Ne sunt prezentate informatii noi legate de AC Odyssey. Asa aflam ca actiunea se petrece inainte de Origins cu aproximativ 400 de ani. Ordinul Asasinilor nu exista.
Asta permite noi abordari asupra povestii dar si asupra gameplay-ului. Au fost introduse 30 de abilitati speciale, permitand ca fiecare player sa aibe stilul lui. Cu un combat mai bun si arme mai diversificate . Iar alegerile ce le ia playerul va afecta ulterior povestea.
Sent from my iPhone using Tapatalk
---------- Post added 25-07-2018 at 22:32 ----------
Pe langa faptul ca aflam ca jocul este “ live service game” aduca va fi constant updatat cu misiuni aditionale si content extra aflam si editiile jocului:
1. Editia normala
Contine jocul - 59.99 $
Preorder -
Additional missions: Light without light
2. Editia Deluxe - 79.99$
Preorder -
Additional missions: Light without light
Kuronosupakku (epic armor × 5, epic weapon × 1, epic horse animal × 1)
Dusk of the twilight package (rare armor × 5, rare weapon × 1)
Capri Cornus naval battle pack (ship design drawing × 1, Seafarer Theme × 1)
Temporary XP Boost × 1
Temporary Drachma Boost × 1
3. Editia Gold - 99.99$
Preorder -
Acces din 2 Octombrie
Additional missions: Light without light
Acces la extra content programat dupa release
Detalii despre season pass vor urma..
4. Editia Ultimate - 119.99$
Acces din 2 Octombrie
Kuronosupakku (epic armor × 5, epic weapon × 1, epic horse animal × 1)
Dusk of the twilight package (rare armor × 5, rare weapon × 1)
Capri Cornus naval battle pack (ship design drawing × 1, Seafarer Theme × 1)
Temporary XP Boost × 1
Temporary Drachma Boost × 1
Acces la extra content programat dupa release
Detalii despre season pass vor urma..
Asteptam jocul pe 5 Octombrie
Sent from my iPhone using Tapatalk
La scurt timp dupa dezvaluirea lui AC Odyssey s-a anuntat ca jocul va avea elemente mai profunde in stilul RPG. De la decizii ce afecteaza povestea principala , pana la decizii ce afecteaza noile optiuni de romance disponibile. Si nu doar atat. Cel mai mult vom simti aceasta schimbare in noul combat system si ce abilitati vom decide sa ne ajute in lupta.
Dupa cum spune si Scott Phillips ,directorul jocului, Odyssey este bazat pe combatul lui Origins, dar cu o mecanica refacuta, focusata pe mai multa actiune, asa ca asteptati-va sa va feriti mai mult sa blocati mai mult, mult mai multa agresivitate. Cam cata? Ei bine cam cata vreti, pentru ca aici intra in scena elementul RPG mai sus mentionat , si player-ul decide cum vrea sa lupte. Asa ca avem 3 mari categorii de skill tree...una bazata pe close-combat, una pe stealth si a treia pe ranged. Vrei sa fii tank, cu lupta corp la corp? Nu e problema ..stii ce la ce trebuie upgrade, vrei sa adopti stilul assassin, stealth e pentru tine. And so on...
Nu doar atat ,dar aceste abilitati le poti mixa, adauga cum doresti pe al tau dualshock si gata de utilizare la o apasare de buton.
Toate astea sa ai diferite abordari asupra situatiei, sa alegi cel mai bun echipament si abilitati pentru un castig in lupta. Aveti jos un video pentru a va face o idee despre fiecare stil de lupta
http://www.ign.com/videos/2018/08/01...per-commentary
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nu stiu de ce, dar nu imi place deloc directia pe care o ia seria asta din punct de vedere al combatului si al animatiilor. Imi pare ca se iese mult din schema initiala si nimic nu mai pare verosimil. Jocul lasa impresia ca e mai mult un experiment.
Wall? Abilitati de tras prin pereti? Godlike melee combat? multi-arrows shooting? Ce e asta? Deja e plictisitor sa vezi aceleasi abilitati in majoritatea jocurilor de la UBI(gen acel wall nesimtit). Si e si mai rau cand asa ceva nu isi are rostul in contextul erei. Nici voice actingul nu pare prea reusit. In afara de grafica care iti fura ochii, mie chiar mi-a lasat un gust amar tot ce am vazut prin prezentarile astea video. Deja se departeaza mult de jocurile initiale din seria AC.
