sincer sper ca de aceasta data sa se controleze mai bine.
deoarece KZ2 mie mi s-a parut infernal cand vine vb de controlat personajul si actiunile lui.
Eu sper din tot sufletul sa ramana la fel. Mai multa concentrare, mai multa munca si cred ca dupa aia o sa ti se para sublim. Controlul mai dificil l-a scos in evidenta, printre altele, fata de celelalte shootere.
Vezi mai sus de postul meu. Pai, de exemplu mie controlul personajului mi s-a parut la inceput mult mai greoi decat la celelalte shootere( e adevarat, nu jucasem prea multe pe console, pc-ul era baza). Catodata eram atat de frustrat ca tot muream ca-mi venea sa nu-l mai joc( mai ales in multiplayer). Dar dupa cateva zile iubeam controlul asta pt ca de fapt asta il facea mai real decat celelalte jocuri unde puteai sa cureti batalioane intregi fara sa fi zgariat. In killzone daca de exemplu iti aparea cineva in spate nu te puteai intoarce brusc ca o popica sa-l macelaresti pe ala ci asa cam ca in realitate. Inertia personajului in killzone e sublima si mult diferita ca in celelalte jocuri, de asta nu vreau sa se schimbe. Howgh!
Pana una alta, nu cred ca ai omorat pe cineva cu o pusca automata in realitate, ca sa stii care control e mai bun�ala mai greoi sau ala mai rapid�asa ca nu au rost comparatiile. Unele chestii e mai bine sa nu fie chiar ca in realitate, de asta se numesc jocuri. Daca vrei realitate, descurca-te cu 4 incarcatoare un nivel intreg, nu iei nici o arma gasita pe jos (in realitate, soldatii sunt instruiti sa nu aiba incredere in armele gasite pe jos, pot fi capcane), nu poti curata un nivel intreg cu cutitul, nu ai munitie infinita la pistol, nu te regenerezi la cateva secunde dupa ce ai primit 3 gloante in spate.
Din punctul asta de vedere, mai real e Bad Company 2 jucat pe hardcore, cu control rapid, decat KZ2 cu control lent, unde iti ia mult prea mult sa faci o intoarcere de 180. Puteau sa lase in KZ2 sa ai control lent daca voiai lent si sa poti seta sa faci aiming rapid daca asa doreai; multumeau in felul asta si pe unii si pe altii.
Omule tu ai o boala pe care o au multi. Nu era mai simplu sa zici: " Parerea mea e ca...". Nu ti-am cerut sa-ti insusesti ce-am zis.
Imi incep in mod normal posturile cu "parerea mea", numai ca am am intalnit de prea multe ori chestia cu "controlul mai diferit facea Killzone2 special". Am mai zis-o, parerea mea e ca partea interesanta la un joc nu ar trebui sa stea in cat de greu misti tinta, ci in cu totul alte chestii.
Nimeni nu a cerut un realism extrem la un joc SF, dar KZ2 se apropie de ideea de realism. Controlul greoi este destul de logic, gandeste-te cat de greu e sa te intorci cu multe Kg de echipament in spate. Pe langa asta, si rezistenta ta in lupta este destul de redusa, cateva gloante bine plasate fiind capabile sa doboare un adversar. Per total, lucrul asta ( +grafica, +multiplayer) a facut din jocul ala ceva unic. Daca nu va place nu-l jucati, chiar nu va obliga nimeni. Si incearca sa nu mai consideri BC2 cel mai realist joc din lume, e doar un alt joc aproape semi-sim.
@kkkotto07: E aiurea sa inceapa un post cu "Parerea mea e ca..." pentru simplul fapt ca este postul lui, iar automat este si parerea lui. Nu cred ca vorbeste pentru o alta persoana.
Bookmarks