Orange frate, nu orice aprozar nenorocit... Orange.
Nu că aș vrea să îi scuz sau ceva, dar poate e primul lor caz de consolă stricată și nu știu nici ei ce trebuie să facă..
Partea bună e că, deși va trebui să mai pui niște bani pentru altă consola, vei avea 2 ani garanție de acum încolo.
N-am scos-o de nicaieri, este din experienta proprie cu Altex! am mai scris pe forum treaba asta, dar tu erai banat in perioada aia
Cei de la SONY CENTER (Care nu sunt reprezentanta SONY in Romania - New Link SRconfirma pe site-ul lor ca service-ul autorizat pentru Console este:
kragod incearca cu un telefon la ei si vezi cum te indruma.GARANTIA PENTRU PRODUSELE PLAYSTATION
Produsele constatate defecte in perioada de garantie se rezolva la Just IT:
Adresa: sos. Stefan cel Mare, nr. 40, bl.118, Parter, Sector 2, Bucuresti
Telefon: (+4) 021 201 7158
Mobil: (+4) 0745 341 719
E-mail: [email protected]
Web: Just IT
Nu generalizez dar mie unul,dupa ce am cumparat un dslr la 1 leu de la Emag,resigilat,l-am trimit la depanero pt ca avea probleme cu obiectivul(nu focaliza) iar mie mi s-au parut destul de ok,mi-au rezolvat problema in scurt timp,fara niciun cost si mi-au trimis si factura cu piesa de schimb impreuna cu piesa veche
Si sa inteleg ca daca cumperi o consola de la emag nu vei beneficia de garantie pt ca lucreaza cu Depanero?Mi se pare putin ciudat
Probabil ca posturile mele nu au fost intelese. Nu am nimic cu Depanero, problema dpmdv este la Orange, care au vandut produse electronice fara garantie valida. De asemenea, repet, sunt sigur ca imi voi primi banii inapoi pe consola; am scris aici pentru a vedea si altii care au luat PS4 de la Orange, si vor vrea sa stie cum fac in caz ca li se strica produsul.
Nu, problema este ca produsul a fost cumparat de la Orange iar garantia este de la Depanero. In teorie ar trebui sa se intample exact ca si la eMAG..sa rezolve Depanero, insa se pare ca NU se intampla acelasi lucru in practica.
Dupa ce am luat consola de la orange am dat mai multe telefoane ca sa vad care e faza cu garantie pentru ca de la ei primesti una blank parca si doar o chitanta, la fel si atunci m-au indrumat catre servskills care mi-au dat acelasi raspuns ca ei nu repara ps4, asa ca m-am enervat si dupa multe telefoane la orange m-au rugat sa le trimit un email cu factura, garantia in blank si le-am atasat si raspunsul celor de la service. Se vedea ca ei habar n-au cum ar trebui sa procedeze in cazul consolelor dar dupa cateva zile am fost sunat de un manager care m-a asigurat ca daca se itampla ceva ori imi primesc banii ori imi schimba consola cu ce au in stoc ! De asta era curios de cazul tau kragod
Tocmai ce m-a sunat Orange. Asa cum ma asteptam, imi inlocuiesc consola cu una noua sau banii inapoi. Sincer, parca as lua banii inapoi, chit ca pun 300 de Ron in plus, decat sa mi se strice consola din nou, sa trec din nou prin asta..![]()
Daca nici nu te grabesti sigur prinzi in viitorul apropiat ceva oferte la Altex sau emag. Si eu zic sa iei banii inapoi.
Banii si așteaptă ofertă de la Altex, mai bine pui ceva in plus pt un bundle cu joc sau încă un DS4 si scapi si de f...l ăsta la icre
eu as lua o alta consola noua la schimb, asa cum rezolvi cu asta asa vei rezolva si cu cea noua in caz de defect. dar nu cred ca ai un ghinion atat de mare incat sa crape ambele. Eu puteam lua de la Altex 1700 lei cu care imi puteam lua un Alba si tot am preferat noua la schimb cu 2 ani garantie.
Si eu te-as sfatui sa alegi consola la schimb. Atat timp cat e noua, nu vad rostul sa astepti oferta altui magazin..
Nu e acelasi lucru. Sunt 3 mil in plus pentru o consola noua, cu 2 ani garantie, nu 1( cat mi-a ramas din garantia actuala) si schimb imediat in caz de se strica, nu bajbait pana se decide ce si cum sa faca
La Altex când se schimba produsul primești din nou doi ani garanție, așa ar trebui sa fie si la Orange, dar probabil iar ar trebui sa stai la discuții care-ți mănâncă timpul si nervii. Cumpara ediția limitată cu Batman si gata![]()
Bookmarks