Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 3 of 3 FirstFirst 1 2 3
Results 41 to 50 of 50

Thread: Senua's Saga: Hellblade 2

  1. #41 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Voi nu va intelegi pe semantica cuvantului mediocru, nimic altceva.

    Primul Hellblade nu e un joc de duzina tras la indigo, adica e un joc mai deosebit si indraznet. Daca prin mediocru intelegi ciorba reincalzita, clar nu e un adjectiv corect pentru joc. Pe de alta parte nu e nici un joc extraordinar executat, asa cum zice si Cristache mai sus "gameplay decent, repetitiv din pacate". Asa ca daca prin mediocru intelegi ceva care e doar decent, dar nu excelent, clar e descrierea corecta.

    Mie primul mi-a placut tocmai pentru ca a fost diferit si indraznet, dar nu pot sa nu imi amintesc ca desi are doar 8 ore, tot a trebuit sa trag de mine sa ii fac puzzle-urile alea ingrozitoare si sa tolerez un combat brainless cu aceiasi doi inamici diferiti tot jocul. 10 pentru atmosfera si poveste, 6 pentru gameplay, 8 media aritmetica.

  2. #42 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by Espiritus View Post
    Voi nu va intelegi pe semantica cuvantului mediocru, nimic altceva.
    Asa ca daca prin mediocru intelegi ceva care e doar decent, dar nu excelent,
    Foarte bine zis si da, la mine asta inseamna ceva mediocru.

    Si da, e foarte ciudata senzatia asta - am jocuri si momente cand nu simt ca trece timpul, la un joc open world si ma trezesc dupa ce am bagat 60+h fara nicio problema.
    Pe de alta parte, sunt jocuri in care simt ca 4-6-8h sunt prea mult si ma simt de parca inghit in sila ceva ce nu-mi place, desi e ceva interesant la origini.

  3. #43 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Also, nu inteleg ce cauta iar acea pauza enervanta la fiecare hit, intr-un joc de genu asta - unde clar nu este cazul de "timp de decizie" in fractiunea aia de secunda, pentru next move...
    Jur ca daca o sa ma ducă vreodată capu o sa fac special pt tine un joc/demo cu combat unde sa poti activa/dezactiva hitstop-ul (pauza aia) sa vezi cat de sec e fara el si ce diferența face putin hitstop pus unde trebuie.
    Hitstop-ul ala face parte din "game feel" sau "game juice" (împreună cu screen shake, audio feedback, particule si altele) și oferă o anumita "greutate" atacurilor. Bineînțeles, nu trebuie sa fie prea lung, dar e important. E mult mai sec fără el de obicei, zici ca dai cu sabia în nimic, te bati cu aerul.

  4. #44 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Please do it. Daca ai dreptate, promit ca o zic aici cu litere mari si cu rosu. Sau daca gasesti un joc unde sa poti inactiva aceasta abominatie.

    Mie mi se pare absolut stupid si pot sa inteleg logica din spatele ei, pentru cazuri in care chiar trebuie sa apesi pe un alt buton in urmatoarea fractiune de secunda (ceva care are animation cancel, desigur), dar la un joc de genul asta sau majoritatea jocurilor de combat in genul asta - 3rd person action/adventure games, mi se pare efectiv ca strica imersiunea.
    Nu pot sa pricep ce anume ar putea sa fie sec la un joc care nu se opreste (freeze) la fiecare lovitura.

    Cum ar fi sa avem asa ceva si la shootere, unde sa faca pauza la fiecare glont care atinge tinta?
    Sau in FIFA sa freeze-uiasca la fiecare atingere de balon?

    Din perspectiva mea - si am mai zis-o - daca vrei sa-mi arati ca lovesc ceva intr-un joc, fa-o vizual/auditiv - pune artificii pe ecran, fa personajul sa aibe un boner, sa-i iasa foc pe nas, pune un piu acolo sau flashing lights - idei sunt cu miile - dar cum sa spui ca o pauza mica la fiecare hit este un lucru bun? Mie mi se pare doar ceva cheap de implementat si denota doar o nepasare a devilor - desi sunt sigur ca nu este asa si probabil pierd mult timp ca sa fie pauza aia exact de x milisecunde.

