Vin si eu cu 215ms.Dar m-am jucat anul trecut, pe platforma Beta (asa se numea?)
Nu cred ca e relevant site-ul ala. Imi amintesc cand jucam Dota cu colegii de facultate ca daca aveam peste 100ms deja ma chinuiam sa controlez caracterul. La 70-80 era cat de cat okay, dar si asa se simtea diferenta fata de 40 cat am obtinut cel mai putin si cu cat am fost foarte comfortabil.
Hai mah ca-i mega vrajeala faza asta, iar DF parca o fac intentionat cu 91ms ala care face jocul nejucabil. Cica a trebuit sa regandeasca felul in care se joaca/controleaza personajul...wow.
As fi inteles sa se planga daca avea input latency de peste 150-200ms, da asa...zici ca nu au ce zice de rau despre joc si trebuiau sa zica totusi ceva.
Uite un articol putin mai vechi cu teste facute pe base PS4 si Xbox One - Console Latency: Exploring Video Game Input Lag
PlayStation 4 Results: Dashboard 76ms Destiny 107ms Driveclub 116ms Guilty Gear Xrd -SIGN- 89ms Killzone: Shadow Fall 119ms Mortal Kombat X 107ms The Last of Us: Remastered 111ms
Xbox One Results: Dashboard 87ms Destiny 96ms Forza Horizon 2 149ms Halo 1: Master Chief Collection 84ms Halo 2: Master Chief Collection 84ms Halo 3: Master Chief Collection 106ms Halo 4: Master Chief Collection 93ms Killer Instinct 81ms Mortal Kombat X 105ms Sunset Overdrive 128ms
Chiar am jucat cateva jocuri din lista pe consolele de baza si nu a fost absolut nimic deranjant.
Basically, am jucat si jucam jocuri cu input lag mai mare pe hardware dedicat, totul local, comparativ un joc rulat in cloud si jucat prin game streaming![]()
Il vazusem ieri pe Reddit. Nu joc Div2, dar daca as face-o pe PS4, as da uninstall jocului dupa clipul asta. Noua generatie nu poate sa vina mai devreme, este clar.
Pacat de Stadia ca intra cu taraita pe piata si cam pierde din avant, drept dovada toate "promotiile" lor din ultima perioada. Sa speram ca ajunge si la noi cand inca mai are vant in panze.
Pai la fel stai si pe Xbox. Nah. Limitarile actuale.
Cat de Stadia, stai sa se lanseze oficial si speram sa fie disponibil si in Ro. intre timp, fratele meu a facut rost de friend code de la cineva, l-a activat si nu poate folosi pentru ca nu este lansata in Ro...
Mda, imi imaginam ca situatia nu este prea roz nici in tabara cealalta. SSD-ul ala chiar suna magic cand vezi comparatii d-astea.
Si eu sper sa ajunga serviciul la noi in mod oficial, eu chiar am crezut atunci la prezentare ca vom fi si noi printre tarile pilot, nu stiu de ce am fost asa naiv. Ma gandeam ca stiu si ei ca, desi suntem noi in urma cu multe, macar la net stam mai mult decat decent si ar fi un loc bun unde ar putea sa arate capabilitatile serviciului, chiar si cu servere in locatii indeparte. Dar intervin alti factori, piata noastra subdezvoltata, interesul fata de tehnologie de genul, rata de adoptie, etc.
Chiar ma gandisem sa ma complic cu VPN, dar am zis nu are rost sa imi bat capul eu pentru ei ca sa le dau bani (plus ca parca nu ar merge cum trebuie sau deloc, asa citisem acum o vreme). Vin, bine, nu vin, aia e. G Now nu este de lepadat, chiar daca nu se compara.
Nu e chiar acelasi lucru. Adica, da, limitarea hdd-ului vs ssd e clara, dar tine cont ca totul se face exclusiv prin streaming si pana de curand, nu puteai accepta daca-ti spunea cineva ca face toate astea mai rapid in cloud si prin game streaming chiar te poti juca.
La fel ca si in cazul discutiei de mai sus, despre input latency.
Eu stiu ce am testat anul trecut.Nu mi-a placut, deci nu am sa ma bag in chestia asta asta cu cloud gaming niciodata.
Stiu si tot nu inteleg de ce tot continui sa intrii aici![]()
Ti-ai spus punctul de vedere si dezamagirile de prea multe ori dar totusi vrei sa strici threadul in continuare... Am inteles. Tot restu care lauda serviciul sunt niste nestiutori. Tu care l-ai testat anul trecut pt 5 min pe o conexiune deplorabila cunosti adevarul suprem.
