Cum vom putea urmarii stream-ul pe Ps Home ?
Printable View
Cum vom putea urmarii stream-ul pe Ps Home ?
Decat sa te incurci cu asta mai bine urmareste pe PC wtf...
Pot aparea diferite probleme de conexiune etc.
Who the **** uses PS Home anyway?!
posibil sa mearga mai bine pe PS Home , PC Stream it's gonna be crouded!
Radu mi-a confirmat ca nu poate sa ne strangem la el sambata. Lipseste cu desavarsire orice alta initiativa deci o voi lasa balta...
---------- Post added 26-07-2011 at 11:24 PM ----------
Cateva meciuri faine aici:
SSFIV AE replays featuring Wildcat815, Tsrai and more : News : EventHubs.com
postez si eu id-ul meu aici, in caz ca cineva mai are chef de un partener de SF :D
PS3 - emanuelbradeanu - cont de UK (am si unul de Ro, dar intru mai rar). Joc SSF4 AE - sunt incepator rau, dar poate mai prind si eu cate ceva de la voi :D. de regula intru mai peseara, dupa 19, dar putem stabili si pe pm.
GG emanuel, si noi tot pe seara ne mai strangem, oameni in campul muncii...
Am intrat aseara pe PS Home, pff, te doare mintea... Virtual reality bull****, tre sa te plimbi cu caracterul la cinema si sa cauti show-uri ce pot fi vizionate. Nu vazusem nimic de EVO stream insa foarte multa pierdere de timp folosind home-ul. Poate apare direct un link ceva ca sa poata fi accesat direct stream-ul, altfel nici nu ma gandesc sa folosesc home...
Iti trebuie banda gdlk pentru stream-uri HD, si ISP-urile americane sunt praf. In plus, depinde de ISP daca suporta bandwidth throttling destul cat sa te lase sa urci cantitatea aia de date spre site-u care hosteaza stream-u. Si depinde si de site - din cate stiu, sunt foarte putini stream hosteri care suporta HD. Cel mai de calitate stream pe care l-am vazut pana acum (la un turneu NSB) a fost ceva de 540p.
Asta facea varianta cu Home interesanta. E pe PS3, si se presupune ca majoritatea il folosesc cu ecrane mari. Poate face ceva ca sa faca sa arate stream-u mai bine pe rezolutii HD. In rest, e pierdere de timp.