Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 21 to 29 of 29

Thread: Consoles brands VS Game makers

  1. #21 SP
    Senior Member Dj Mo's Avatar
    Taw nu cred ca facea referire la jucatul multiplayer (daca are lag sau nu). Se referea la sistemul online generalizat care are ceva minusuri fata de Live. Nu am jucat decat Killzone 2 pe PSN si intr-adevar nu are lag. Dar nici Halo 3 nu are lag. Aici nu este vorba de PSN. Este vorba de sistemul online al jocului. Killzone 2 si Halo 3 au servere dedicate, ceea ce lui Gears of War 2 ii lipseste cu desavarsire. De aici si problemele existente. Si cand vorbim de lag, trebuie sa ne gandim la jocurile pe public.

    Sa nu uitam totusi ca PSN este ceva mai tanar decat Live si ca abia acum se dezvolta.

  2. #22 SP
    Senior Member h0stile's Avatar
    Quote Originally Posted by Wickyz View Post
    Este avantajos atat pentru client (vor aparea jocuri unde fiecare capitol este captivant si nu pus ca filler) cat si pentru producator (cresterea vanzarilor). Cred ca vor creste vanzarile datorita felului in care personal percep avantajele acestui sistem. Alegerea de a cumpara un joc nu v-a mai fi una de: Stau tot weekendu pe acasa, si strang banii sa imi cumpar un joc. V-a fi una de genu, nu merg astazi cu taxiul spre centru si imi cumpar inca un capitol sau deschid niste clase/arme/harti noi. Cred ca asa as ajunge sa cheltuiesc mult mai multi bani pe jocuri lunar decat acum
    dude, u made my day. asta e si esenta lucrurilor spuse de mine. imi cer iertare daca v-am facut sa credeti ca promovez pirateria. nicidecum. imi doresc insa ca tot procesul sa fie echitabil pentru toata lumea si cred ca acest lucru este posibil si in aceasta industrie. in fond, eu nu propun nimic nou din moment ce alte industrii deja se bucura de sisteme similare. acuma na, tre s-o zic si io p'aia romaneasca. vrabia malai viseaza. noi nu avem PSN si Live si visam aiurea.

  3. #23 SP
    Member octav's Avatar
    h0stile ai dreptate. oricat de mult ar fi promovat un joc nu poti sa stii daca e bun sau nu. dupa cum ai spus si tu, un level nu e de ajuns. poate sa aiba grafica buna, story-ul la inceput sa fie bun, dar pe parcurs jocul se poate strica.ne putem usor da seama ca intr-un trailer se selecteaza cele mai bune lucruri dintr-un joc, nu este ceva secret.mai sunt jocuri pentru mine, de exemplu care nu imi plac, chiar daca lumea le lauda. nici eu nu promovez pirateria si nu am nicio consola modata. ideea lui Ronan de a avea o consola modata pentru a vedea cum este un joc este geniala. probabil voi recurge si eu la acest lucru peste ceva timp