Imi scapa ceva?![]()
Sper ca la un moment dat sa investeasca si in jocuri. Exclusive Stadia nu ar fi o problema, le platesc abonamentul o luna sa le joc. Ma rog, prin asta vreau sa zic sa infiinteze studio-uri, nu sa le cumpere ca M$, ca daca le cumpara primim acelasi numar de jocuri doar distribuite altfel. Cum ar fi sa vina si ei cu 2-3 studiouri ca cele Sony?![]()
Poti faci comparatii, dar nu directe, daca intelegi ce vreau sa spun. Consolele despre care vorbim folosesc hardware de acum 7-8 sau chiar 9 ani. Stiu ca au fost lansate la sfarsitul lui 2013 dar chiar si atunci erau sub PC-urile de top (no hate !)
Tu compari ce am spus eu mai sus cu Stadia, un serviciu de cloud gaming care, desi poate functiona si pe un smartphone, isi ruleaza jocurile in sine pe niste super-computere upgradate la zi.
Asteapta noua generatie de console (speram sa mai vina anul asta daca se opreste nebunia cu virusul), noile generatii de PC-uri si atunci vom putea compara platformele direct. Textura cu textura si pixel cu pixel
Just my 2 cents
Pai de fapt corect nu este nici asa, nici asa. Pentru ca mereu un hardware local o sa fie > decat streaming. In teorie.
In practica, deja suntem intr-un punct (si e ireal ca deja dupa cateva luni de la aparitie a unei platforme care nu este in forma finala) putem discuta de calitate excelenta dpdv video/artefacte, de input latency incredibil de mic chiar si pentru hardware fizic si de o experienta de gaming mult mai accesibila si ieftina decat orice alta optiune in momentul de fata.
Iar comparatiile de genu asta se fac tocmai pentru a convinge oamenii (unii oameni, desigur, un anume public tinta) ca decat sa investeasca intr-un hardware, mai bine s-ar abona la un serviciu de genu asta si ar investi doar in software.
Aici intra in scena preferintele fiecaruia. Daca cloud gamingul are sa fie asa de avansat fata de cel traditional, cum insisti tu, de ce D-zeu vine generatia a 9-a de console ?
Daca Google cu al lor Stadia ar fi fost un adversar puternic, cei de la Sony si MS, care sunt baieti destepti, ar fi luat aminte. In schimb ei si-au anuntat noile console. I don't give a ****, cam asa au raspuns Sony si MS celor de la Google.
Dar anii trec, si vom vedea cine are dreptate....
Pai nu e chiar asa. S-a "anuntat" de vreo 5 ani (a zis cineva de la Ubisoft daca nu ma insel) faptul ca urmatoarea generatie va fi ultima generatie de console traditionale. Asta e motivul pentru care toti isi fac si servicii de game streaming, pentru ca spre asta se indreapta industria. Urmand ca generatia viitoare ori sa nu mai existe, ori sa existe complet diferit de ce stiam noi pana acum.
O sa vedem ce se intampla in acesti 5-7 ani incepand cu 2021 si spre ce se va indrepta industria.
Ciudat e ca tot argumentul tau e bazat pe faptul ca ceilalti nu fac nimic si inca scot console "traditionale". Cred ca uiti de Amazon, Nvidia, Microsoft, Google si chiar si Sony (cu PS Now).
Dar pana anu trecut, era de neconceput asa ceva, sa ai si rezolutie buna si timp de raspuns foarte mic. Acum de fapt avem 4K (chiar daca upscalled; probabil au ei un motiv pentru care nu randeaza true 4k - probabil legat de faptul ca nu are rost/diferentele sunt prea mici, nu faptu ca nu au destula putere hardware) cu 60fps care chiar functioneaza asa cum ar trebui.
Si again, daca game streaming-ul nu e pentru tine, sau efectiv Stadia este un mare fail, de ce continui sa intrii aici si sa postezi?
Suntem la un punct de inflexiune, gamingul in cloud e deja posibil si in viitor nu are cum sa devina decat mai bun.
Orice firma mare trebuie sa isi diversifice produsele pentru a rezista pe termen lung.
In gaming vorbim de alti giganti, Google nu are cine stie ce sector de business in zona asta.
Eu cred ca cu Stadia, Google merge de fapt in paguba.
Ei probabil mizeaza ca in timp se schimba trendurile si ei acum sunt ultimii din console wars, dar primii pe cloud.
Stadia e adversar puternic in termen mediu-lung. Raspunsul Sony si MS e prin PS Now sau Project xCloud, adica Google va avea mereu concurenta.
Bookmarks