    Iar din perspectiva ta, sa inteleg ca jocurile care nu au asa ceva se simt "seci"?
    Nu crezi ca ar fi mai bine o implementare corecta in combat? Gen cand lovesti, sa nu treaca sabia prin inamic, ca sa-si duca animatia la final?

    Oricum nu sunt singurul deranjat de prostia asta - si da, e ok sa fie in anumite genuri de jocuri, gen fighting games.

  5. #45 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    @razvanrazy - am observat ca Stellar Blade are un hitstop foarte scurt sau chiar inexistent; mie-mi pare combatul un pic cam floaty dar poate ti-ar placea mai mult.
    La Hellblade 2 zic si eu ca dureaza prea mult si parca e prea mare contrastul dintre animatiile detaliate si mecanica asta.

  6. #46 SP
    Manager paul's Avatar
    DF preview impressions:

  7. #47 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Mie personal mi se pare ca arata extraordinar si sincer sunt dispus sa mai am rabdare cu 30fps pentru asemenea grafica, cat timp este stabil.

  8. #48 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    O sa fiu iar singuru nebun care zice ceva de asta, pentru ca se pare ca nimanui nu-i pasa, dar...

    Un alt joc facut cu UE5 care ruleaza intr-o rezolutie absolut penibila pentru generatia asta de console - un 964p to 1070p la 30fps si cu black bars sus si joc ca The Order.

    Iar de la acel ~900p, avem probabil 1000 de tehnici de reconstructie, ca sa putem vedea ceva cat de cat ok (in niciun caz clar) pe 4K TVs

    Personal m-am saturat de mizeriile astea. Mai bine raman sa faca jocuri in UE4 sau trec la engines capabile pe hardware-ul actual, care sa arate invechit dar macar sa ruleze bine.

    Acum sa vedem daca-l desfiinteaza cineva, asa cum au facut cu alte jocuri (vezi the order pt black bars sau Immortals pentru rezolutiile alea penibile) sau daca o sa primeasca note mari pe linie doar pentru ca e "un joc de suflet".

  9. #49 SP
    Member KurtKnispel's Avatar
    ^^ Ai rămas în minte cu obsesia pixelilor, deși ceea ce contează cu adevărat e cu totul altceva. FromSoftware (de exemplu) reciclează același joc de 15 ani încoace, cu detalii grafice demne de epoca medievală a consolelor, și nimeni nu pare să fie deranjat de asta. Doar că acolo apare brusc protecția divină a instinctului de turmă, specific, iar aici nu.

    Așteaptă să se lanseze, joacă-l, și pe urmă ne spui și nouă cât de nedemn de tine e jocul ăsta.

  10. #50 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Normal ca am ramas cu obsesia asta - defect profesional probabil, desi nu lucrez in industrie

    Dar sincer nu inteleg cum de lumea nu e deranjata de lucrurile astea - toata lumea accepta sa jaoce jocuri neclare si se multumeste cu asta ca si cum este normalitatea.

    But hey - au "scpat" producatorii astia de console cu 8K pe consola 4 ani, cand majoritatea jocurilor nu ruleaza nici 1440p, deci orice e posibil

    Mai e o luna pana iese jocul. Cu siguranta il voi juca si sper sa-l si termin, sperand ca pot sa trec peste freez-urile alea constante din combat

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 3 of 3 FirstFirst 1 2 3

Similar Threads

  1. Hellblade: Senua's Sacrifice By Dant3 in forum Console Club
    Replies: 86 Last Post: 12-08-2021, 18:47
  2. Replies: 0 Last Post: 10-06-2015, 18:54
  3. Replies: 0 Last Post: 27-08-2014, 15:35
  4. Replies: 0 Last Post: 12-08-2014, 23:40
  5. Unbound Saga Videos By RonanN1 in forum Videos
    Replies: 1 Last Post: 14-12-2010, 10:11

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts