Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Hey there!

It looks like you're enjoying Console Games but haven't created an account yet. Why not take a minute to register for your own free account now? As a member you get free access to all of our forums and posts plus the ability to post your own messages, communicate directly with other members and much more. Register now!

Already a member? Login at the top of this page to stop seeing this message.

---

Hello!

Se pare ca iti place Console Games insa nu ti-ai creat inca un cont. Pentru a beneficia de toate avantajele iti ia doar un minut sa te inregistrezi si este gratuit. In plus ca membru poti accesa nelimitat toate functiile acestui website, comunica direct cu ceilalti si participa la concursuri, tournaments, arcade, etc. Multumim anticipat pentru intelegere ! Inregistreaza-te acum !

Daca esti deja membru ConsoleGames.ro si inca iti apare acest mesaj, te rugam sa te loghezi cu userul si parola pentru a nu mai fi deranjat. O zi buna !

Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 20 of 29

Thread: Consoles brands VS Game makers

  1. #1 SP
    Member zaice's Avatar

    Question Consoles brands VS Game makers

    Saptamana aceasta, la emisiunea lui Quest de pe CNN, s-au anuntat cifrele legate de vanzariile consolelor.Un exemplu dat este cel al Nintendo,care a anuntat pe 2009 scaderi de 60 % a vanzariilor consolelor, Sony a anuntat o pierdere de 390 de milioane $ in Q1, iar Microsoft a anuntat tot o scadere a vanzariilor.Desi anul trecut au fost vanzari de 409,9 milioane unitati jocuri de toate platformele,(o crestere a 11 % a pietei fata de 2007), anul 2009 nu se anunta prea stralucit pentru piata Gaming-ului, asta si datorita crizei financiare dar si datorita disensiunilor existente dintre producatorii de jocuri si producatorii de console legat de cine ar trebui sa scada preturile.
    Mi s-a parut interesant subiectul abordat si va provoc si pe voi sa va spuneti parerea.Sincer eu as inclina spre o scadere a pretului si din partea producatoriilor de jocuri dar si a celor de console.Voi ce parere aveti?

  2. #2 SP
    Member klausn's Avatar
    Eu cred ca oamneii ar trebui sa cumpere mai mult jocuri si produse originale.Daca nu ne vom trezi intr-o zi ca nu vom mai avea de loc.Iar sugac%# de cocalari vor face pe smecherii.Nu are rost sa mai spun,ca nu are rost.

  3. #3 SP
    Member zaice's Avatar
    Quote Originally Posted by Klaus View Post
    Eu cred ca oamneii ar trebui sa cumpere mai mult jocuri si produse originale.Daca nu ne vom trezi intr-o zi ca nu vom mai avea de loc.Iar sugac%# de cocalari vor face pe smecherii.Nu are rost sa mai spun,ca nu are rost.
    Corect.Si pirateria este un fenomen care atrage (adaugata si la criza economica)la scaderea de vanzari de jocuri.

  4. #4 SP
    Senior Member Zero's Avatar
    cumpara ORIGINALE [tu care citesti acest post]..sa fim seriosi..asa de greu e sa dai 80-90 lei o data pe luna sau odata la doua luni

  5. #5 SP
    Senior Member Dj Mo's Avatar
    La noi exista inca principiul: De ce sa dau intre 1000-2000 lei pe an pentru jocuri, cand pot sa iau de pe torrente si cu banii sa imi iau un telefon tare?

