Quote Originally Posted by raducucosmin View Post
Eu i-am prins la telefon dupa fix 1 ora si 3 minute de asteptare. Bineinteles ca in cele 5 minute ale apelului, le-am spus ca nu mi se pare normal ca daca la ora la care am plasat eu comanda produsul aparea In stoc si nu am fost informat inaintea platii pentru ce urmeaza sa platesc 2500 lei, sa nu imi primesc comanda efectuata si platita. Clar au fost deja asaltati de plangeri iar solutia lor este evident fie sa ramai in tombola fie sa primesti banii. Eu le-am propus sa gaseasca alta solutie din moment ce au incalcat sau nu s-au incadrat in cateva prevederi legale, respectiv art 11 din OUG 77/2009, art OG nr. 99/2000*si respectiv articolului 3 lit. b) din Ordonanța nr. 21/1992. Evident ca nu au ce sa raspunda astia din call center la asa ceva, si prin urmare am inregistrat si eu o plangere pe site-ul anpc, unde am inclus pe langa detalierea situatiei si screenshoturi de pe site-ul Altex, screenshoturi cu regulamentul, cu mailurile si comanda confirmata si cu sesizarea facuta in prealabil catre altex pe mail (inainte sa ii sun). E posibil sa nu iasa nimic din chestia asta, dar din ce ii stiu pe cei de la anpc, nu au retineri in a controla comercianti oricat de mari ar fi ei.
Poti posta si aici acele screenshot-uri? Poate mai sunt si altii care vor sa faca reclamatie, dar nu au facut ss