Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Results 1 to 9 of 9

Thread: Assassin's Creed Codename Hexe

  1. #1 SP
    Senior Member dark18's Avatar

    Assassin's Creed Codename Hexe



    Attached Images Attached Images assassins-creed-codename-hexe-09-10-22-1.jpg

  2. #2 SP
    Manager paul's Avatar
    Ceva detalii de la Tom Henderson:
    - Insider Gaming understands that the game is still in a relatively early stage of development and is expected to be released in 2026 on the Infinity platform.

    - Hexe is understood to be a more linear experience compared to its predecessors with some elements of open-world exploration, somewhat akin to some of the earlier Assassin’s Creed games.

    - As already reported by Insider Gaming, Hexe is poised to have a single female protagonist, currently named Elsa, who has some supernatural abilities.

    - While details on all of her abilities are unclear, footage sent to Insider Gaming under the condition that it not go public shows off one of these abilities.

    - In the footage, Elsa is seemingly being hunted by 16th-century German soldiers (image of what the soldiers look like here) and uses a spell to possess a nearby cat. The player then controls the cat and uses it to distract the soldiers by knocking over a glass bottle, which smashes on the ground and diverts the soldier’s attention.

    - The gameplay provided to Insider Gaming depicts a dark and gloomy setting in the cobbled streets of the city.

    - Sources also outlined that the plan is to have Fear System in the game inspired by the Assassin’s Creed Syndicate ‘Jack The Ripper’ DLC. While the exact details of the system are unknown, it isn’t difficult to see how this system, or at least a version of it, can be easily implemented into Hexe. The 16th-century Witch Trials saw up to 80,000 suspected witches executed between 1500 and 1660, so some form of fear system makes sense for the setting.
    EXCLUSIVE - Early Details on Assassin's Creed Hexe - Insider Gaming

  3. #3 SP
    Member olteanug's Avatar
    În mare, din ce citesc, pare să fie un Witcher cu o vrăjitoare asasină cu hidden blade. Va semăna foarte mult cu Witcher 3 la open world, la împrejurimile specifice Europei Centrale și cu atmosfera dark.

    Te pomenești că acele „some supranatural abilities” pe care le are Elsa sunt bineînțeles declanșate de un artefact al Edenului de acum 70.000 ani, cu care provoacă halucinații și controlează mintea unei pisici, cum se întâmplă mai mereu.....la ....fiecare....joc....din ...serie....din ultimii ...15 ani!

    Meh, aștept să apară poze cu costumul ei de asasin. Poate că Elsa o să arate bine ca Ciri, Triss sau Yennefer.
    Cam așa aș vrea să arate Elsa.



    Dar nu ca în serialul de pe Netflix.

  4. #4 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by olteanug View Post
    Te pomenești că acele „some supranatural abilities” pe care le are Elsa sunt bineînțeles declanșate de un artefact al Edenului de acum 70.000 ani, cu care provoacă halucinații și controlează mintea unei pisici, cum se întâmplă mai mereu.....la ....fiecare....joc....din ...serie....din ultimii ...15 ani!
    Nu mai juca jocurile facute de Ubisoft daca nu-ti plac

    Quote Originally Posted by olteanug View Post
    Cam așa aș vrea să arate Elsa.
    Pai avem deja Witcher 3 cu acele personaje. De ce vrei sa arate la fel si in alt joc? Doar ca sa poti spune ca au copiat din Witcher 3?

  5. #5 SP
    Member olteanug's Avatar
    N-am zis la fel, ci oarecum în același stil.

    Cât despre copiat Witcher 3, au făcut-o de la AC Origins. Nici nu prea mai îmi pasă.

    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Nu mai juca jocurile facute de Ubisoft daca nu-ti plac
    De ce să nu mă joc? Asta e o scuză pentru a nu scoate jocuri mai bune sau cum vine asta?
    E singura companie care abordează istoria lumii. Păcat că nu o fac în maniera lui Kingdom Come Deliverance sau A Plague Tale.

  6. #6 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by olteanug View Post
    De ce să nu mă joc? Asta e o scuză pentru a nu scoate jocuri mai bune sau cum vine asta?
    E singura companie care abordează istoria lumii. Păcat că nu o fac în maniera lui Kingdom Come Deliverance sau A Plague Tale.
    Pentru ca se face ca o faci, pe bune sau pe youtube, doar ca sa ai de ce sa arunci cu fecale in orice fac ei.