  6. #6 SP
    Senior Member Zero's Avatar
    lolai dreptate. ala se intreaba si daca e mai bine sa se joace acasa pe consola sau asculte manele in tramvai.ce tare arata el la un iPhone ascultand manelelol

  7. #7 SP
    Senior Member h0stile's Avatar
    domne, chestia asta cu hai sa cumparam mai mult ca numai asa se pune piata pe roate nu este nimic nou. mentalitatea consumerista ca altfel nu pot sa-i spun este intotdeauna in favoarea producatorilor si in defavoarea consumatorului pentru ca, pe o piata libera, nereglementata si deci necontrolata nu poti avea numai produse de calitate pe toate segmentele de pret. pe de alta parte, o piata reglementata (daca asa ceva ar fi posibil) ar duce probabil la coruptie, monopol sau mai stiu eu ce. din punctul asta de vedere, pirateria asa cum e ea acum, e un lucru bun in sensul ca orice sut in fund este un pas inainte.

    poate cineva acum sa faca diferenta intre un joc bun si unul prost inainte ca ele sa iasa pe piata? hai sa zicem ca se poate daca apare cite un demo, dar daca nu, ce te faci? si atunci de ce costa amandoua la fel? apoi consumatorul de ce nu are dreptul conform EULA sa revanda produsul daca nu se ridica la standardele asteptate de el? adica stai asa. cumpar ceva, nu stiu ce cumpar, dar nu am voie sa-l revand. cred ca un sistem care ar da avantaje si consumatorului ar reduce foarte mult pirateria pe de o parte si pe de alta parte ar imbunatati enorm calitatea jocurilor produse. de exemplu, sa zicem ca avem un joc a carui parte singleplayer are 5 capitole iar multiplayerul vine cu 10 harti. primul capitol e gratis....restul, pe masura ce le accesezi de pe disc (dvd/bluray/hardisk), esti charged o taxa fixa (corespunzatoare fiecarui capitol). pe partea de multiplayer la fel. sa zicem ca ai dreptul la citeva ore de gameplay pe fiecare harta dupa care platesti hartile pe care vrei sa le joci. cei care stiu ca vor tot sa aiba posibilitatea sa plateasca tot dinainte si sa obtina un discount. in felul asta fiecare consumator primeste exact ceea ce isi doreste iar producatorul vede ce s-a vindut si ce nu, ce a mers si ce nu a mers. bineinteles, in functie de tipul jocului se pot impune restrictii pe timpul de gameplay (daca jocul nu permite impartirea pe capitole/nivele) pina cind se achita taxele pentru singleplayer. in ziua de azi nu mai e o problema sa ai un card, asa ca iti incarci cardul cu X bani si sistemul iti trage de pe card fiecare taxa in functie de ce te joci. referitor revinzare, ea se poate restrictiona fff usor daca s-ar dori asa ceva. codul discului si codul consolei sa fie uploadate la ei 'pe server' astfel incit ei sa stie intotdeauna ca tu (pe contul tau) ai discul cu codul X pe care il bagi in consola cu codul Y. daca tu dai discul altcuiva, ooops, nu merge (sau ma rog, sa mearga daca ala ar plati din nou taxele pe care le-ai platit si tu). taxele respective ar putea sa scada, in timp, in functie de cite ori a fost folosit discul respectiv (in cite console), in functie de ceea ce se vinde si ce nu (oferte dupa un timp pentru hartile de mp pe care nu le ai).

    deci, personal cred ca oamenii s-au saturat sa le fie bagate pe git produse proaste iar mentalitatea asta de tip consumerist, ca trebuie sa cumparam mai mult ca sa punem piata pe roate, este o gogoasa de marketing. normal ca producatorilor le convine sa vinda si jocuri proaste la acelasi pret. de fapt, daca stati sa analizati frumos piata, o sa vedeti ca numai o mana de titluri au vanzari enorme intr-un an, restul ori avind vinzari modeste, ori fiind pur si simplu esecuri. pe platformele Nintendo de exemplu sunt sute de titluri care ies anual. de cite ati auzit? cite merita jucate? realitatea e ca pentru fiecare joc bun exista alte multe care sunt proaste iar acest trend este mentinut de atitudinea consumerista si de frica ca daca nu cumparam originale nu se vor mai face jocuri bune. lol, cine mai crede in chestia asta e deja mult prea naiv.

    sa nu faceti insa greseala sa confundati problema asta cu problema pe care o avem noi (lipsa Live si Store). asta e cu totul alta mancare de peste, fiind o problema regionala. ceea ce am spus eu mai sus, a fost o referire la sistemul practicat acum la nivel mondial, sistem care daca ar fi schimbat intr-unul care sa ofere avantaje si consumatorului, nu numai producatorilor, atunci ar duce cu adevarat la o imbunatatire a calitatii produselor. sunt la serviciu acum si poate nu m-am facut inteles cum trebuie, dar in mare ar trebui sa prindeti ideea.

