Vanzari de 20 milioane unitati.
De asemenea, sequel anuntat: Project Orion. :D
Printable View
Vanzari de 20 milioane unitati.
De asemenea, sequel anuntat: Project Orion. :D
Bai, am zis saptamana asta sa-i mai dau o sansa, ca l-am jucat doar la launch si n-am rezistat. Cu toate cuvintele naspa aruncate in fata lui si toate articolele si video-urile care il bashuie si toate review-urile negative, luand in considerare si update-urile si patch-urile, chiar as putea sa spun ca inca e un gunoi.
Atunci mai aștept, e varianta de ps5 sau încă nu a apărut?
Îl am de când sa lansat dar nu am avut curaj
Incerc sa ma pun in postura ta, sa inteleg cum ai ajuns la concluza ca este un gunoi.
Poate pentru ca faci parte din masa aia de gameri care dau preorder la jocuri, sau le cumpara la pret de lansare, si ai avut niste asteptari complet nerealiste? Ar trebui sa fii constient de asa ceva cand cumperi/joci jocuri la lansare. Cu cat e mai complex si mai ambitios, cu atat are nevoie de mai multe patchuri ca sa fie ce trebuie, si aici ma refer inclusiv la jocuri care au stat mult mai bine day one (ex. HFW).
Pe mine CP2077 m-a costat 50 lei, copie fizica din magazin.
Nici acum nu am apucat sa-l joc, pentru ca exista mereu jocuri din urma, care au trecut deja prin 5-10 patchuri. Evit din start si un pret urias, si un joc neterminat.
Probabil o sa ma apuc de el dupa ce iese si DLC-ul, si sunt 100% sigur ca acum jocul este foarte bun, nicidecum un gunoi.
Pai iti zic de ce, si uite o sa ignor ce am jucat la launch si zic doar din ce am jucat acum, dupa patch-uri:
- Povestea e mediocra at best, ideea e interesanta dar executia e proasta. Protagonistul nu are niciun fel de personalitate, alegerile pe care le faci mai ca nu conteaza, backgroundul de il alegi la inceput nu afecteaza aproape deloc firul narativ, dialogul de cele mai multe ori e de-a dreptul stupid, personajele actioneaza intr-un fel care nu are niciun sens si pana acum nu am gasit vreun personaj sau side arc care sa ma captiveze. Personaje care te suna random de parca te cunosc de cand erai mic, o ploaie de sidequests random, nicio baza in realiate, totul pare foarte random si grabit. Un exemplu cretin de lipsa de pacing narativ e imediat dupa ce (semi-spoiler alert) te trezesti cu o fantoma pe nume Johnny in cap si esti in mega shock ca ai vedenii cu el incercand sa te ucida, te urci in masina, faci accident si te tragi de sireturi cu el "ai vz Johnny ce-a intrat asta in mine, ce parere ai?" de parca e verisorul tau si va stiti de 25 de ani.
- Grafic arata bine in 50% din situatii, in rest: texturi proaste si prespalate, artefacte vizuale, texture pops peste tot, probleme cu draw distance, clutter vizual peste tot, UI prost facut care se suprapune peste culorile jocului si nu-l observi, animatii robotice si taioase unde nimic nu e fluid. Si il joc pe PC cu un 3080, nici n-as vrea sa stiu ce e pe un PS4.
- Dpdv gameplay nici nu stiu de unde sa incep. Gunplay-ul e bun, nu zic, desi din pricina animatiilor proaste e dificil sa tintesti sau sa anticipezi cum si unde se misca inamicii. Drivingul e absolut atroce, vehiculele desi au greutate toate subvireaza, franele ori sunt aproape inexistente ori blocheaza rotile, motocicletele sunt aproape imposibil de folosit. Sistemul de crafting e foarte slab si nenecesar, hackingul e neinteresant si complet optional, mare parte din loot e useless (mai ales tot ce tine de food and drinks, niciodata nu am simtit nevoia sa le folosesc) dar peste tot unde te duci ti-e inundat HUD-ul cu iconite de lootat gunoaie de zici ca e facut pentru copii cu ADHD. Toate elementele de RPG sunt, desi prezente, nenecesare in marte parte, jocul niciodata nu te impinge catre un build anume, pare ca nu are nicio directie, valorile si numerele de pe gear si skill tree par arbitrare. AI-ul e FOARTE prost, de la inamicii care vin unul peste altul sa moara in acelasi loc, la pietoni care alearga random pe strada daca ai lovit cu masina o bordura. Movementul e clunky, melee combat-ul e slabut (desi jocul are optiuni prin skill tree pentru melee combos, tot ce faci de fapt e sa spamezi left click, dodge-urile/parry-urile sunt absolut degeaba).
