Nu, totul e ok si merge perfect ca in prima zi
Probleme hardware, caz de service/garantie
Soft-brick, caz de service/garantie
Probleme software, s-au rezolvat cu update/restore
Inca nu am probleme, insa consola e galagioasa
Inca nu am probleme, insa consola se supraincalzeste
Eu nu înțeleg politica asta a lor absolut deloc. De ce nu schimba joystickul și aia a fost? Pentru ce sa primești banii înapoi dacă ai consola funcțională și tot ce s-a defectat e joystickul? Adică prețul joystickul e net inferior, schimba-l și lasă omul sa se bucure în continuare de consola
Mie mi-au spus din start ca trebuie tot pachetul si am renuntat. Trista treaba cu garantia....oww well poate candva o sa schimbe politicile astea. Sau poate apare vreun service autorizat sony care sa repare controllere
Pai sincer decât sa trimit consola, as pune joystickul în cutie, mi-aș lua altul care are garanție separata și dacă doamne ferește s-ar strica și consola atunci le-aș trimite și joystickul defect și schimbați fraților tot. Eu mi-am luat un alt joystick pe care am zis ca îl voi folosi mai intens tocmai din cauza acestor politici dar din păcate rămân fără baterie și îl iau pe cel venit cu consola.
Cred ca nici sa le reparam nu e ok, pentru ca la ce politici de garanție exista, ne reparam joystickul, se strica consola și când o trimitem în garantie sunt în stare sa anuleze garanția pe motiv ca s-a umblat la joystick, deși tu o trimiți pentru altceva![]()
Nu e problemă, mai am un PS5 acasă, al soției. Asta e, mai luăm o pauza de la Borderlands, Warzone si altele. Banii stau ei acolo pana va fi stoc la pret normal.
---------- Post added 05-11-2021 at 13:19 ----------
UPDATE 2: Primesc azi sms de la Depanero: va informam ca fisa de service este fnalizata cu statusul REPARAT. Zic hai sa sun sa vad care-i faza. Consola deja era împachetata sa vina curierul.
-"stati sa verific, bla bla bla. Da, într-adevăr, asa este, vad aici ca pana la urma s-a putut înlocui doar controller-ul. Dumneavoastră așteptați curierul cu noul controller. Si sa nu mai trimiteți consola, anulez eu comanda pt Cargus"
Oare ce se întâmpla daca o trimiteam?
Pentru cei care vor in viitor sa adauge un M. 2 SSD pt PS5 cel mai bun tutorial este acesta
Dupa ce este instalat si pornesti consola prima informatie care apare este faptul ca ai un nou SSD si daca doresti sa-l formatezi sau sa opresti consola. La mine imi apare intodeauna sa-mi aleg userul. Mentionez ca am ultimul update instalat. In pozele de mai jos incerc sa arat cum sta capacul daca-l montez cum trebuie sau fara sa-l pun in pana. Doar prins cu surub.
Buna asta, eu am sunat si mi-a spus tanti de acolo ca doar tot pachetul...altfel nu merge. Deci chiar nu mai stiu ce sa cred) incepe sa ma enerveze aceasta brambureala in romania legat de garantie. Poti te rog frumos sa imi dai detalii despre cum ai procedat? Ca sa nu ajung sa trimit consola si sa raman fara? Daca e, da-mi un PM te rog
Unde ai sunat? La eMag sau Depanero?
Ca asa si mie cei de la eMag mi-au spus ca trebuie tot pachetul, dar Depanero a zis ca pot trimite doar controller-ul.
Deci ca sa stie toata lumea. Jegosii de la emag/depanero nu repara joystickul fara pachet. Am batut drumul degeaba ca sa imi traga teapa. Nu inteleg cum vine treaba asta. La unii le repara la altii nu...i-am zis cucoanei de acolo ca e o mizerie ce fac si ca e posibil sa raman fara consola dupa gandirea lor. Fratilor traim in Romania...fara reclamatii nu se misca absolut nimic. Nu imi ramane decat sa ma duc la primul altex sa imi iau un joystick de care nu aveam nevoie.
Multa m**e din partea mea celor care au gandit stilul asta de garantie. Multumesc Emag
Deci ca sa stie toată lumea, mie mi l-au înlocuit, l-am trimis doar pe el, si mai stiu inca vreo 3 persoane pe un grup de FB care au făcut la fel. Nu înțeleg ce s-a întâmplat la tine. Unde ai bătut drum? Aia de la eMag si mie mi-au zis sa trimit tot, dar Depanero mi-a răspuns clar, in scris, ca pot trimite doar controller-ul. Înainte sa trimit eu unu n-am vorbit face to face cu nimeni, n-am cum sa merg la showroom. Doar un mesaj cu Depanero pe FB ca sa-mi confirme ca pot trimite doar controller-ul si apoi am completat cererea de trimitere la garanție din aplicația eMAG. Am împachetat si l-am trimis. Ieri am primit altu nou. Si cum zic, la fel au procedat si altii.
Eu m-am dus personal pentru ca sufar de prea mult timp liber=) cu alte cuvinte e la mica intelegere si cum iti este norocul. Nu contest ca tie nu ti l-au reparat, doar zic ca e o tombola, ca tot e la moda. Rusine emag, depanero si cine se mai ocupa de garantii. E o bataie de joc la adresa consumatorilor. Sunt curios daca stipuleaza undeva in garantie ceva legat de tot pachetul.
Cu tot pachetul e si la Altex.
Te-am întrebat de doua ori, cu cine ai vorbit? Ai vorbit direct cu Depanero?
Cum adica ai batut drum pana acolo? Service la eMag se face din aplicatie/site. Ceri curier, ambalezi, trimiti, esti contactat mai departe.
Cat de garantie, asa a fost dintotdeauna. Nu inteleg de ce v-ati trezit acum cu totii. Daca e consola singura si se strica gamepad, duci consola cu gamepad. Daca ai consola cu joc in cutie (pachetu cu ratchet), duci pachet complet.
Asa am patit de cand cu X360 versiunea cu Banjo.
Si cu depanero si cu emag...mi-au spus scurt si dur ca era un angajat nou si ca nu ma pot ajuta in niciun fel. Si da, am prea mult timp liber, de aceea am si batut drumul pana acolo, adica pana la depanero. Nu vad ce e asa uau![]()
Bookmarks