    PS uite din cauza asta urmeaza sa ma inscriu in partidul piratilor.

  8. #8 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Sincer, ma asteptam de la oricine sa spuna asa ceva, numai de la h0stile nu (dar ma repet)... Anyway, scrisesem un post imens si infernal, dar mi-am dat seama ca n-are rost. Piraterie fructuoasa !

  9. #9 SP
    Member klausn's Avatar
    Quote Originally Posted by Dj Mo View Post
    La noi exista inca principiul: De ce sa dau intre 1000-2000 lei pe an pentru jocuri, cand pot sa iau de pe torrente si cu banii sa imi iau un telefon tare?
    Ai dreptate,asa aleg cocalarii.Dar asta este,nu ai ce sa le faci.

  10. #10 SP
    Junior Member cornel's Avatar
    amice tu ai ps2-ul modat ai un singur joc original cu, care te-ai mandrit pe tot forumul sincer iti spun tu faci parte din categoria pe care vrei sa arati ca o urasti mai bine ii lasi pe altii sa vorbeasca

  11. #11 SP
    Senior Member ffocus's Avatar
    @h0stile: sa inteleg ca agreezi ideea ca ar trebui intai piratate produsele, selectate cele care merita, iar apoi cumparate?...tot nu mi se pare ok. daca vrei sa fi un consumator eficient, nu te obliga nimeni sa faci preorder, sau sa cumperi fara a te interesa despre acel produs.

  12. #12 SP
    Senior Member h0stile's Avatar
    mda, se vede ca NU ati inteles nimic. eu nu promovam pirateria in postul acela, ci spuneam ca ea este benefica acelor consumatori care altfel nu au nici o alta sansa de a fi siguri pe achizitia lor si ca este un rau care va exista atit timp cit sistemul actual de vanzare/distributie nu se va schimba. in consecinta, ideea de a cumpara mai multe jocuri nu va duce invariabil la scaderea pirateriei si nici la cresterea calitatii jocurilor ci la cresterea numarului de titluri produse anual. de fapt, daca va uitati putin in urma cam asta s-a intimplat de-a lungul timpului. practic, ideea e sa se schimbe procesul de distributie a jocurilor pentru a fi echitabil si pentru consumatori, caz in care pirateria ar scadea fff mult. daca lumea ar plati numai pentru ceea ce se joaca, nu si pentru tot bull****u care ne e acum impins pe git pe post de jocuri AAA, atunci pirateria ar scadea fara nici o alta cheltuiala din partea producatorilor sau a statului iar banii s-ar duce pe produse de calitate. ma rog, mi se pare curios faptul ca nu ati inteles ce am vrut sa zic si si mai curios mi se pare faptul ca nu va doriti un sistem care sa combata toate problemele astea.