- Worldbuildingul, desi aici intr-adevar aveam cele mai mari asteptari pt ca e CDPR, e mediocru. Orasul e busy, atmosferic, fix ce trebuie pt un cyberpunk, dar se simte mort pentru ca toti NPCii sunt zombi copy-pasted, side activities nu sunt variate si sunt neinteresante, level designul lasa de dorit din multe aspecte, clutter foarte mult, fara locuri de parcare (si intr-un open world care se vrea imersiv e foarte frustrant sa imi las masina in strada daca vreau sa opresc undeva, se simte foarte artificial), lumea e destul de mica si pentru ca nu prea e varietate se simte same-ish, iar landmarks nu prea exista.
Asta ca sa fac un rezumat, ca as putea scrie pagini intregi de ce il consider un gunoi. Le dau un plus ca in sfarsit au bagat transmog, desi si ala e facut cu curul. Ca RPG faileaza, ca narrative-driven game faileaza, ca FPS faileaza, ca open world action faileaza. Face un pic din toate si o face prost. Incerc sa ma pun in postura ta, sa inteleg cum ai ajuns la concluzia ca fac parte dintr-o masa anume de gameri.
GU-NOI.
E perfect comentariul ăsta si e cam direcția in care se îndreaptă gaming-ul de ceva ani. Fix asta e problema si e trist(asta și MTX). Ati ajuns sa vi se pară normal sa coste jocurile aproape 400 de lei la lansare si sa nu fie gata. Și pe deasupra îi mai și învinovățiți pe cei care dau o grămadă de bani sa joace ceva care e promovat ca fiind un produs finit.
In loc să le arătați degetul mijlociu companiilor voi va atacați colegii gameri care critică pe bună dreptate anumite practici mizerabile.
Pt ca e mizerabil ce a făcut CDPR. Ei nu doar ca au lansat jocul in halul ăla, au mai si încercat sa ascundă asta. N-au trimis copii pt early reviews. Si chiar si cand au apărut review-urile de la site-urile mari le-au impus sa arate doar niște clipuri trimise tot de ei. Asta ca sa nu anuleze lumea pre-orderul.
Eu nu inteleg, totusi, de unde asteptarile astea colosale pentru CDPR. Ei, in afara de Witcher 3, n-au avut un alt joc macar bun, nu excelent.
Ok, Witcher 3 a iesit ceva excelent - poate din noroc sau pentru ca si-au dat timpul necesar pentru productie, poate pentru ca au avut angajati ffff buni care dupa aia au plecat sau au ramas in alta echipa, dar 1 si 2 au fost cel mult mediocre, iar dupa Witcher 3 au scos doar jocul asta care, la fel, a fost cel mult mediocru.
Dar nu e vina lor. Ei atat pot. Sunt, totusi, un studio mic din Polonia. E clar ca nu se pricep la FPS-uri si e clar ca nu se pricep la majoritatea lucrurilor care fac un joc de avengura lui CP2077 sa fie bun - eagle-eye a punctat excelent. Si pe langa ce a zis el, lucruri care au ajuns in joc, unele mult dupa lansare, mai sunt si lucruri care au fost promise si nu s-au livrat nici pana azi, la 2 ani de la lansare.
Witcher 3 a iesit excelent dar doar pentru ca povestea, personajele si lumea il eleveaza la more than the sum of its parts. Ca daca-l iei la bani marunti, gameplay-ul si sistemele sunt mediocre at best. Contrar ce s-a zis mai sus, asteptarile mele de la Cyberpunk nu erau mari inca de la inceput, asa cum zice si razvan, nu era nimic care sa dea de inteles ca CDPR stiu sa faca ce si-au propus. Desi aveam asteptari la partea de narativa si questuri, ca astea ii recomandau, acolo cumva au dat-o-n groapa.
