Foarte ciudat, dar as zice ca nu-i problema de consola sau controller, cat ceva issue de la joc.
Nu, totul e ok si merge perfect ca in prima zi
Probleme hardware, caz de service/garantie
Soft-brick, caz de service/garantie
Probleme software, s-au rezolvat cu update/restore
Inca nu am probleme, insa consola e galagioasa
Inca nu am probleme, insa consola se supraincalzeste
Foarte ciudat, dar as zice ca nu-i problema de consola sau controller, cat ceva issue de la joc.
La mine a inceput sa scartaie R2, se aude destul de evident. Cred ca e un semn ca nu o mai duce mult.
Daca il duc la garantie si imi cere si consola, o las de tot. La ce jocuri nu sunt, nu e pierdere.
A schimbat cineva arcul de la trigger? Sau ati trimis controller-ul in garantie pentru asta?
Unul dintre arcuri cred ca mi s-a rupt deoarece nu mai are rezistenta la fel ca inainte.
Da, am trimis eu la eMag (Depanero) doar controller-ul si am primit altul nou. Inițial mi-au zis ca trebuie sa trimit și consola si au vrut sa-mi dea banii inapoi pe tot pachetul, dar pana la urmă au acceptat sa trimit doar controller-ul si l-au înlocuit.
L-am tratat cu niste leacuri babesti gasite pe internet (tras de el, apasat, suflat pe lateralele L3) si nu mai face asa momentanPosibil sa fie ceva mizerie bagata pe acolo, iar Doom sa aiba sensibilitate mai mare pe L3 decat alte jocuri si de aceea facea asa.
Am trimis controller-ul in garantie la jocurinoi.ro pentru trigger R2 care nu mai avea rezistenta la fel ca inainte si am primit unul nou.
Mda. se pare ca mai nou controllerul meu manifesta atat drift analog drept, cat si stang (a inceput cu stangul si dupa cateva zeci de ore face si dreptul). Nu as vrea sa imi cumpar alt controller pentru ca nu am ce face cu 2, dar efectiv unele jocuri nu sunt jucabile cu problemele acestea. Mai am garantie de la Altex vreo 9 luni. A reusit cineva sa schimbe doar controllerul? Ca erau niste discutii cum ca trebuie sa dai consola cu totul si iti dau banii inapoi in loc sa iti repare controllerul stricat (ceea ce nu imi doresc, evident). Intreb mai mult ca sa stiu cu ce fel de psihic ma duc sa discut cu cei de la Altex si cum sa le pun problema![]()
Am trimis și eu 2 manete la depanero saptamana trecuta ,pana acum am primit mesaj ca le-au primit și cam atât
Am forțat analogul din stânga pe fortnite și sau cam dus
Unul era cu consola si altul separat
Eu unul sunt mulțumit de serviciile lor ,nici măcar nu mai aveam cutiile originale iar o maneta o desfăcusem
Nu ,m-a sunat azi o doamna de la emag sa ma întrebe ce vreau , banii sau manetele și cam atât
Am fost azi la Media Galaxy in Cluj-Napoca Polus Mall cu controllerul defect (care a venit cu consola). Cel care se ocupa de garantii mi-a zis ca nu se poate sa dau doar controllerul ca cica cei de la Depanero nu sunt autorizati sa il repare si ca nu exista in Romania vreo firma autorizata in acest sens. Ei doar constata si dupa cer inlocuire de la Sony, iar cei de la Sony inlocuiesc pachetul cu totul. M-am contrazis politicos cu domnul de acolo, am venit si cu cineva care lucreaza in domeniul juridic si ii explicam de ce nu se poate sa fie asa cum spune el si ca suntem dispusi sa urmam demersuri pe cale legala pentru ca eu nu sunt dispus sa aduc si consola.
