Cool! Good to know!
Genial! De acum voi cumpara totul de la emag. Ma rog, deja faceam asta si fara sa stiu ca ei iti dau garantie nelimitata in caz ca se tot strica ceva.![]()
Trebuie ca produsul sa nu poata fi repart si trebuie inlocuit sau banii inapoi. Adevarat ca multe produse nu se mai pot repara in ziua de azi.
E lege europeana, nu fac cei de la emag un favor.
4) Produsele de folosinţă îndelungată care înlocuiesc produsele defecte în cadrul termenului de garanţie vor beneficia de un nou termen de garanţie care curge de la data preschimbării produsului.
http://www.anpc.gov.ro/galerie/file/...Nr9din2016.pdf
^Interesant.
Era bine sa fi pus si ei o nota explicativa langa articolul asta, sa nu trebuiasca sa citesc toate prevederile legale din istoria Romaniei ca sa aflu ceva relevant.Originally Posted by Legea 449/2003
Revin cu un alt pret foarte bun la emag la categoria resigilate. vandut chiar de ei, nu ca ar fii singurul.
p.s. de aici trag eu concluzia cum ca dansii au in programul de preturi optiunea de a trece pretul de vanzare dorit dupa care softul face pretul intreg automat creend astfel falsa impresie de un discount substantial.
si sa nu fiu in afara thread-lui DA este corect ca in cazul schimbarii unui produs aflat in garantie fie el identic ( daca se mai produce sau mai este pe stoc ) sau altul cel putin identic ca performante si ca pret chiar daca acesta in acel moment este mai mare ( daca pretul este mai mare la cel nou NU SE MAI PLATESTE NIMIC IN PLUS ,iar daca pretul este mai mic magazinul returneaza diferenta), produsul nou sa fie insotit de o noua garantie - acest lucru universal valabil la toate magazinele fie online sau fizice.
Eu am avut caz la mediagalaxy - si nu numai - cu o consola ps4 model vechi -bundle cu joc si extra controler la 1800 lei cu - care dupa un an jumate a murit subit. Dusa la garantie ( doar consola + cablu hdmi + cablu incarcare controler + controler ) - placa de baza arsa - am primit negatie si urmatoarele optiuni - sa primesc banii ( cei 1800 lei ) sau sa iau una din cele 2 console - slim sau pro - la cea slim care costa in acel moment 1500 lei sa mi se returneze 300 lei sau sa iau pro-ul care costa in acel moment 1700 lei si sa mi se returneze 100 lei . Am avut aceste optiuni deoarece MODELUL MEU CUMPARAT NU SE MAI PRODUCEA SI NU MAI ERA PE STOC . Bine-nteles am ales pro-ul impreuna cu 100 lei si noua garantie de 2 ani care decurgea din momentul achizitionarii noii console deoarece as fii putut lua toti banii dupa care in secunda 2 cumparam ps4 pro. logic nu?! asa am ramas cu extra controlerul si jocul din bundle.
Eu pot spune ca depinde si de momentul in care primesti negatia de schimbare a produsului - produsul sa nu mai fie pe stoc/ vanzare si sa prinzi si o promotie in acel moment, deoarece am o vasta experienta cu toate magazinele altex/mediagalaxy, flanco, emag, etc care au fost rezolvate in magazin sau cu ajutorul OPC-ului ( nu ezitati sa apelati daca considerati ca va sunt incalcate drepturile ) in cazul in care au dorit sa nu ofere o noua garantie, de schimbare produs cu altul cu cel putin aceleasi perfomante dar poate mai scump, daca au vandut - a se citii a lua banii pe produs- si apoi sa nu livreze produsul , etc.
Eu nu ti-as fi dat negatia daca nu dadeai pachetul complet, chiar fara cutie, asa cum permite legea. Asa ca nu bravo MG pentru ca a facut asta ci teapa lor ca's prosti.
Nu sunt deloc de acord cu mizeriile astea. Oameni care-si cumpara bundles si in secunda 2 vand jocul/jocurile incluse si mai recupereaza din investitie. In mod normal trebuie anulata garantia in aceste circumstante.
Eu cand am avut probleme cu Xbox si l-am dus la Altex la garantie, uitasem casca si am mai facut un drum ca sa o duc si pe aia, altfel nu putea face receptia produsului, din moment ce ala era pachetul complet. Si asa mi se pare normal.
^Ai garantie pentru consola, nu pentru joc. Daca ti se strica sunt obligati sa iti inlocuiasca consola, indiferent de ce jocuri a avut in pachet, pentru ca pe ea ai avut garantie. Nu are legatura cu jocurile, asa cum si daca unul din jocurile cumparare in bundle s-ar strica (ipotetic vorbind) pe baza unui defect de fabricatie, magazinul nu ti-ar inlocui si consola, ci ai primi alt joc.
Nu e adevarat. Ai garantie la tot pachetul cumparat.
Cand mi s-a stricat gamepad-ul la X360, mi-au inlocuit intreaga consola la eMag.
Nu ești obligat să duci jocul dintr-un bundle daca s-a stricat consola. Doar pachetul întreg, adică hardware plus accesorii, nu software.
Eu am primit pana la urma banii inapoi pentru o consola xbox one s defecta, insa dupa multe discutii si amenintari cu reclamatii la opc.. emag invoca faptul ca trebuie returnat pachetul complet, insa nu mai puteam returna si jocul digital din bundle, desi le facusem dovada ca detin jocul respectiv in contul personal.
Asta cu jocul deigital e alta poveste, dar cand e jocul fizic, normal este sa-l predai inapoi.
Poate doar sa dai cartonasul pe care ai avut codul, dar asta e o cretinatate
Desi am incredere in ce zice Dant3, pentru ca sigur stie mai bine decat mine aici.
Nu trebuie sa ai încredere în mine, am trecut prin asta, cei de la ANPC mi-au dat soluția când am fost personal la ei. Poți sa adresezi o întrebare dacă ai chef și timp sa treci pe la ei![]()
^Daca le-ar da si amenda macar 1% din cifra de afaceri cand fac magarii din astea nu s-ar ajunge sa fie nevoie de plangeri pentru o normalitate.
Din păcate prea multe persoane nu-și cunosc drepturile iar alții care mai cunosc, sunt pur și simplu plini de lene...
Am si eu o intrebare pentru cei care au avut tangente cu emag si anpc . Am o precomanda facuta la un joc la emag cu data lansarii 25.06.2019, am sunat si marti si ieri si au zis cei de acolo ca e in stoc furnizor sa ca nu au cum sa mi zica cand vine, nici macar o data estimativa, in situatia asta am dreptul sa fac vreo plangere legata de asta? sau pur si simplu asta e ?Multumesc frumos!
Bookmarks