    ffocus, nu, doamne fereste, nu despre asta vorbeam. cum ar fi sa primesti discul gratis acasa sau contra unei sume modice? il bagi in consola si ai intro sau primul capitol din singleplayer gratis si 2 harti din 10 in multiplayer iarasi gratis (sau toate hartile gratis timp de X zile). incepi sa joci si ajungi la capitolul 2. vrei sa-l joci? ok, platesti. ajungi la cap 3. vrei sa-l joci? ok platesti. bineinteles ca ar trebui sa ai din prima optiunea cumpararii/deblocarii tuturor capitolelor. la fel si in mp. sa zicem ca joci cele 10 harti 2 zile. vrei sa joci in continuare platesti pentru ele. e importanta si diviziunea asta pentru ca unii cumpara un joc exclusiv pentru multiplayer si nu sunt interesati de single. de ce sa plateasca pentru el? sau poate e invers. si acum, ca sa inteleg si eu, tie ti se pare MAI ECHITABILA o modalitate prin care platesti 50EUR o singura data si descoperi pe parcurs ce si cum? iti dau un exemplu. Cod4 cu al sau single fff scurt. nu era mai bine sa poti cumpara numai partea de multiplayer? da, cine isi dorea cu adevarat debloca si partea de single, insa sunt sigur ca ar fi fost fff multi care ar fi preferat sa plateasca numai pentru multi. iti dau si un exemplu pe invers. pe mine nu m-a impresionat deloc partea de multi din Uncharted 2 si mi-as fi dorit sa am posibilitatea sa cumpar numai partea de singleplayer, dar nu, va trebui sa platesc pentru tot, chiar daca nu voi juca multi deloc. si cazuri mai sunt o groaza, de la jocuri care se lanseaza fara demo, pina la probleme de ordin tehnic (jocuri optimizate prost pentru anumite platforme sau cu buguri). sper ca de data asta ati inteles ce am vrut sa spun si de ce consider ca schimbarea sistemul de distributie ar fi unul benefic si pentru consumator si pentru producator.

    PS ginditi-va la ceva asemanator iTunes vs CD. cumperi numai melodiile care iti plac. nu esti nevoit sa cumperi tot albumul pentru 2 melodii si daca iTunes functioneaza, nu vad de ce un sistem similar, aplicat jocurilor, nu ar putea sa functioneze.

  13. #13 SP
    Senior Member Rasko's Avatar
    Mi-ai luat-o inainte....Vroiam sa scriu ca nu ai promovat pirateria prin postul anterior, desi am citit de vreo 2 ori sa imi dau seama...Asta datorita faptului ca fac 100 de alte chestii intre timp....

  14. #14 SP
    Member I condoe I's Avatar
    Cauza scaderii vanzarilor la jocuri este criza financiara, restul e filosofie.

  15. #15 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Come on guys, daca nici in 2009 nu aveti indeajuns de multe informatii pentru a sti daca jocul este pe placul vostru sau nu... atunci NO COMMENT. Exista demo-uri, exista trailere, exista walkthroughs, exista ingame movies, etc... La urma urmei, de-asta exista un site precum CG. Ca sa ne putem informa mai bine asupra jocurilor ce apar, sau de ce nu, a unor jocuri mai vechi pe care le-am ratat. Acum, daca faceti parte din categoria care face preorder cu 2 ani inainte... n-am ce sa va fac. Tin minte ca acum ceva ani in urma, cumparam jocurile dupa ce vedeam prin reviste un articolas de 2-3 randuri... astazi avem reviews de n pagini, cu screenshots, trailers, etc...

    In rest, intr-adevar nu este totul perfect, dar nici nu cred ca ne-am dori. Care ar mai fi placerea de a cumpara un joc daca am sti totul despre el inainte ? Oricum, suntem off-topic... zaice intreband de fapt ce parere avem despre scaderile vanzarilor. Despre care nu putem sa spunem decat ca sunt asociate cu criza. Insa nu e nimic exagerat. Vad jocuri lansate de curand ce s-au vandut extraordinar de bine... Cat despre Nintendo care se plange de scaderi de vanzari, cred ca ar face bine sa mai arunce o privire la preturile lor de retail. Ei inca au jocuri lansate de 2 ani care se vand cu aproape acelasi pret precum cel de lansare. In cazul Sony, e simplu... au investit mult in PSN, din care totusi scot putini bani (acolo unde Microsoft o duce cel mai bine).

