Totusi e de apreciat faptul ca au facut macar efortul acesta cu un extra GB RAM. Stiindu-i destul de bine pe cei de la Sony (zic eu), chiar nu ma asteptam. E bun si acela, chiar si DDR3. Mai ales daca Sony va da developerilor acces full la el (sunt convins ca baietii de la Naughty Dog deja isi freaca mainile de bucurie ca mai au extra resurse).
La fel, ma bucura sa vad o colaborare mai stransa cu cei de la AMD. Poate este si efectul vanzarilor mai slabe de pe PC (care automat le creste dorinta de a vinde mai multe console)... sau poate ca au inteles si ei in sfarsit ca e timpul sa optimizeze in draci GPU-urile alea, ca doar au vandut niste zeci de milioane. Cerny a explicat in articolul sharuit de Dant3 foarte amanuntit chestii tehnice si totusi pe intelesul multora... chestii pe care nu le vedeai aproape deloc la Sony. Ceea ce poate fi si in folosul concurentei, dar e de apreciat ca explica si muritorilor cum de poate ajunge (teoretic) chiar si la acei 8TFlops (2 instructiuni pe 16 bit rulate in acelasi timp necesar pentru una pe 32 bit). Desigur, daca ai cod unde totul se duce pe 32 bit, e useless.
Dar... destul mumbo-jumbo. E clar: oamenii vor sa vanda PS4 Pro, si cred ca intre timp au invatat si cum sa faca lucrul acesta. Pe mine ma lasa initial destul de rece un PS4 Pro, dar vazand ca totusi oamenii incearca... i'll give it a shot! Neaparat in varianta cu PS VR, asa low res cum va fi ea! Bani sa fie!