Buna ziua Domnule Dragan,
Va multumim pentru increderea acordata suportului tehnic ASUS.
Numele meu este Adrian si voi face tot posibilul sa va fiu alaturi si sa va sprijin pe tot parcursul procedurilor cu serviciul nostru tehnic ASUS.
In urma ultimului d-voastra email, inteleg foarte bine despre ce este vorba, avand in vedere si testele realizate.
Pot sa va informez ca am transmis deja informatiile mai departe. Va rog sa ne recontactati in viitor pentru a va tine la curent cu raspunsul primit din partea colegilor de la tehnic.
Toate cele bune.
Raman la dispozitia dumneavoastra pentru orice alte nelamuriri sau intrebari suplimentare legate de procedurile tehnice propuse in acest e-mail/ in atasament. Nu ezitati sa reveniti, puteti intra in contact din nou cu noi efectuand un reply la mailul primit.
Speram ca informatiile furnizate va vor fi de folos si va dorim o zi buna.
Pentru orice alta informatie va rugam nu ezitati sa ne contactati pe mail ori tel :0213301786
Daca produsul dumneavoastra ASUS este defect si doriti sa il reparati va rugam sa accesati urmatorul link:
https://eu-rma.asus.com/pick_eu/ro/
Cu respect,
Adrian
Tehnician Suport Tehnic ASUS Romania
ASUS http://support.asus.com
Va rugam sa pastrati istoricul e-mail-urilor trimise catre Suportul nostru Tehnic. In caz contrar e-mail-ul dumneavostra nu va putea fi analizat corespunzator.
In scopul imbunatatirii serviciilor noastre si pentru a raspunde cat mai fidel asteptarilor dumneavoastra, echipa ASUS va va trimite un chestionar cu privire la calitatea serviicilor oferite la care va rugam sa raspundeti in limita timpului dumneavoastra disponibil.