Single post: Death Stranding / Director's Cut
-
Why so serious ?
+1 la ce zice baiatul asta Skill Up. Explica foarte bine ce si despre ce este jocul, ce faci efectiv si care este scopul final, dar mai ales faptul ca este un adevarat simulator de mers (printre altele) si nu doar o gluma (cam cum sunt simulatoarele de avioane sau de tren, samd), in care chiar trebuie sa te gandesti si sa te pregatesti pentru drum inainte de a pleca, la ce anume sa ai cu tine si multe altele.
Mi s-a mai parut interesant ce ziceau EA (parca) de cum trebuie sa apesi L2 + R2 + miscat de maneta din dreapta, pentru echilibru cand ai incarcatura mare, toate astea in timp ce dai de maneta din stanga, ca la orice alt joc, pentru miscarea personajului 
Sunt curios cat timp raman obiectele puse de tine/de altii in lume. Presupun ca dispar in cateva ore.
Ar fi stupid sa ramana cateva zile sau for ever acolo, pentru ca nu ar mai trebui sa iei nimic cu tine si sa te folosesti doar de ce lasa alti oameni.
Referitor la analiza DF, ma cam dezamagesc in ultima vreme. Toate sunt excelente, mirobolante, se minuneaza de textura de ud sau alte chestii pe care le au/fac jocurile de o gramada de timp.
Inteleg ca din asta traiesc ei, dar sa nu vorbesti aproape niciun joc de rau, desi e clar ca e loc de mega improvement sau ca sunt alte jocuri care au facut deja lucru asta, mi se pare foarte ciudat.
Asa ca cel putin pentru mine, analiza lor nu mai reprezinta niciun +.