Screen tearing - Wikipedia, the free encyclopedia
Uita-te la filmuletul cu Watch Dogs (sau orice alt gameplay de la Ubisoft), si vei vedea ca fuge imaginea "taiata" fiind. Asta se intampla cand este vsync-ul dezactivat si ceea ce se doreste a fi afisat nu este sincronizat cu ceea ce vezi pe ecran. Asta de exp. era un "truc" prin care puteai depasi limita de 50-60 (dar care rezulta in acel defect de tearing). Cel mai bun exemplu: intra intr-un joc de PC, pune vsync on, si vei vedea ca daca esti in 1920 x 1080 x 60Hz, nu vei depasi niciodata 60PFS. Vsync Off, si daca ai procesor serios si placa video puternica, poti sa scoti si 200FPS.
Unii simt diferenta instant... altora le sare tearing-ul fix in ochi (pe mine unul ma deranjeaza la culme)... altii nici nu percep lucrul asta (initial as zice ca-i compatimesc, dupa care daca stau si ma gandesc mai bine, ma bucur pentru ei, ca in lumea lor totul e perfect)![]()