    Pe de alta parte, scaderea asta de vanzari si profituri au scos la iveala si o alta fata. Au inceput publisherii sa renunte la titluri de 2 lei... au inceput developerii sa puna osul la bataie de "frica" inchiderii studiourilor, si tot asa... Titluri care o "lalaiau" pentru urmatorii 2-3 ani deja au primit date de lansare mai apropiate... chiar daca sunt prea apropiate de criza. Cu alte cuvinte, se apropie un pic de modul in care s-a dus naibii piata imobiliara in Romania. Adica s-a exagerat in toate. De la preturi de development, pana la timpi de executie. Mai punem si faptul ca acum apar cele mai bune discounturi... Asa ca, sa privim jumatatea plina a paharului. Dar in nici-un caz sa nu luam paharul sa-l spargem, pe motiv ca pirateria e sfanta. Just my 0.50 cents

  16. #16 SP
    Mad Collector rodarkone's Avatar
    Sincer e foarte interesant ce spune hostile insa eu sincer refuz sa platesc (de ex pentru jocurile pe STEAM) preturi similare cu cele pe care le platesc pentru jocuri in magazin - e chiar nesimtire cum un sistem de distributie online isi permite sa practice (ce-i drept pentru launch titles) preturi similare cu cele din magazine de profil - unde avem costuri cel putin duble (spatiu de stocare/angajati/spatiu pe raft sa nu mai vorbim de costuri de productie/imprimare/traducere-localizare .. etc)

    Eu consider ca industria jocurilor se indreapta intr'o directie GRESITA pentru utilizatori si EXTRAORDINAR de profitabila pentru cei care le produc - desi in ultimi ani costurile de productie au crescut EXPONENTIAL (bugete de pana la 100 milioane dolari pentru un joc - comparativ cu cateva milioane in perioada precedenta, sau cateva sute de mii in perioada de BOOM, sau cateva mii de in perioada de pionierat) datorita acestor practici:

    - prin content sumplimentar (downloadable content)
    - prin incercarii producatorilor de eliminare al intermediarilor (marile firme de distributie datorita transformarii produsului din forma fizica in forma virtuala)
    - si prin eliminarea celor care INCHIRIAZA/VAND si cumpara jocuri la SECOND HAND (din aceelasi motiv al virtualizarii produsului final)

    Practic se ajunge la o "mulgere" a utilizatorului final - firmele ajung la profituri extrem de mari. (practic cu niste costuri mai mici - obtin produs infinit mai mare)

    Eu pe langa faptul ca sunt un gamer - sunt si colectionar si vad incet incet cum se degradeaza sistemul de distributie de jocuri in forma fizica (mari firme dau faliment/firmele ramase au reduceri impresionate de pret la produse relativ noi.

  17. #17 SP
    Taw
    Senior Member Taw's Avatar
    Sunt de acord cu Monky, daca nici acum nu ne dam seama daca un joc nu merita sau nu...atunci ce sa mai zicem de anii '90 cand nu existau atate reviste/site-uri de profil.
    Dupa parerea mea producatorii s-au obisnuit la castiguri prea mari in ultimul timp.Titluri proaste, bani multi.
    Sony sa nu se mai planga atata, ca n-a ieftinit niciodata PS3-ul, iar PSN-ul e la pamant.

    @darkie
    Steam-ul a fost si va fi lipsit de bun simt, nu am asteptari de la el.Cat despre retail-uri, tendinta e sa se mearga pe online si cred ca e mai bine asa.La mine putrezesc carcasele de jocuri prin rafturi degeaba.M-am uitat de cateva ori la poze, carticele, dar dupa scurt timp mi s-a luat, ma intereseaza doar content-ul.

  18. #18 SP
    Senior Member erik95's Avatar
    Quote Originally Posted by Taw View Post
    Sunt de acord cu Monky, daca nici acum nu ne dam seama daca un joc nu merita sau nu...atunci ce sa mai zicem de anii '90 cand nu existau atate reviste/site-uri de profil.
    Dupa parerea mea producatorii s-au obisnuit la castiguri prea mari in ultimul timp.Titluri proaste, bani multi.
    Sony sa nu se mai planga atata, ca n-a ieftinit niciodata PS3-ul, iar PSN-ul e la pamant.

