urat din partea lor. Putea sa fie si 1 leu jocul, e vb de respectul acordat cumparatorului. Unii poate iau jocul sa-l ofere cadou. Nu te duci cu un disc zgariat.![]()
urat din partea lor. Putea sa fie si 1 leu jocul, e vb de respectul acordat cumparatorului. Unii poate iau jocul sa-l ofere cadou. Nu te duci cu un disc zgariat.![]()
Dacă nu a fost folosit codul de acces online și dc discul e în stare perfecta de funcționare ar fi o problema doar pt colecționarii care vor să-l tina sigilat sau pentru samsari. Intr-adevar ar fi trebuit sa menționeze ca sunt desigilate dar la 40 de lei, aia e...
---------- Post added 07-08-2014 at 11:08 ----------
Nu cred ca cel de la Mkt sau sales care a gândit reducerile de preț avea biroul în depozit sa verifice jocurile... Cred ca avea un soft de stocuri și probabil astea erau de vreun an și nu le lua nimeni și urmează sa se lanseze sequel-uri. De vina probabil sunt figuranții de la depozit. Pana una alta cei care ati avut probleme i-ați contactat direct pe cei de la PCgarage sau va plângeți doar aici?! Nu lucrez la ei și nu am nici un prieten care lucrează la ei asa ca nu dați cu roșii doar ca am o opinie diferita. Într-adevăr (dc știau ca sunt desigilate) ar fi trebuit sa menționeze, dar nici cu atitudinea asta de cumpărător premium nu sunt de acord. Îl iei la preț de dumping și vrei sa fie Lamborghini. Mai bine nu mai avem reduceri și sa vedem cati mai cumpără atunci.
Pentru restul... Suntem cetățeni europeni, cu drepturi și ocul ne sta la dispoziție. Dar repet, cred ca v-ați plâns doar aici și nu direct la PC...
ce mentalitate comunista ai. Nu te judec, dar DA, suntem cetateni europeni si cum am zis si mai sus (presupunand ca PC garage stia de problema) e dreptul nostru sa primim un produs NOU, atata timp cat scrie ca e nou. NU e vb de fite, e vb de respectul consumatorului si pretul nu are nicio legatura. Si cine cumpara un lamborghini si cine cumpara o dacie, are aceleasi drepturi.![]()
YES! De cand s-a plans userul b615dub, asteptam sa zica cineva asta. Bine, eu preferam "Vrei si bun si ieftin, ma?!*scuipa seminte*", dar merge si asa. GG, guys! Desigur ca poate sa returneze produsul si chiar nu e o problema atat de mare, in afara ideii de dezgust, dar este extraordinar ca inca avem o mentalitate de mancatori de seminte. Pana la urma, noi sa fim sanatosi!Îl iei la preț de dumping și vrei sa fie Lamborghini![]()
Mai usor cu jignirile @solecon. Nu ma cunosti, asa ca abtine-te. Daca asa vorbesc cunoscutii tai, mancand seminte, e partea a2a.
Problema este ca toti se plang aici si nu pun mana pe telefon sa sune la PC Garage sau OPC. Macar sa completeze formularul de feedback care il primesc dupa fiecare comanda. Eu recunosc ca n-am avut probleme cu ce am luat de la ei. Probabil au niste probleme la depozit. Nu cred ca le face cinste sa zica pe site "nou" si sa-l primiti desigilat.
@madskills: Ai sunat si la ei sa incerci sa rezolvi problema sau sa-l returnezi daca nu-ti convine? Ce interes crezi ca ar avea un magazin ONLINE sa dea tepe la clienti? Mai ales ca lucreaza in online si deficitul de imagine in timp poate fi catastrofal. Acuzatia de comunism ma face sa rad avand in vedere ultima ta fraza).
Repet nu am tangente cu nici un magazin online, doar din perspectiva de client.
Eu zic sa puneti mana pe telefon si sa incercati sa rezolvati problema. Pt. ca mie imi miroase ca toata lumea se plange pe aici ca sa-i descurajeze pe altii sa mai cumpere de la "promotii", dar ei defapt sunt multumiti (chiar dc e desigilat), nu contacteaza magazinul dar sunt cu "refresh-ul" din minut in minut pe thread-ul de "jocuri cu preturi bune".
