Păi îmi dau seama că nu au fost dați afară ingineri, animatori, programatori și developeri seniori. Adică, oamenii care aduc cea mai multă contribuție și profit companiilor.

Ăia 10.000 care au fost dați afară anul trecut din gaming, bănuiesc eu, erau QA Game testeri, modelatori pe texturi, personalul de la departamentul de marketing care frecau menta .......și cel de la departamentul de „DIVERSITY”. Oameni ușor de înlocuit cu AI.
Plus cei care erau angajați acolo doar pentru că erau de culoare, sau de altă religie, sau femei „feministe” și angajați de alte orientări sexuale, dar nu aveau competențe și nu făceau mai nimic, nu?

A se vedea ce au pățit jocurile ca Call of Duty Vanguard, și mai ales, Battlefield 2042 în faza inițială (care nu avea scoreboard și chat, vezi domne, să nu ofenseze pe careva că nu e bun la joc)?
Când au văzut managerii și directorii ce vânzări slabe au avut jocurile respective, cu siguranță au dat afară tot departamentul de diversity dintr-un acces de furie.


La Rockstar s-au făcut și acolo concedieri - dar au fost dați afară fix angajații cei mai competenți, cei care au dat savoare lui GTA V și RDR 2. Sunt știri că la Rockstar s-au desființat toate bisericuțele de frat boys pentru a elimina masculinitatea toxică.
Și asta e o mare greșeală.

Menționez că sunt o grămadă de youtuberi îngrijorați că GTA VI va fi prea woke și prea feminist pentru un joc GTA, care ar trebui să fie cât mai toxic de dragul artei.
E interesant cum discută tinerii conservatori.



Dar ca să faci un joc GTA de succes, îți trebuie un mascul toxic, conservator, rasist, misogin, homofob, fumător, băutor ocazional, poluator cu mașini cu benzină, și mai ales, să fie priceput la motoare, să fii genul care se îmbracă la maieu, poartă șapcă swag, conduce o mașină bengoasă, le face pe gagici din vorbe și se pricepe la motoare, sau măcar, știe să schimbe roțile la mașină.
Ca jucător de GTA, eu aș vrea ca un astfel de om să se ocupe de modelarea și funcționalitatea automobilelor din joc.

De asemenea, mă aștept să fie și un mascul toxic care face colecție de arme, sau care are măcar un pistol, o pușcă cu lunetă de vânătoare, și care merge ocazional la vânătoare, care a făcut armata sau care a mers cel puțin odată la vânătoare și a tras cu arma.

Sigur că poate să fie și o femeie și o persoană de culoare și un gay, dar trebuie să le aibă cu mașinile și cu armele. Dar asta înseamnă să fii oleacă toxic, să mănânci barbeque, să te uiți la filme violente/să joci CoD sau DOOM, să asculți heavy metal sau rap, și să înjuri la fiecare minut.

Eu genul ăsta de persoane aș vrea să dezvolte un joc ca GTA.

Nu studenți virgini de la arte liberale care n-au nici măcar carnet auto și cărora le e frică să înjure ca să nu ofenseze pe careva, angațați pe criterii woke. Desigur, nu feministe care o ard pe protecția mediului, și mai ales, nu genul de jucători care se joacă Animal Crossing (decât dacă e o secțiune specială în joc pentru așa ceva).

Un joc ca GTA trebuie făcut cu suflet.
Și trebuie un SUFLET CÂT MAI TOXIC!

GTA nu ar trebui să fie smart, woke, etic și filosofic, ci trebuie să fie un joc violent plin de acțiune, cât mai toxic, să arate toată răutatea umană ca în viața reală, dar mai ales, să livreze ENTERTAINMENT.