    Also, de ce ar face-o in maniera Kingdom Come sau Plague Tale?
    Ca sa fie super nisate?

    Also, Plague Tale este cel mult mediocru ca joc overall, mecanici, world traversal, activitati, interactiune, samd, poate doar povestea sa rezoneze cu anumite persoane.
    De ce ai vrea asa ceva in alte jocuri?

  7. #7 SP
    Member olteanug's Avatar
    Plague Tale a fost candidat serios la GOTY. Și sunt mulți care au iubit tare ambele jocuri, cu poveste ca-n filme și seriale. Nu contează că sunt super nișate. Mediocru la mecanici, activități și alte aspecte tehnice? Poate, fiindcă nu e o companie mamut în spate.
    Dar povestea? Bate toate AC-urile din ultimii 12 ani.

    Plus că are imersiune, la fel și Kingdom Come Deliverance. Te simți de parcă chiar ești acolo. În Mirage n-am simțit nicio imersiune din mai multe motive, și gen l-am jucat chiar în arabă (audio, cu subtitrări în engleză)..........NIMIC. Interfața, povestea superficială, grinding-ul, mecanicile de mișcare și asasinare care sunt aceleași de la AC 1, de 15 ani, strică toată atmosfera și mă împiedică să mă bucur de joc. Păcat de departamentul grafic, că doar ei își dau silința.

    Acum am o întrebare - de ce scrii recenzii numai jocurilor lansate de Ubisoft? Suntem în APRILIE 2024. Ne apropiem deja de luna mai.
    Și s-au lansat foarte multe jocuri mult mai bune decât Skull and Bones și Prince of Persia cu grafică 2.5 D.
    De ce nu sunt recenzii la Yakuza Like A Dragon, Tekken 8, Suicide Squad, HELLDIVERS 2, Tomb Raider Remastered, South Park Snow Day?
    Și nici ZONA IT nu mai face recenzii la jocuri .

  8. #8 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Pai da, daca tu ai rezonat mai bine cu povestea din jocurile alea, este foarte bine, dar eu nu am facut-o, iar asta nu e ceva ce am vrut sau nu am vrut.
    Cat de Mirage, nici eu nu am super rezonat cu povestea, dar partea cealalta, de gameplay, world building, world traversal, samd, a fost ce trebuia.

    Cat de recenzii la jocuri, am mai zis si o mai zic (nici nu stiu de ce, ca doar nu trebuie sa justific pentru nimeni ce fac eu in timpul liber) - scriu la ce primesc oficial pentru forum, iar cei de la Ubisoft sunt cam singurii care trimit astfel de coduri pentru consolegames - de mentionat, daca e cazul, ca nu sunt platit sa ajut pe forum sau sa scriu aceste reviews, iar eu aleg daca vreau sau nu sa joc un anumit titlu.
    De regula joc doar ce-mi atrage cat de cat interesul, dar in majoritatea timpului, aleg doar ce as cumpara si eu (vezi Riders Republic pe care nu am vrut sa-l joc/acopar).

    Din pacate nu mai am timp sa fac reviews (cum a fost cazul in trecut, inainte de copil) la jocurile cumparate de mine - pentru astea prefer sa postez pe threads si sa discut cu lumea.

    Cat de jocurile enumerate de tine, este foarte simplu:
    • Yakuza, ca serie, nu este genul meu si nu as fi curios nici macar sa pornesc vreun joc din seria asta;
    • Tekken 8 cam la fel - nu sunt deloc fan al jocurilor mindless de bataie in arena;
    • Suicide Squad...nici gratis nu cred ca l-as incerca;
    • Helldivers 2 l-as fi luat si jucat daca iesea pe Xbox (unde ma joc jocurile MP cu prietenii pe care mi i-am facut pe Xbox);
    • Tomb Raider Remastered...nu cred ca as mai putea juca ceva de genu. Le-am jucat pe toate 3 la vremea lor si prefer sa le las acolo;
    • South Park Snow Day...yeah...no. Cele 2 de la Ubisoft au fost chiar misto, dar asta este cu totul alt gen de joc - not my kind.

