eXistenZ tu sti ce ai zis in alea 2 cuvinte ??
Printable View
eXistenZ tu sti ce ai zis in alea 2 cuvinte ??
Vreau sa achizitionez si eu jocul , nu am jucat deloc shooters pe consola si planuiesc sa ma obisnuiesc cu controlleul , nu am nici un gand sa imi iau fragx sau mai stiu eu ce.
Cum e onlineul ? Acolo ma intereseaza ca sunt trofee grele , vreau sa stiu daca e lume si daca se lasa cu lag si disconecturi.
Imi place mai mult Killzone 2 decat mw2 si vreau sa ma apuc sa ii fac platina de aia intrebam , sa stiu sa nu incerc degeaba daca e online mode mort :)) desi nu cred.
Online merge foarte bine si cred ca mai sunt destui jucatori online.
sunt destui acuma depinde si de rank-ul tau ca putini mai sunt cu rank mic
si ce treaba are ranku?
Sunt destui incepatori si acuma.O sa gasesti cu cine sa joci.
e bine ca nu ma da doar cu pistolu :)) e de ajuns o mitraliera pt inceput daca ai experienta in shootere
o sa vezi ca fac diferenta
ba ce copi sunt aia cu rpg si nici macar nu stiu sal foloseasca se sinucid grupa mare
am vazut ca sunt mai multe dlc uri , vreunul din ele era cu bundle parca , adica sunt doua intr unul ?
Sunt toate 3 la un preț mai mic.
a misto ms
---------- Post added 14-01-2010 at 01:13 PM ----------
ce parere aveti de trofeul asta "Valor Grand Cross" ?
se poate face intr o saptamana , daca joci zi de zi pe putin 5 ore online ? sa zicem ca nu esti zeu , dar iti faci treaba.
Daca faci in jur de 1500 de puncte pe zi,timp de 1 saptamana o sa-l primesti.
E destul să faci 7.000 de punte săptăm�na asta şi e al tău, �nainte era minim 10.000 dar cum lumea nu mai joacă la fel ca �nainte...
ce inseamna 1000 puncte de zi in ore de jucat ?
3-4 ore daca joci doar body count 30 min/200 kills si faci 100 de puncte sau mai mult pe meci.