Single post: Clubul PlayStation 3
-
18-07-2010 11:29 #8540 SP
Member

Originally Posted by
MClaudiu
Am si eu o intrebare si as fi recunoscator daca cineva mi-ar putea raspunde.Eu mi-am cumparat o consola ps3 luna trecuta,pe data de 26 si azi s-a stricat,nu-mi mai citeste nici un cd,as dori si eu sa stiu,daca protectia consumatorului ii obliga pe cei din media galaxi,de la care am luat consola,sa-mi schimbe consola pe loc sau trebuie sa mi-o trimita la garantie si sa astept sa mi-o repare.A mai lucrat cineva cu garantia de la media galaxi,cum procedeaza ei cu garantia,va rog sa ma informati si pe mine
daca in termen de 15 zile calendaristice nu ti-o repara atunci is obligati sa iti dea un prdous nou,vorbesc din experienta proprie,oricum trecuse 18 zile decand a fost bagata in service,eu dupa 18 zile nu am acceptat sa-mi dea inapoi produsul reparat asaca am facut plangere la opc si am primit un produs nou