Killzone Shadow Fall este unul din cele mai importante titluri pentru consola PlayStation 4. In cadrul PlayStation Meeting din februarie 2013 ne-a fost prezentat un demo care foloseste doar 3 GB ram din cei 8 GB RAM cat va avea urmatoarea consola PlayStation. Personajele sunt construite din aproximativ 40 000 de poligoane, acest lucru ne arata ca urmatorul joc din seria Killzone foloseste de patru ori mai multe poligoane decat predecesorul Killzone 3. Cei de la Guerrilla spun ca dezvoltarea jocurilor pe urmatoarea consola Sony se face mult mai usor datorita mult mai rapidului GPU si bineinteles memoriei RAM la fel de rapida. Aceste cuvinte pot fi acuzate de subiectivism mai ales ca vin de la un dezvolataor first party, ramane de vazut daca si ceilalti dezvoltatori vor avea acelasi discurs odata cu aparitia consolai PS 4. Voi ce parere aveti de resursele pe care le foloseste acest joc, avand in vedere faptul ca mai raman disponibili inca aproximativ 4 GB RAM ( se presupune ca sistemul de operare va ocupa aproape 1 GB RAM ).
Bookmarks