My 2 cents,
L.
@LucKos, pai si Kauf au avut o oferta la castile Sony Pulse Elite de la 500 lei la 200 lei si ce sa vezi, au ajuns sigilate in stare impecabila fara nicio indoitura, deci la altii se poate chiar daca era la pret de dumping.
Acum m-am invatat, ridic produsele personal.
Avand in vedere ca ai cumparat online esti protejat atat de legislatia nationala cat si cea europeana si poti returna produsul si vanzatorul este obligat sa-ti returneze banii fara sa pune alte intrebari. Simple as that!
Traind si cumparand din Romania, eu personal am intotdeauna o doza de rezerva in ce priveste super-ofertele si-mi asum o surpriza. Pe sistemul if it's too good to be true, it could be something wrong.
Ceea ce ma surprinde, este ca avem niste reactii de elvetieni sau nemti cand stim ca traim in Romania si tepele sunt la tot pasul. Asta e ciudat, ca am uitat de unde am plecat si realitatea in care traim. Daca totul era foarte corect in RO si totul foarte etic mai ziceam, dar n-are sens sa ne agitam ca Sprite-ul cand asta e mediul in care traim si riscul de teapa ti-l asumi la fiecare click pe "cumpara" acum din online.
Pe pagina anterioara, dupa ce mi-am relatat mica intamplare cu cei de la game-shop/gamesline, AngelofPain ne indruma sa nu ne incurcam cu oamenii aceia. Eu, in inocenta mea, am spus ca nu sunt chiar atat de rai, luandu-le apararea, dupa ce ma asigurasera ca fusese o greseala din partea lor si nu un gest de nesimtire crasa.
Acum, la o saptamana dupa, sunt obligat sa imi retrag cuvintele. Colegul AngelofPain avea dreptate - jegosii (acum nu mai sunt dubiosi) aia chiar trebuie evitati. Le-am trimis coletul inapoi luni, ramburs, cum am stabilit. Marti, baietii au refuzat coletul, miercuri la fel, iar de joi sta in depozitul celor de la Cargus. Azi i-am sunat, m-au asigurat ca o sa-l ridice acum. Uitandu-ma pe site-ul curierului, vad ca pachetul meu e tot in depozit.
Chiar nu stiu care e planul lor, in afara de a ma enerva si a-mi demonstra ca degeaba sper eu la normalitate, ca tot jeg primesc.
trebuia sa te uiti pe forum
am facut si eu o recenzie acelui magazin:
http://www.consolegames.ro/forum/f60...-srl-recenzie/
Chiar uitasem complet de threadul respectiv, desi il citisem la vremea lui. Ar trebui sa-l pui in semnatura. Cred ca pana la urma o sa se ajunga la OPC, dar (din nou) nu inteleg planul lor. Aici nu vorbim de anularea unei comenzi, aici e inselaciune clara. 600 de lei furati. Asta e fapta penala. Recunoscuta si de ei!
Probabil ca ei au vandul acel cod fara stirea sefilor si acum nu prea au cum sa se scoata basma curata daca iti primesc returul
scuze de double post: tocmai i-am sunat pe cei de la servskills si mi-au zis ca ei nu se ocupa de PS4 si ca garantie nu ar fi valabila... cu cine trebuie sa ma cert? i-am sunat pe cei de la orange si mi-au zis sa le trimit un email cu certificatul si imi raspund intr-o zi doua, voi ati patit la fel? ideea e ca certificatul e in blank fiind consola sigilata, ce ziceti sa fac?
eu nu inteleg cum userul Uziwood a rezolvat la acelasi servici acum 3 saptamni, servskills, si mie mi-au zis ca ei nu se ocupa de asa ceva, sunt foarte suparat si nervos de situatie. dar pana nu-mi raspunde orange nu am ce sa fac, ca degeaba ma cert si cu aia la service si cu orange.
unde pot gasi si eu asa ceva?
http://www.amazon.com/PSVita-Trigger.../dp/B0072A4JVW
Bookmarks