Single post: O noua tehnologie grafica revolutionara
-
Senior Member

Originally Posted by
MonkY
ei au facut un convertor... din poligoane in "atomi"...
Si cum au "umplut" modelele ? Ca tocmai asta e farmecul "voxelilor" : sa ai ceva inauntru. Iar pe placile video (si pe consolele) actuale trebuie sa faci si conversia inversa, ca placa video randeaza poligoane si texturi, nu voxeli. Sega Saturn (si Nvidia Nv1) au dat gres cu poligoanele quad, m-as mira ca astia (mult mai mici decat erau Sega si Nvidia atunci) o sa reuseasca sa impuna o tehnologie mult mai diferita.
In fine, e un concept interesant (dar deloc nou), poate (desi extrem de improbabil) o sa iasa ceva joculet cu tehnologia asta in spate si va fi un esec rasunator.
Inca o chestie : poate n-am fost eu atent si nu vor sa "umple" modelele, ci doar sa faca suprafetele exterioare foarte detaliate. In cazul asta iar au dat gres, chestia asta se poate face mult mai elegant (si mai rapid) cu displacement mapping. Si nici modele "random" nu-i imposibil sa faci (adica sa nu fie doua frunze identice intr-un copac) - exista posibilitate de a genera texturi tip fractal. Deci nimic nou sub soare...