    @darkie
    Steam-ul a fost si va fi lipsit de bun simt, nu am asteptari de la el.Cat despre retail-uri, tendinta e sa se mearga pe online si cred ca e mai bine asa.La mine putrezesc carcasele de jocuri prin rafturi degeaba.M-am uitat de cateva ori la poze, carticele, dar dupa scurt timp mi s-a luat, ma intereseaza doar content-ul.
    PS3ul a costat 600$ la lansare, iar acum costa 400$ deci s-a ieftinit destul. De ce consideri PSn la pamant? Am vazut mai multe persoane care au aceasta parere si as vrea sa stiu de ce

    Preturile jocurilor sunt destul de OK, totusi ar putea scadea putin. Activision si-au aratat foamea de bani cand au stabilit pretul pentru MW2 in UK( 55lire=80-90$). Ar fi facut profit si daca ar fi vandut jocul la 30lire, avand in vedere cat de asteptat e.

  19. #19 SP
    Senior Member h0stile's Avatar
    faptul ca acum avem (tot ceea ce a insiruit MonkY) nu constituie un argument foarte bun. nici jocurile nu erau atunci atit de complexe pe cit sunt acum, deci pina la urma si jocurile si posibilitatile de informare au mers in paralel. din pacate, felul in care se distribuie jocurile (ca model de business) nu a evoluat deloc. da, avem distributie online, insa ei tot asa iti livreaza jocul (pe de-a intregul) fara sa faca nici o diferenta. e ca si cum iTunes ti-ar da posibilitatea sa cumperi numai albume intregi, nu melodii la bucata. ei de ce au inteles iar astia nu pot?

    apoi mai e problema expusa de darkone pe care eu intr-adevar am sarit-o. de ce sa platim la fel pentru jocuri distribuite online? momentan platim la fel pentru ca jocul din raft inca se vinde ffff bine iar retailerii chiar conteaza. modalitatea ca retailerii sa conteze si de acum inainte (deci sa nu ii fortam sa dea faliment) ar fi distributia dupa modelul expus in postul meu anterior (sau ceva similar). in felul asta ii multumesti si pe colectionari care vor sa vada carcasa si discul original (sau alte goodies dintr-un collectors edition) si pe retaileri care nu isi pierd afacerea. solutii exista pentru toata lumea insa cred ca o sa mai curga multa apa pe Dimbovita pina o sa accepte lumea asa ceva. daca eu abia de la al doilea post m-am facut inteles, nu stiu cit o sa inteleaga gigelu care pirateaza tot ce prinde. ce tare ar fi sa poti copia orice disc fara nici o problema insa fara sa te autentifici online si sa platesti pentru continutul pe care il joci, sa nu poti juca nimic. bye-bye piraterie din momentul ala si nu cred ca ar fi chiar atit de imposibil de implementat un astfel de sistem. daca pina si in televiziune avem pay-per-view, pentru muzica avem iTunes (si altele), pentru jocuri (indiferent de platforma) de ce nu ar fi un model similar? deci, da, sunt de parere ca distributia jocurilor e in urma in comparatie cu celelalte forme de entertainment si e pacat.

    mda...Taw, sunt tare curios ce inseamna PSN la pamanat ca pina una alta nu vad pe nimeni sa se planga de Killzone 2 de ex. chiar as fi curios sa aflu ce jocuri merg prost pe PSN si ce jocuri merg prost pe Live (pe Live stiu de GoW2 insa nu stiu care mai e situatia actuala).

    sau ca sa va intreb altfel, ce argumente ati avea impotriva unui sistem pay-per-play adaptat realitatilor din aceasta zona de entertainment? nu ar fi convenabil sa aveti single si multi separat? sau sa achizitionati numai hartile care va plac folosind un sistem similar cu cel care va lasa sa cumparati numai mp3-urile preferate, nu neaparat albume intregi? singurul impediment pe care eu il vad ar fi faptul ca un producator ar putea afirma ca un joc costa mai mult decit un album audio si atunci pretul final reflecta costurile de productie/distributie/etc si profitul. DAR, vin eu acum si ma intreb, cu ce a gresit consumatorul ca sa plateasca si ceea ce nu ii place? sau ceea ce nu vrea? din cauza asta spunea ca mai echitabil ar fi pentru consumator sa poata alege. am chiar si un exemplu pentru voi. jocul Watchmen care a fost impartit in 2. bravo lor. daca ai cumparat prima parte si nu ti-a placut, nu esti obligat sa o iei si pe a doua. e un inceput. daca stiai de la inceput ca vrei sa-l joci, atunci ai rabdare pina iese partea a doua si il iei complet sau si mai bine iei blu-ray-ul hibrid care contine si jocul si filmul. e un inceput si asta (si mai sunt de la telltale wallace and gromit si altele doar ca in loc sa fie livrat fiecare episod la o anumita perioada de timp, sa fie lansate toate odata...Siren parca..alt exemplu in care puteai sa cumperi pe episoade sau tot odata). sper ca acum ati inteles ce zic eu aici. (alt motiv bun este criza. poate nu am 50eur pe card acum, dar vreau sa joc citeva harti in multi si singleplayeru il iau alta data. decit sa ma piarda de client, nu mai bine ma atrag cu alea citeva harti, dupa care, daca imi place jocul, cumpar si restul hartilor si eventual si partea de single? cred ca asta e un alt motiv destul de bun zic eu pentru un asemenea sistem).

  20. #20 SP
    Member MultiAmSaPopesc's Avatar
    Conceptul lui h0stile mi se pare extraordinar. Este avantajos atat pentru client (vor aparea jocuri unde fiecare capitol este captivant si nu pus ca filler) cat si pentru producator (cresterea vanzarilor). Cred ca vor creste vanzarile datorita felului in care personal percep avantajele acestui sistem. Alegerea de a cumpara un joc nu v-a mai fi una de: Stau tot weekendu pe acasa, si strang banii sa imi cumpar un joc. V-a fi una de genu, nu merg astazi cu taxiul spre centru si imi cumpar inca un capitol sau deschid niste clase/arme/harti noi. Cred ca asa as ajunge sa cheltuiesc mult mai multi bani pe jocuri lunar decat acum

    Imi aduca aminte ca in cazul CoD 4 si BF:BC s-a incercat introducerea unor arme bonus contra unui cost si s-a iscat o mare revolta. Greseala lor este ca nu au scos jocul la un pret redus.

    Nu sunt deacord ca pirateria e un "sut in fund" spre bine. Cred ca unicele vanzari de jocuri care nu sunt afectate atat de mult de piraterie sunt acele de duzina, "proaste" (facute dupa un film in general). Sunt destinate unui public mult mai tanar, care nu prea se ocupa cu pirateria ci tzipa "Mami mami vreau jocu Transformers!". Cred ca pirateria duce ca studiourile sa se axeze spre aceste jocuri cu buget redus, timp de productie mic si care au destule vanzari pentru a le oferi un profit destul de bun.

    La noi in tara cred ca problema cu abundenta pirateriei, in anumite cazuri, este mentalitatea nu lipsa banilor. In grupul meu de prieteni toti au o situatie financiara peste medie. Toti acesti prieteni detin Xbox 360 modat. Sunt deseori luat peste picior ca sunt "fraer" ca am luat PS3 si dau "ca prostu" bani pe jocuri. Problema e gandirea de genul: Daca se poate fura, atunci fura!.

    PS. Scuze pentru exprimarea greoaie.

    PPS. O alta solutie pentru retaileri ar fi un pret mai mic pentru "tot" jocul. Un fel de bundle. Daca doresti sa deschizi ficare aspect al jocului in parte ajungi la un pret X iar daca il iei tot unlocked din magazin ajungi la Y (unde Y = X - 10).

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 1 of 2 1 2 LastLast

Similar Threads

  1. Daul core Video Game Consoles-GPD5005 By GPD-Kelvin in forum English
    Replies: 1 Last Post: 15-01-2013, 06:41
  2. Replies: 0 Last Post: 04-03-2012, 02:27
  3. Replies: 0 Last Post: 25-10-2011, 12:59

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts