7 Attachment(s)
Dragon Age: Origins - O capodopera in creatie?
Noua capodopera a celor de la BioWare, fantasy RPG-ul Dragon Age: Origins, succesorul spiritual al seriei Baldur's Gate este asteptat a fi un titlu important, unul dintre aceste motive fiind si acela conform caruia un port pe console ce nici un alt RPG (PC style) nu l-a mai adus ne va face fiecare bataie a inimii sa se simta in magicul univers. Este posibil sa intreaca RPG-ul polonezilor de la CD Projekt The Witcher: Rise of the White Wolf (one of my favorites) ce va fi lansat tot in acest an.
Jocul probabil va fi privit ca o relansare a genului fantasy, iar Bioware are cartile deja aruncate, acestea continand toate elementele necesare unui RPG bun, plus cateva noi idei ce par a fi geniale si nu au mai aparut inca in vreun joc. Bineinteles, nu putem avea un RPG fantasy la o scara epica fara cel putin trei rase distincte: elf, om, dwarf si bineinteles, conform universului lui Tolkien, nu putem avea elful si dwarful linistiti la o cafea dimineata decat daca adaugam otrava. Asadar dwarfii tot rasisti si ai dracu raman.
Quote:
"Your experience... is going to be very different depending if you choose to play an elf origin story or a human," Muzyka.
Experienta de joc asadar va fi diferita pentru elf si om, acest fapt ridicand gradul de rejucabilitate. La inceput poate suna ca o alegere la fel de usoara ca hotararea sexului lui Shepard din Mass Effect, insa daca BioWare se tine de cuvant, totul va depinde de rasa si chiar sex: alegerea e a ta - tu vei fi rasistul, tu vei fi cel persecutat. Unul din ingredientele ce ar putea sa faca Dragon Age un joc bun pare a fi sistemul de combat, acesta nefiind unul neaparat nou, insa unul detaliat si eficient, spell-chaining-ul fiind pur si simplu genial: foloseste un ice-spell sa ingheti inamicul, foloseste pe personaj un stone-spell si pumnul tau va fi la fel de tare ca o piatra (rock-hard baby, rock-hard!). Combat-ul functioneaza asemanator jocului Baldur's Gate: se poate pune foarte usor pauza in timpul unei lupte...sau poti lasa combat-ul sa decurga pur si simplu ca la un RTS.
Quote:
"We're defining a new type of fantasy genre. That's one of our goals is to make this a landmark event in fantasy, defining something that hasn't been done before quite the way we're doing it — dark heroic fantasy." Muzyka
BioWare nu a confirmat insa nici nu a negat existenta unui sistem de relationship in acest joc, iar daca si acest sistem va fi prezent, atunci mai mult ca sigur va fi unul din cele mai bune jocuri ale acestui an. Sa il asteptam cu totii cu inima deschisa pana pe 3 noiembrie 2009 si sa speram ca nu ne va dezamagi. Mai multe detalii aici: BioWare : Dragon Age : Agegate