Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Results 1 to 9 of 9

Thread: Intrebari XBOX 360 SLIM E, sunt incepator...

1. #1 SP
    Junior Member alexandruww2's Avatar

Intrebari XBOX 360 SLIM E, sunt incepator...

salut,am si eu cateva intrebari despre xbox,va rog cine poate sa raspunda la subiect

1.am un xbox luat de pe emag,deci probabil e pal 1 sau 2?
    2.am sistemul de 4 giga adica 2.7 free?
    3.am un cont dar cand incercam sa am conectez imi zicea ca deja exista gamertag pe mailul ala,si am fost nevoie sa-mi fac un cont gmail.....cum fac sa revin sa ma loghez pe live cu contul deja existent?daca sterg toate profilurile si incerc sa ma loghez din nou cu ala care-l am de mult timp pe microsoft . com mi seva sterge codul de live,?sau cum e atasat codu ala de live?pe consola sau pe cont de xbox?am facut un cont pe gmail
    4.am avut pe steam un dirt 3,si ma tot intrebam cand intram pe pc imi aparea al recent acitivity,imi merge oare si pe xbox?da nu stiu cum sa-l caut
    5.de ce cand incerc pe live sa intru nu gasesc decat cateva jocuri?interesante sunt state of decacy,wrc 4 si gow judgment free demo multiplayer,in rest cateva porcarele,nu-mi apare mw3 demo,sniper ghsot warrior 2 demo nimic din ce imi apare pe browser.........
    6.de ce cand incerc sa adaug din pc browser imi cere sa adaug credit card?odata ce e free?

2. #2 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Salut

1. Pal e zona Europa, iti va merge orice joc luat din Europa
    2. Da
    3. Nu e clar. Daca aveai deja cont pe Xbox Live si vrei sa il folosesti, te loghezi cu mail-ul aferent contului respectiv. Daca ti-ai facut cont nou, folosesti mail-ul pe care l-ai pus la inregistrare atunci cand vrei sa te loghezi.
    4. Jocurile de Steam nu merg pe Xbox
    5. Nu toate jocurile au si Demo