Atunci a rasarit ceva sefa care mi-a zis ca ei nu vor sa enerveze clientii, ca nu de asta sunt pusi acolo si ca daca stam sa ne gandim bine nici pentru ei nu este o situatie pe care sa o prefere (nu le convine sa dea o noua garantie de 2 ani consolei si ca au si ei niste pierderi). I-am dat exemplul userului de mai sus, cum ca la emag au schimbat asa, iar ea a ramas perplexa si a spus ca nu e prima oara cand cineva pretinde aceleasi lucruri ca mine, ca au mai avut discutii cu distribuitorii de la Sony si sustinea ca daca un magazin cumpara pe aceeasi cale oficiala in Romania, cum fac ei, nu exista varianta sa iti repare/dea alt controller separat. Se schimba cu totul. S-a oferit totusi sa imi trimita controllerul asa in service, dar cu mentiunea ca cel mai probabil il voi primi inapoi si ca daca imi doresc cu adevarat pot sa ma indrept pe cale legala impotriva lor (notificare + plangere ANPC). A zis ca poate sa imi ofere banii inapoi, ca ei aduc consola des la 2500 lei si ca imi pot lua alta, la care am zambit si i-am explicat de ce nu pot sa imi iau in realitate o alta consola in aceeasi bani: ei vand doar bundleuri scumpe. Atunci a spus ca ar exista si optiunea sa imi dea alta cand apare stoc, dar ca ar trebui sa astept o perioada si ca ,,mai vedem,,.
Nu pot spune ca imi doresc neparat sa schimb consola cu totul doar pentru un controller, dar voi merge pe aceasta cale daca mi se ofera posibilitatea (sa zicem ca deranjul meu este compensat de extinderea garantiei cu mai bine de un an si de faptul ca imi inlocuiesc consola uzata cu una noua). + desi ce am discutat cu cei de la MG a fost in dezacord, a fost o discutie civilizata, nu m-am simtit agresat/repezit si s-au prezentat niste posibile solutii, motiv pentru care nu o sa tin cu dintii de varianta care imi convine cel mai mult: cea in care mi se da doar alt controller.
Calea legala ramane o solutie viabila doar daca spun ca nu imi pot repara controllerul/oferi altul nou si nici nu imi dau un pachet cu consola noua la schimb. Pe mine nu ma costa mai nimic o asemenea abordare, asa ca pot sa fac aceste demersuri (pentru un banal controller).
PS: i-am dat doamnei alte exemple si mi-a spus ca inclusiv daca vrei sa dai telecomanda SONY in service nu se poate decat cu tot cu televizor![]()
Calea legala ramana optiune doar daca vrei sa faci "romanisme", asa cum am mai zis. Va rog eu frumos sa incetati cu sfaturile astea!
Legea este clara, iar la garantie trebuie sa duci pachetul complet (fara ambalaj) - faptul ca unii sau altii ocolesc sau incalca legea nu este normalitatea si nu inseamna ca toti vor/vom face asta! Iar asta este valabil in orice, de la trecutul pe rosu, la furat din magazin si pana la crime sau alte nebunii.
Tipa din magazin a procedat foarte bine iar faptul ca a trimis controller-ul in service a fost doar pentru ca ai fost prea insistent si are respect fata de client (asa cum trebuie).
LE: chiar ti-as recomanda sa mergi pe cale legala, ca sa vedem clar cum se solutioneaza asa ceva. Chiar sunt super curios.
Nu inteleg de ce nu iei un alt controller, astepti putin si il returnezi pe ala stricat.
Va bateti capul pe degeaba.
Personal daca mi-as lua alt controller, as lua alta culoare si atunci e mai greu sa faci asta![]()
@RazvanRazy - vreau sa vad unde scrie ce spui tu. Ca daca nu am consola imi pierd dreptul la garantia pentru controller.
S-a mai discutat de cateva ori asta. Cauta si tu discutiile din urma unde a raspuns pana si userul ATX/MG.
,,De exemplu, daca ai cumparat o consola + joc si ai probleme cu controller-ul, trebuie sa aduci in garantie inclusiv consola si jocul, fiindca tu ai facut achizitia pachetului intreg. De asemenea, in cazul Sony se verifica o serie de serial number-uri.,,
- Asta a scris userul ATX/MG.
Ceea ce a scris el nu reprezinta o dispozitie legala. Ceea ce scrie pe pagina Altex: ,, La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (seria produsului), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara solutionarea garantiei.,, nu reprezinta o dispozitie legala.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. Eu le-am citit pe toate si nu scrie nimic de genul cum ca trebuie sa prezinti toate accesoriile aferente ca sa beneficiezi de garantie.
Singurul motiv pentru care pot intelege o asemenea abordare este daca vrei sa dai retur si atunci ai nevoie de tot. Dar ma repet: voi nu intelegeti ce aberatie este sa mi se zica ca nu mai am garantie la Telefon pentru ca vezi doamne nu mai am incarcatorul original?
Bookmarks