  4. #24 SP
    Member zaice's Avatar
    Foarte interesante parerile expuse de pana acuma.As porni de la ce spune hostile ,ideea de a consuma ca piata sa dea roade, sa se faca angajari, sa creasca productia etc(toeria Keynes)si as corela aceasta idee cu piata de gaming sau impunerea jocurilor utilizatoriilor (vrei nu vrei trebuie sa achiti).Ideeaa este interesanta cea de neimpunerea fortata si existenta unei optiuni care consta in a opta pentru a juca integral sau nu acel joc.Parerea mea ca aceasta criza financiara va determina o schimbare a mentalitatii cumparatorului si automat si a producatorului.Sustin faptul ca vor disparea (deja procesul a inceput si continua)multe firme de pe piata gamingului,fie prin asimilare,fie prin faliment etc.Odata cu aceasta cernere ,cei ramasi pe piata vor trebui sa faca ceva ca sa se scoata din acest impas a scaderii vanzarilor.Elementele propuse sau cele mai indemana in cazuri de criza financiara: concedierea, retehnologizarea, scaderea pretului, investii in marketing. sunt solutii la care se gandesc astazi toate firmele din multitudinea de domenii existente astazi pe piata.Din ceea ce am inteles pana acuma din discutiile din comunitatea CG si din ideile mele industria Gaming-ului ar putea avea urmatoarele sanse de reveniment:
    -imbunatatirea sistemului de live (Microfsot si Sony)
    -scaderea pretului consolei (Sony) sublinierea faptului ca menegementul dus legat de investitia mare intr-un sistem PSN, momentan neprofitabil
    -corecterea (aici mai sunt discutii daca s -au corectat sau nu)efectului de RROD (Microsoft)prin aparitia Jasper
    -abundenta si linia monotona lansata de Nintendo in privinta titlurilor de jocuri (sincer va spun la E3 2009, in afara de 2, 3 titluri prezentate nu mi s-a parut iesita din comun conferinta celor de la Nintendo,mi s-a parut ca targetul lor ramane pe departe Japan-o anume rigiditate in aceasta privinta)
    -preturile games-urilor (sa platesti aceasi suma pe un DLC egala ca si cum ai cumpara un CD/DVD)este foarte pertinenta,si subscriu si eu la ea, dar probabil ca in timp datorita pierderilor si crizei vor veni cu alte solutii legate de acest sistem
    -tot stau si ma intreb de ce nu se extind si in alte piete sistemele de live?era o solutie economica foarte buna extinderea, pe vreamea BOOM-ului , pe pietele emergente a afacerilor din industria consolelor,indiferent de interese sau nu, eu spun ca isi are o justificare logica principiul de extindere.
    Toti cred ca putem cadea la un conses in ceea ce priveste urmatorul lucru:criza financiara are si un singur efect bun:CORECTAREA EXACERBARILOR PRODUCATORILOR SI VANZATORILOR DIN DIFERITE DOMENII.Daca aceasta corectare (care se spera a fi intr-o varianta win-win si pentru utilizatorul final dar si pentru vanzator)se va face acuma sau mai tarziu vom vedea,insa ramane marea intrebare care predomina in toate domeniile astazi si-anume:ce sa facem ca sa vindem?

  5. #25 SP
    I Unlimited Bitza's Avatar
    Eu cred ca depinde mai mult de "gamer" daca pirateaza sau nu.Unii se considera gameri,desi ei joaca cu cheaturi and stuff ... Daca chiar iti place un joc,il joci din placerea de a te juca acel joc si daca esti obsedat sau iti place foarte mult acel joc,il joci de mai multe ori sa faci trofee and stuff...
    Zicea cineva pe forum aici ca: "de ce sa am 15 mii de jocuri piratate si sa nu termin nici unul,cand pot sa am cateva originale si sa ma bucur din plin de ele".La mine tine chestia asta de cand cu ConsoleGames si PS3.Am piratat mult,dar nu o mai fac.Unele jocuri de PSP le-am cumparat originale,dupa ce le-am jucat piratate,pentu ca din punctul meu de vedere isi merita bani.

  6. #26 SP
    Member Catallin's Avatar
    Quote Originally Posted by Bitza View Post
    [...]Unii se considera gameri,desi ei joaca cu cheaturi and stuff ... [...]
    Stai asa ca aici m-ai atins si pe mine Tu cand spui gamer te referi la un om care se joaca mult timp jocuri sau la un om care se joaca mult timp jocuri pentru a castiga diverse concursuri si din asta sa traiasca? Pentru ca si eu ma joc destul de mult si-mi place prima data sa ma joc pe very easy, imi place la un moment dat sa folosesc si coduri... asta inseamna ca nu intru in categoria "gamer"? Ca in "singer" e clar ca nu

    Consider ca atata timp cat te distrezi la un joc fie ca il joci in single, in multi, coduri sau cum o mai fi, atunci tu ti-ai atins scopul pentru care ai cumparat jocul respectiv.

    Ideea lui h0stile intr-adevar e una de analizat, dar nu cred ca se rezuma la comparatia cu iTunes, unde acolo e mai simplu. Adica vorbim de melodii. Eu ma gandesc la un exemplu: sa stau in God of War 3 si sa mai descarc cate un nivel, poate nu merge serverul, poate nu am bani pe card, poate are banca probleme si tot asa. Ca sa fie viabila ideea ta ar trebui sa fie un sistem perfect, adica: downloadul sa fie extraordinar de rapid. Si cand descarca milionul de persoane stim cu totii cat de rapid poate fi. Sa fii 100% sigur ca nu apare vreo supriza la server/banca. Si cel mai important producatorul sa poata face asta. Ma gandesc ca nu e foarte usor sa imparti un joc asa ca si cum ar fi arcade

    In rest... sa auzim numai de bine si sa fim distrati!