Posibil, poate unora le place, depinde de gusturi. Pentru mine personal, seria s-a terminat undeva la AC Black Flag. As fi vrut sa mai joc si altceva dupa, dar parca nu am mai avut asa tragere ca la jocurile initiale. Le-am urmarit totusi si pe celelalte asa mai de pe margine. Odyssey insa, imi pare primul joc din serie peste care as vrea sa sar, desi imi place locatia/era in care se desfasoara actiunea. Sa vedem daca imi voi schimba parerea in timp despre el
Mi-ar fi placut sa pastreze seria asta mai cu "picioarele pe pamant" si sa nu se arunce la combat fantasy.
PS: Scuzati greselile de mai sus. Oboseala, neatentia, vraistea din cap...
Obisnuiesc sa abuzez de butonul de edit la orele astea![]()
AC Black Flag a fost de fapt sfârșitul seriei AC pentru mine, de asemenea! Doar nu am nevoie sa mai incerc un nou joc AC![]()
Ultimul AC care a fost fidel ideologiei primului joc a fost Unity. Chiar te simteai ca un asasin, fara abilitati exagerate si cu tinte foarte clare pe care puteai sa le abordezi in diverse moduri.
In afara de Unity, primul AC, AC2 si AC Brotherhood mai pastreaza aparenta de a juca cu un asasin si se bazeaza pe stealth mai mult.
Restul s-au indepartat mai mult sau mai putin de conceptul care a stat la baza francizei.
Asta nu inseamna ca nu mi-au placut AC3, BF sau Origins dar s-a simtit ca au incercat sa le duca in alta directie.
Referitor la Odyssey, avand in vedere ca se apropie f.mult de Origins ca gameplay, joc pe care tocmai l-am terminat in primavara, o sa astept sa aiba reducere masiva si cunoscand cat de repede scade pretul mai ales la jocurile Ubi, nu tre' sa astept f.mult.
V-ati intrebat cam cat de versatil este noul combat din Odyssey? Ei bine, Ubisoft doreste sa ne demonstreze ca nu este deloc identic cu Origins, si prezinta azi un nou video legat de combat customization. Vedem 3 mari categorii de skil, si peste 30 de noi abilitati ce pot fi combinate pentru atacuri devastatoare. Fiecare player va fi o versiune unica de Assassin in acest mod. Da, combatul este bazat pe Origins, si era normal sa fie asa, dar avem peste multe abilitati, ce il face mai complex , mai mai mobil. Nu doar atacul a fost mai imbunatatit. S-a pus foarte mare accent pe defense. Lipsa scutului nu scade defensiva, poti bloca si raspunde cu lovituri devastatoare. Stealth este in continuare o optiune viabila, nu s-a renuntat la aceasta ,dar e bine sa stii ca daca esti descoperit, poti tine piept aproape oricui
La final vedem si o sectiune cu echipament...ce poate fi upgradat la blacksmit..sau fierar cum doriti sa ii spuneti
Video⬇️⬇️
Sent from my iPhone using Tapatalk
La cum arata combatul si interfata, in ritmul asta urmatorul AC va fi un MMO prin Roma Antica.
Fiecare joc din serie are si o varianta scrisa. Eu unul nu vad o problema in asta, ba chiar un stimulent pentru gamerii adolescenti (si nu numai) sa mai puna mana si pe carti. Cum unii sunt pasionati de figurine si vor sa le colectioneze, altii poate vor sa aiba colectia Assassin's Creed si in biblioteca.
Nu am citit cartile dar s-ar putea sa fie mai ok povestea spusa acolo
Fac o paralela cu Destiny aici. Lore-ul e superb, povestile sunt grozave, dar NUMAI in grimoire cards. In joc e totul o porcarie spusa prost. O sa incerc sa citesc una sa vad cum e...
Nu inteleg care-i faza cu backlash-ul asta catre personajul Alexios. Sunt unele pareri care afirma ca el ar fi trebuit exclus din joc si doar Kassandra ar fi trebuit sa existe, lucru care mi se pare usor ciudat.
Probabil o alta miscare a sjw-ilor furiosi. Carry on.
Bookmarks