile altora
Eu il joc pe One X Cyberpunk Edition, am comandat collectors edition pe PS4 si l-am incercat day one. Nu sunt mare fun backstory, nu sunt familiar cu materialul sursa si nu m-am uitat la Night City Wire-uri. Am vazut ceva trailere si cateva filmulete de prezentare.
Prima chestie. Nu regret ca am achizitionat niciuna din cele de mai sus. CE e fantastic, Art Book de genul nu am mai vazut de o eternitate. Chiar e art book nu brosura. Cutia chiar mi-a dat impresia ca s-au gandit la ce pun in ea si nu is doar 4 bucati de carton. Consola arata super. Cei care o vad chiar nu stiu ce e si intreaba, sunt curiosi (desired effect).
Jocul: Mie imi place. Atmosfera e faina, Nu sunt fan sootere, COD-uri joc doar campanie. asa ca pt mine 25-30fps e OK. Prefer rezolutie in loc de 60fps. Pe One X arata bine, nu e PC dar arata bine si se misca OK. Recunosc ca initial am avut un WTF datorita lens flare, aberations is film effect(why? E joc futuristic, nu vreau film grain, la Ghost inteleg, aici nu). L-am scos si totul o fost OK
Performanta: L-am jucat day one. Avea 1.02 patch. Am avut 2 crash-uri si un bug story in care personajul cheie murise in fight si eu trebuia sa il urmez. Patch 1.04. Fara probleme. O crash sau chestii cuidate. Ce am observat in schimb e ca intre 1.02 si 1.04 a scazut populatia Night City(o fi Covid-77) si implicit traficul(eu il consider un plus ca ma luase condusul ascultand radio la un moment dat si era enervant ca trebuia sa ocolesc pe aia fara BMW ce conduceau in limita de viteza). Oricum, in comparatie cu Tsushima(care da senzatia ca toata insula are 200 de locuitori din care toti arata in doar 5 feluri) numarul de NPC e mult mai mare si variat ca appearance
Concluzie: Dupa vreo 10+ ore de joc...o sa il las si ma apuc de Vallhala. Stiu ca o sa ziceti WTF, ca nu are parere negativa pana acuma. Doar ca Vallhala il am pe disc, vreau sa il termin(probabil main story doar) si sa il vand la un pret mai bun pt ca de Sarbatori sa bag Cyberpunk si sa il joc asa cum vreau, sidequests and all. Pana atunci poate mai apare un patch si mai repara si alte chestii peste care oricum nu am dat...dar cine stie.
Cei care se ocupă de Zona IT au pus pe canalul PlayGround o recenzie în care au comparat Cyberpunk 2077 pe PC, consolă și GeForce Now.
In Diablo 3 ai clase: barbarian, monk, crusader, necromancer, demon hunter, witch doctor, wizard, cu abilitati de lupta unice. Si chiar voci diferite, si replici unice, chiar daca in mare nu vorbesc personajele. Si un skill tree propriu.
Si ai modalitati de interactiune cu NPC-uri unde stai si asculti fragmente intregi.
Cyberpunk e RPG doar la customizare,la cules items, la stat categories si cybarware implants.
In rest, e action-adventure si first-person shooter toata ziua cu elemente de driving.
Clasele, dialogurile, optiunile sunt niste glume proaste.
Borderlands e action role-playing first-person shooter mixt, dar e mult mai bun.
Cu patch-ul 1.04 pe PS5 imi da crash cu codul CE-108255-1 dupa 15-20 min de jucat. Am inghitit toate bug-urile si grafica meh doar pentru poveste, dar aparent nici de asta nu ma pot bucura. Prima data in cei 20 de ani de gaming pe care ii am cand efectiv un joc este atat de broken incat este nejucabil.. absolut penal.
Bookmarks