  7. #27 SP
    I Unlimited Bitza's Avatar
    La mine "gamer" este cel care isi petrece timpul liber jucand jocuri din pura placere de a juca jocurile respective.Eu nu-l consider gamer pe acela care triseaza intr-un joc doar ca sa-l termine odata (a se citi: hai sa termin repede,ca sa mai trec un joc pe lista),sau sa treaca de anumiti bosi,pt el fiind foarte greu sa bata/termine jocul/bossul respectiv.
    Daca nu te descurci intr-un joc,inseamna ca nu esti indeajuns de bun/nu ai skill-ul/indemanarea necesar/a.Asta nu inseamna ca trebuie sa trisezi ... poti juca Mario sau Tetris sau altceva mult mai simplu.
    Parerea mea.

    Scuze de OFFtopic.

    Si eu consider buna ideea lui h0stile,dar cam greu de implementat.Oricum, cum zice si MonkY,exista informatie despre jocul respectiv pe www,trebuie doar sa te documentezi,nu-ti baga nimeni jocul pe gat,si nici nu cred ca facem o intrecere cine-l cumpara primul, ca sa zici pe urma ca nu-ti place,sau ca eticheta nu are legatura cu continutul.
    Again, este doar punctul meu de vedere.

  8. #28 SP
    Senior Member Uziwood's Avatar
    Da, intr-adevar, informatie e peste tot, dar fara sa incerci jocul printr-un demo (care nu mai sunt asa frecvente mai nou vad) tot nu iti poti da seama daca e intr-adevar un must-buy sau o porcarie jocul.

  9. #29 SP
    Member zaice's Avatar
    Quote Originally Posted by Catallin View Post
    Stai asa ca aici m-ai atins si pe mine Tu cand spui gamer te referi la un om care se joaca mult timp jocuri sau la un om care se joaca mult timp jocuri pentru a castiga diverse concursuri si din asta sa traiasca? Pentru ca si eu ma joc destul de mult si-mi place prima data sa ma joc pe very easy, imi place la un moment dat sa folosesc si coduri... asta inseamna ca nu intru in categoria "gamer"? Ca in "singer" e clar ca nu

    Consider ca atata timp cat te distrezi la un joc fie ca il joci in single, in multi, coduri sau cum o mai fi, atunci tu ti-ai atins scopul pentru care ai cumparat jocul respectiv.

    Ideea lui h0stile intr-adevar e una de analizat, dar nu cred ca se rezuma la comparatia cu iTunes, unde acolo e mai simplu. Adica vorbim de melodii. Eu ma gandesc la un exemplu: sa stau in God of War 3 si sa mai descarc cate un nivel, poate nu merge serverul, poate nu am bani pe card, poate are banca probleme si tot asa. Ca sa fie viabila ideea ta ar trebui sa fie un sistem perfect, adica: downloadul sa fie extraordinar de rapid. Si cand descarca milionul de persoane stim cu totii cat de rapid poate fi. Sa fii 100% sigur ca nu apare vreo supriza la server/banca. Si cel mai important producatorul sa poata face asta. Ma gandesc ca nu e foarte usor sa imparti un joc asa ca si cum ar fi arcade

    In rest... sa auzim numai de bine si sa fim distrati!
    Legat de ce ai spus cu jocurile originale subscriu si eu.Ideea ca ai la dispozitie atata piraterie parca nu te mai indeamna la a juca jocuri cand le piratezi.
    Legat de chestiunea ce zicea si hostile aici cu sistemele in Romania perfect valabil ,dar cred ca si afara pot aparea probleme de genul.Eu ma gandesc ca ideea lui hostile este ok si ar putea fi realizabila, problema se pune la interesul producatorilor si la chestiunea de rentabilitate.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 2 of 2 FirstFirst 1 2

Similar Threads

  1. Daul core Video Game Consoles-GPD5005 By GPD-Kelvin in forum English
    Replies: 1 Last Post: 15-01-2013, 06:41
  2. Replies: 0 Last Post: 04-03-2012, 02:27
  3. Replies: 0 Last Post: 25-10-2011, 12:59

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts