Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast
Results 21 to 40 of 42

Thread: F1 2011

  1. #21 SP
    Member rulzmaker's Avatar
    Culoarea mov inseamna cel mai rapid sector/tur dintre toti. Verde inseamna personal best.
    Cat despre faptul ca misca prea mult volanul in viraje, ori nu ai jucat F1 2010, ori confunzi acest joc cu vreun arcade ieftin.

  2. #22 SP
    Senior Member nameless_fear's Avatar
    F1 2011 fara indoiala e cel mai bun simulator F1, dar la gameplay diferentele sunt minore fata de f1 2010 si acela nu a fost un adevarat simulator, este arcade toata ziua.

  3. #23 SP
    Senior Member TiBiKiMiR's Avatar
    Quote Originally Posted by rulzmaker View Post
    Culoarea mov inseamna cel mai rapid sector/tur dintre toti. Verde inseamna personal best.
    Cat despre faptul ca misca prea mult volanul in viraje, ori nu ai jucat F1 2010, ori confunzi acest joc cu vreun arcade ieftin.
    Ma uit la F1 de multi ani si nu am vazut niciodata culoarea mov pt a evidentia cel mai rapid sector/tur dintre toti...eu am vazut doar verde pt minus si rosu pt plus...cat despre F1 2010 sa sti ca l-am jucat destul de mult si inca il mai joc...si ca sa te mai contrazic putin incearca masina de F1 din GT 5 sa vezi ca nici acolo nu tre sa cerni volanul ca un disperat ca sa abordezi si sa efectuezi un viraj...si nici jocul ala nu e un "arcade ieftin"...dar ma rog...nu vreau sa fac polemica...ceea ce am spus sunt doar sesizari si pareri personale.

  4. #24 SP
    Senior Member Mika's Avatar
    Culoarea mov este folosita in aplicatiile de live timing, nu la televizor si reprezinta dupa cum a spus si rulzmaker, cel mai bun sector/tur de circuit din aceea sesiune in acel moment.

  5. #25 SP
    Senior Member AndyZ's Avatar
    Quote Originally Posted by TiBiKiMiR View Post
    Cat despre handling nu stiu ce sa spun dar nu-mi place deloc ce vad ca face asta cu volanul ala.Nu inteleg de ce-l cerne atat pe fiecare viraj...niciun viraj nu-l face dintr-o singura miscare de volan...ar trebui sa inscrie masina pe trasa si sa o tina din acceleratie pana aproape de iesirea dp viraj unde poate accelera din nou...din pacate aici vad doar miscari multe de volan, accelerari foarte bruste (in blana) si franari la fel de bruste pana ce motorul scade drastic in turatii.
    Probabil joaca pe PC, cu tastatura, unde nu poti doza acceleratia, frana sau directia. Pe controller poti sa virezi partial, dar pe tastatura ori virezi, ori nu.

  6. #26 SP
    Member rulzmaker's Avatar
    Sunt absolut multumit de achizitia facuta cu F1 2011. Momentan nu am jucat decat versiunea de PC, cea de Xbox urmeaza sa imi vina poate chiar astazi de pe shopto.

    Primul sezon am jucat cu Force India, am reusit sa castig toate cursele mai putin una (Spa), cand am vrut sa ma intorc la paddock, nestiind ca voi renunta la cursa pentru a face asta, la 2010 nu se intampla asa ceva. Dupa toata drama cu Spa-ul, a trebuit sa imi bat putin capul ca sa pot castiga si campionatul constructorilor.
    Ma bucur foarte mult ca au rezolvat marile bug-uri din 2010 si au dat cu urechea peste ce a avut de zis comunitatea. M-am bucurat enorm cand am vazut optiunea de 3 tururi in modul cariera, pentru ca la unele curse chiar nu poti rezista 20-25 minute, te dor mainile si sa te mai trezesti ca o si gafezi in ultimul tur...

    Per total: Cumparati cu incredere !

    PS: 530/1000G - PC - daca il mai cumpara cineva, am nevoie de partener pentru co-op.
    Steam: rulzmaker
    Gamertag:

  7. #27 SP
    Senior Member AndyZ's Avatar
    Sunt OK calificarile?
    Ma enerva la culme in 2010 cum timpii adversarilor apareau din senin, in schimb pista era plina de melci care te faceau sa pierzi cateva secunde bune cateodata...

  8. #28 SP
    Member rulzmaker's Avatar
    Sunt ok calificarile acum. Deja am terminat un sezon si am trecut la online. Astept totusi sa il mai cumpere cineva pe pc/xbox 360 sa ma apuc si de co-op.

  9. #29 SP
    Senior Member TiBiKiMiR's Avatar
    La F1 2010 cand erai la boxe si urmareai timpii obtinuti in calificari sau antrenamente am observat de fiecare data ca nu arata (pe acel monitor) timpul tau obtinut pe sectorul 3...arata doar 1, 2 si timpul total fara a vedea ce timp ai obtinut si pe sectorul 3...lucru care mie nu-mi place. La 2011 cum e...sper ca nu la fel nu?