    Si btw:
    Quote Originally Posted by olteanug View Post
    ...nterfața, povestea superficială, grinding-ul, mecanicile de mișcare și asasinare care sunt aceleași de la AC 1, de 15 ani, strică toată atmosfera și mă împiedică să mă bucur de joc. Păcat de departamentul grafic, că doar ei își dau silința.
    Te super contrazic aici. AC1 mi s-a parut excelent pe partea de animatii, interactiune, mecanicile de miscare. De la 2 au schimbat in rau totul, iar de la Origins au evoluat considerabil, dar tot 1 a fost cel mai tare, din punctul meu de vedere, pe partea asta.

    Chiar am repornit 1 pe XSX (versiunea de X360) in timp ce jucam Mirage si mi s-a parut mind blowing cate chestii misto aveau, mult mai bune decat in Mirage.

  9. #9 SP
    Member olteanug's Avatar
    AC 1 e mind blowing doar până la misiunea 3 sau 4. După aia o să te enerveze cu repetivitatea: gen, vorbești cu Al Mualim, iei calul, te duci în oraș, eventual mai târziu se deblochează fast-travel, ajungi în oraș, salvezi pe unul să-ți asigure intrarea în oraș, te duci la biroul unui asasin să-ți vorbească despre locații, faci niște misiuni secundare să-ți dea ăla pana de stârc, te duci să-l asasinezi pe X-ulescu după ce asiști la circul făcut de el, fugi, ajungi la Masyaf, vorbești cu Al Mualim,.....REPEAT. O să vrei să-l termini mai repede că nu mai ai răbdare chiar dacă are într-adevăr mai multă fizică decât Mirage la capitolul interacțiune cu mediul.

    Dar la misiuni e un design de *** chiar și pentru 2007. Te simți ca la muncă. De ce trebuie să faci A-B-C când poți să ajungi direct la Z dacă ți-ai folosi ingeniozitatea și aptitudinile de stealth care sunt oricum inexistente în comparație cu ce găsești în toată seria Hitman.
    Ce l-a salvat au fost actorii vocali care s-au străduit să-i dea suflet jocului, vestimentația, motivația templierilor pentru care comit crime ca să instaureze o nouă ordine mondială și câteva idei inspirate după Ancient Aliens/Indiana Jones/Matrix/Avatar (Ubisoft lucra la joc, știa de neuralink dinainte să apară filmul în 2009) + Teoriile Conspirației ale lui Alex Jones/Codul lui Da Vinci/Apocalipsa Mayașă din 2012, toate îmbinate cu mecanici de Prince of Persia într-un joc open-world....ar fi trebuit să fie Prince of Persia cu Dastan care se bate cu asasini.

    Mai ales aia cu 2012 a dus la ascensiunea francizei. De aia mulți îl jucau.....și pentru explorare și călătorii în timp. După ce apocalipsa din 2012 s-a fâsâit, franciza a avut succes strict din cauza graficii, elementelor de open world preluate din Far Cry, Batman Arkham și Watch Dogs, și ulterior, God of War și Witcher.

    Însă poveștile n-au mai fost bine scrise cam de la AC Revelelation. Ăla a fost ultimul joc din franciză care a avut o poveste foarte bună și cu protagonist (Ezio) care avea carismă și șarm de ajungea să-l concureze pe Batman. Poate Alexios din AC Odyssey a mai putut să-l ajungă din urmă, dar ghici ce, nu e el canonic, e antipatica feministă de Kasandra. Și poate Bayek dacă-i mai continuau povestea până la sinuciderea Cleopatrei. Și ar fi putut fi un personaj bun Shao Jun dacă-i făceau un joc 3D și nu prostia aia regretabilă de 2.5 D.


    Cât despre Mirage......o să vorbim mai pe larg pe topicul dedicat.

    Nu are design-ul misiunilor ca-n AC 1, slavă Domnului, dar are alte probleme, precum actorii (de toate limbile) și scenariului.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. Assassin's Creed Red By dark18 in forum Console Club
    Replies: 6 Last Post: 29-04-2024, 04:21
  2. Replies: 0 Last Post: 12-09-2012, 20:56
  3. Replies: 0 Last Post: 29-08-2012, 22:27
  4. Replies: 0 Last Post: 05-12-2011, 20:38
  5. Replies: 0 Last Post: 06-07-2011, 15:33

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts