Dumb question: era in cutia consolei vreo garantie pe hartie? Sau se acorda pe factura generata online? Ca nu reusesc sa gasesc nimic tiparit
Nu, totul e ok si merge perfect ca in prima zi
Probleme hardware, caz de service/garantie
Soft-brick, caz de service/garantie
Probleme software, s-au rezolvat cu update/restore
Inca nu am probleme, insa consola e galagioasa
Inca nu am probleme, insa consola se supraincalzeste
Dumb question: era in cutia consolei vreo garantie pe hartie? Sau se acorda pe factura generata online? Ca nu reusesc sa gasesc nimic tiparit
Eu aveam garanția în cutie (necompletata) dar când am dus joystickul la Flanco mi-au cerut doar factura
Gata, am reusit sa dau si de garantie. Acum sa vad daca vor sa ia doar controllerul.
---------- Post added 06-10-2022 at 11:56 ----------
Am mers acum la Altex si mi-au bagat-o pe aia clasica... tot pachetul. Si apoi eu urmeaza sa capat alta consola noua. De unde... doar ei stiu. Adica acum nu au in stoc, dar ei au sa ofere pentru garantieYeah, sure. Apoi mi-ar fi dat 2500 de lei cand ea de fapt costa 3200 sau cat mai e acum cand apare in stoc
Aiurea situație. Nu înțeleg deloc politica asta. Daca la unele magazine merge și se poate trimite doar joystickul, de ce la altele nu merge? Presupun ca dacă asta era politica SONY atunci niciun magazin nu ar fi acceptat lucrul asta, corect?
Și de ce se încăpățânează reprezentantii din magazin sa nu preia doar joystickul? Îl preiei, îl trimiți, mai departe vede service-ul ce face, eventual după ce îl trimiți tu ca și client iei legătură cu service-ul, le trimiți poze cu seria de pe consola și ce mai au nevoie, le explici marea cu sarea...
A primit cineva consola de la Altex din cauza controllerului? Suna bine chestia cum ca iei au un stoc de console pregatit pentru inlocuit, dar permite-mi sa nu fiu asa de increzator... pana la urma suntem in Romania![]()
Mi-am luat unul nou din Orange. O mizerie tipic Altex. La alti vendori se poate, doar la ei nu. Probabil mizeaza si pe faptul ca sunt persoane ca mine - mai bine se lasa pagubase si gata. Cat dau pe benzina si pe timpul meu pierdut sa ma tiganesc cu ei in magazin, mai adaug niste lei si achizitionez alt produs.
Pai stai putin ca s-a inteles gresit - si again, nu sunt avocatul Altex sau Sony.
Ei cer pachetul complet pentru verificare - asa e contractul lor. Daca s-a stricat controller-ul, nu arunca consola la gunoi si-ti dau alta noua. Iti vor inlocui doar controller-ul si in rest primesti pachetul inapoi.
Tipul din magazin mi-a zis asa: "am mai avut 2 cazuri similare, aduci tot pachetul si o sa primesti consola noua cu accesoriile aferente. Ca asa e politica Sony. Inlocuire integrala"
Individul in cauza trebuie sa fi fost managerul magazinului, fiindca intrebasem initial un baiat, iar baiatul a mers la tip in birou si l-a luat cu japca - deci, zic eu, ca vorbeste in cunostiinta de cauza, nu sa ma duca cu zaharelul.
Intrebat de ce trebuie duse toate catrafusele cand e evident problema de accesoriu, raspunsul: "politica Sony".
Aparent, Sony are politica respectiva doar cu Altex/MG, restul vendorilor sunt bine mersi
Si asta ma aduce inapoi la speta ca daca nu au consola BNIB sa imi ofere, ce pot oferi ei e pretul de achizitie - 2500 - cu care eu nu mai pot cumpara alta noua. Deci nu ei pierd $$, ci clientul, nefiind capabili sa ofere un controller nou pentru cel defect, dar nici nu il pot repara. Si baga "oferta" asta. Un fel de take it or leave it.
Asta e tara in care traim![]()
Astăzi am avut prima problema cu al meu ps5, eram în elden ring și când să mă pun jos la un grace... bum, tot ecranul verde deschis, consola nu a mai reacționat la nicio comanda, am rezolvat treba prin scoaterea din priză...
Așa am pățit și eu de câteva ori. Mi s-a mai întâmplat și că în timp ce jucam acel verde îmi apărea ca dungi care pâlpâiau o dată la câteva secunde.
