Nu e vorba de asta..normal ca nu e un capat de tara...doar sunt jocuri...dar mi dupa cum am mai zis...mi se pare LIPSA de Profesionalism si LIPSA de respect FATA de clienti dupa felul in care au fost preluate comenziile...
Si da..nu este normal ca Razvan sa fie tras la raspundere...dar el e practic calea de comunicare cu Gameshop avand in vedere raspunsuriile primite de la operatori...e ca si cum cumparam un produs de la un magazin..iar a doua zis se strica..si venim cu el la magazin..dar e alt vanzator...el n-are nicio vina...dar ...
Si poate prin valul acesta de nemultumiri pe care le-a transmis Razvan mai departe ..poate asa se vor invata minte si cei de la Gameshop ca pe viitor sa
nu faca promotii mai "complexe" decat le permite logistica...la ce promotie(impropriu spus) au facut ce se asteptau ?sa aiba 10-20 de comenzi in plus fata de o zi obisnuita ?
dap..dar in fond inca n-am platit nimic...noi comentam mai mult asa "la obraz"...si te inteleg cu chestia cealalta...putea sa dea un CTR+F si sa iti gaseasca si cealalta comanda..ca pana la urma comenziile vin intr-un mail..dar deh..
Bookmarks