Va obliga cineva sa luați jocul la lansare sau sa faceți precomandă? Eu am stat și am așteptat pana l-au reparat cu updateul 1.5 care avea suport și pentru PS5/XSX și nu am foat dezamăgit de ce am jucat, mi-a plăcut.
Nu e in regula cum l-au lansat dar dacă nu te arunci și cumperi imediat nu mai ai surprize negative și îl iei la un preț mai bun. Pentru foarte multe jocuri la lansare ești beta tester la preț întreg.
Pai nu are treaba. Adica da, eu l-am jucat si terminat la lansare, lasat un gust amar si aia a fost, am trecut mai departe.
Dar uite, ca eagle-eye l-a jucat acum. E doar o chestie de gusturi si e in regula sa nu ne placa tuturor aceleasi lucruri. Dar este in regula sa ne spunem si parerile, bune sau rele, despre produsele cumparate, mai ales ca asta facem aici pe un forum. Ne spunam parerea despre pasiunea comuna.
E doar o chestie de gusturi devine usor usor tic verbal la Razvan. Da, e evident ca e chestie de gusturi si ca avem pareri diferite, sunt jocuri, parte din multe lucruri din viata care tin de ce anume iti place, chiar trebuie sa stabilim asta la fiecare pagina de comentarii?
Nu e o chestie de gusturi, un joc prost e un joc prost, exista doar grade de toleranta si raport pret/calitate, daca-l iei la 50 de lei si nu te deranjeaza jocuri proaste (n-o zic cu rautate, poate si mie imi plac filmele mediocre sau pizza congelata). Si 80% din ce am zis eu nu se repara prin patch-uri, sunt sisteme disfuncte la baza, ar fi nevoie de un remake total.
Eu am dat 500 de lei pe editia de colectie in aprilie si il consider un joc bun in starea care e acum, nu imi pare rau de banii dati desi initial vroiam sa iau editia standard la sub 100 de lei.
Fiecare cu parerea lui eu dar cand cumperi un produs la lansare iti asumi un risc foarte mare, cel mai bine e sa astepti daca nu vrei sa fii beta tester. Ideal ar fi sa il iei la un an de la lansare.
Patch 1.61 cu FSR 2.1:
https://youtu.be/-GO90rUei8g
Cyberpunk 2077: how the FSR2 upgrade improves visual qualityQuote:
Originally Posted by Eurogamer
Phantom Liberty teaser #2:
https://youtu.be/zrHb2p4YPT0
Wtf ! :D Am ramas masca ! Stiu sa-si vanda produsul ! La asta se pricep de minune ! Cel care pune pistolul pe masa zici ca e Merle Dixon ?!?
RT Overdrive mode: @-)
https://youtu.be/I-ORt8313OgQuote:
Path tracing on a triple-A videogame? On THE triple-A videogame? Cyberpunk 2077 already pushed visual boundaries with its psycho ray tracing mode, but the RT Overdrive upgrade takes lighting to the next level.
So how does the Technology Preview compare to the standard rasterised version of the game? And how are the visuals improved over the already impressive psycho RT mode?
https://youtu.be/1K8Br6jHkcsQuote:
Our recent preview of the Cyberpunk 2077 RT Overdrive Technology Preview was relatively short and condensed - and we actually found that we had a lot of leftover b-roll that was simply too good not to share.
John Linneman carried out the capturing and editing for this one, using an RTX 4090 in the RT Overdrive mode in 4K DLSS Performance Mode. We're aiming for 60 frames per second here, and we're not using DLSS 3 frame generation to do it...
Phantom Liberty, $29.99, 26 septembrie:
https://youtu.be/reABCMNGM3w
Arata demential si sunt convins ca ceea ce m-a atras foarte mult la original si anume carecterele si personajele fabulos conturate vor fi la inaltime si aici!
Eu sunt curios daca, pe langa aditiile anuntate, vor adauga si ce trebuia sa fie in jocul de baza si nu a mai intrat /:)