Urmatorul sequel va aduce si schimbari majore in ceea ce priveste gameplay-ul. Una din ele am inteles ca va fi eliminarea completa a sticlutelor de "vial" viata, sau cum mai sunt numite. Nu iti mai incarci inventory-ul cu ele deci teoretic ai avea mai mult loc pentru loot.
Dar in felul asta, nemaitinand cont de viata/mana, se elimina si o mica parte din strategie, ceea ce poate duce la un joc monoton si plictisitor...din punctul asta dvdr.
Daca stii ca la "n" monstri omorati sunt sanse de "x%" sa iti pice un replenish instant de life/mana....atunci, te doare la basca altfel spus....ca oricum stii ca jocul o sa-ti dea. Si deci automat nu are rost sa-ti faci probleme ca o sa mori.
Cu incarcatul automat al vietii e un mare drawback din punctul meu de vedere, care face ca in scurt timp jocul sa-si piarda din adevarata lui valoare. Un atu subtil care i-a dat valoare jocului, a disparul, el lasand locul unui alt fel de gameplay, mai childish, mai fara sens si lipsit de noima altfel spus.
....si cand te gandesti ca ei il tot amana, si-l tot amana, omitand esentialul (o parte din lucrurile care au stat la baza Diablo-ului), mai ca te apuca groaza de ce-o sa iasa....la final.