Am trimis consola la service acum 2 săptămâni și azi îmi trimit mesaj că nu au găsit defectul - ("nemanifestat") au scris.
A mai pățit cineva așa? Ce ar fi de făcut?
Mă apucă palpitațiile când mă gândesc ce i-au făcut și cum o să îl trimită înapoi.
Sincer la mine este prima și ultima dată când o făcu așa, menționez ca consola o am aproape după lansare
Eu mai pățeam ceva de genu (ecran verde cu tot felul de linii si purici). Dar folosesc un splitter audio video si era de la ăla. Trebuia sa ii opresc alimentarea câteva secunde si isi revenea.
Eu zic sa încerci alt cablu HDMI si alt port hdmi la tv și sa vezi daca mai face.
Salut,
Am patit ceva similar cu XSX in 3 situatii diferite (niciodata la PS5, dar tot acelasi drac sunt pe partea de GPU/conectivitate):
1. Aveam consola conectata la TV printr-un bridge cu placa de captura Elgato (HDMI out XSX -> HDMI in Elgato -> HDMI out Elgato -> HDMI in TV). Dupa 1h de capturi am intalnit artefacte verzi cum spuneti voi, dungi, liniute etc. Solutia a fost sa schimb cablul HDMI (venit in pachet de la Elgato) care iesea din placa de captura si intra in TV.
2. A tras cel mic de Xbox si n-am dat importanta pentru ca l-a miscat foarte putin, insa dupa 2h de gameplay am intalnit aceleasi artefacte. Mufa HDMI care intra in Xbox era fierbinte in draci si dupa ce am scos-o si am bagat-o la loc s-a rezolvat. Astea inseamna ca nu mai facea contact perfect.
3. Nu retin exact ce anume joc era, dar 100% era un joc cu muuuult HDR si ecranul super luminos. Dintr-o data a inceput UPS-ul sa faca ',' ca toti dracii si in scurt timp artefacte verzi pe ecran. Am scos Xbox-ul din soclul de baterie si l-am mutat intr-un soclu diferit in UPS si s-a rezolvat.
Aici se pare ca nu se mai alimenta cum trebuie consola, placa video in full load + TV-ul superbright de la acel HDR consumau se parea prea mult si UPS-ul nu prea mai avea de unde sa le dea suficient.
Concluzia in cazul meu a fost ca de fiecare data problema a fost fie alimentarea fie cablul HDMI, nu neaparat defect ci pur si simplu prea ieftin sau avand un contact imperfect.
Nu cred ca situatiile intalnite de voi mai sus reprezinta un defect al consolei ci mai degraba tot ceva legat de cabluri/alimentare proasta etc.
Salutare,
Off: Mică paranteza înainte de a trece la subiect și anume faptul ca nu am mai intrat pe forum de aproximativ 10 ani si ma bucur sa va regăsesc aici, mai ales acum ca am nevoie de niște lămuriri!
On: Am citit mare parte din thread și nu îmi este clar un lucru referitor la returul întregului pachet la Altex având controlerul defect. Dacă ati returnat un pachet cu tot cu joc, ati primit înapoi pachet nou cu jocurile pe care le-ati dat retur ? Întreb pentru ca ma aflu in aceasta situație si eu am pachetul cu FIFA 23 care momentan nu mai e in oferta si voiam sa știu dacă exista riscul sa pierd jocul?
Aparent unii au reușit sa dea doar controller-ul la garanție si la Altex. Cel puțin asa am citit prin alte discuții pe tema aceasta. Ai încercat și tu asa?
Voua va scoate pocnituri consola? mie o ora dupa ce o pornesc si o opresc tot scoate pocnituri ca si cum s-ar dilatata si contracta plasticul. Cu toate acestea, doar de o perioada scoate aceste sunete. Cand era mai noua nu se auzea nimic de la ea.
Nu am auzit așa ceva la a mea. Cum o ții pe a ta? Spre exemplu a mea e culcată și am și un HDD extern cu un SSD în el care stă direct pe capacul de deasupra al consolei. Face zgomot doar ventilatorul. Se mai aude unitatea optică atunci când mai bag un disc în ea.
sta vertical de cand a venit. Stiu diferenta dintre sunete de choil whine (destul de strident in cazul meu), sunet de ventilator (abia se aude) sau de la hdd. Nu e nici una dintre acestea. Efectiv se aude poc, poc, poc. Cand si cand.
Am patit si eu sa aud cum pocneste plasticul o singura data cand temperatura ambientala era pe la 10-13 grade. de atunci nu a mai pocnit deloc.
Bookmarks