  10. #30 SP
    Member MENTATAL0R's Avatar
    cum se da full screen ca mi-a mers odata dupa ce am dat esc. la inceput????

  11. #31 SP
    Member ramusg's Avatar
    Pe PC e ALT+ENTER

  12. #32 SP
    Member MENTATAL0R's Avatar
    mc

  13. #33 SP
    Member rulzmaker's Avatar
    Quote Originally Posted by TiBiKiMiR View Post
    La F1 2010 cand erai la boxe si urmareai timpii obtinuti in calificari sau antrenamente am observat de fiecare data ca nu arata (pe acel monitor) timpul tau obtinut pe sectorul 3...arata doar 1, 2 si timpul total fara a vedea ce timp ai obtinut si pe sectorul 3...lucru care mie nu-mi place. La 2011 cum e...sper ca nu la fel nu?
    Presupun ca stii ca timpul sectorului 3 e defapt timpul turului. Daca la primul sector ai 30s, la al doilea ai 1:00m, iar la al treilea ai 1:30m, timp care sfarseste si turul. La ceilalti aparea gap-ul fata de timpul tau. Nu este nimic gresit nici la F1 2010, doar ca lumea nu le-a inteles.

  14. #34 SP
    Senior Member AndyZ's Avatar
    L-am primit si eu azi.. Wow.
    Controlul e semnificativ imbunatatit, simti cum se muta centrul de greutate al masinii in viraje. Si in 2010 simteai daca intri cu viteza prea mare intr-un viraj, insa acum e altceva, it feels good.
    O alta chestie la care au lucrat e franarea. In F1 2010 trebuia sa franezi ceva mai devreme decat se poate observa in video onboard din realitate, acum s-a remediat chestia asta. Singurul exemplu care imi vine in minte acum e primul viraj de la Monza, unde in F1 2010 trebuia sa franezi undeva pe la 200-180 de metri, insa in F1 2011 si in realitate se franeaza de pe la 100+ metri.
    DRS si KERS sunt foarte bine implementate, boost-ul dat de ele nu pare exagerat. In plus, am incercat sa deschid DRS-ul pe virajul de intrare in linia dreapta de la Melbourne si imediat a fugit spatele masinii, nemaifiind apasare pe puntea spate. Ma bucur sa vad ca nu le-au scapat astfel de detalii in ceea ce priveste aerodinamica.

    Cam atat pentru acum, n-am apucat sa intru in calificari si cursa (pitstop-uri, etc.), chestii care in 2010 au cam dezamagit.

    ---------- Post added 26-09-2011 at 02:34 PM ----------

    Quote Originally Posted by rulzmaker View Post
    Presupun ca stii ca timpul sectorului 3 e defapt timpul turului. Daca la primul sector ai 30s, la al doilea ai 1:00m, iar la al treilea ai 1:30m, timp care sfarseste si turul. La ceilalti aparea gap-ul fata de timpul tau. Nu este nimic gresit nici la F1 2010, doar ca lumea nu le-a inteles.
    In aplicatia F1 sunt aratati timpii separati ai sectoarelor, asa cum arata si acum in F1 2011. In 2010 nu mai stiu daca e cum spui tu, sa arate timpii cumulati, dar tin minte ca la S3 nu aparea niciun timp.

    Oricum, TiBiKiMiR, acum e OK.

  15. #35 SP
    Member rulzmaker's Avatar
    Stiu de aplicatie, insa explicam cum este in joc sa inteleaga lumea.

    Pe ce platforma l-ai luat ? Daca l-ai luat pe xbox, da-mi add te rog (nu mai stiu daca te am), sa ne apucam de co-op.


  16. #36 SP
    Senior Member AndyZ's Avatar
    Pe Xbox. Lasa-ma un pic sa ma obisnuiesc cu el si jucam. Cred ca te am deja in lista.

    ---------- Post added 26-09-2011 at 10:24 PM ----------

    Revin cu cateva impresii:

    - Fuel simulation e bine lucrat acum. In 2010 erau 3 setari pentru engine: fast, standard, slow (sau ceva de genu), acum au fost inlocuite cu 3 setari pentru amestecul carburant: rich, medium, lean. Diferentele se reflecta cat de cat in timpii parcursi, faza frumoasa e ca uneori inginerul iti spune ca din datele telemetrice poti folosi amestecul x. Am avut o cursa in care pe ultima jumatate de tur pierdeam din ce in ce mai multa putere fiindca am mers prea mult pe amestecul bogat, iar acum daca n-as fi avut un avans suficient fata de locul 3, as fi fost depasit.. In 2010 stateam lejer pe Fast fara sa-mi fac griji de nimic, practic benzina ti se termina doar in practice/calificari daca te plimbai prea multe tururi..

    - Calificarile sunt cam ciudate... Joc pe Professional acum si nu prea am probleme in a prinde pole-ul, desi in cursa lucrurile stau altfel pe Professional (e realist, o data ce te-au depasit RBR-urile, Ferrari-urile, McLaren-urile, nu poti tine pasul). Pe langa asta, in calificari au iesit rezultate mai ciudate, de exemplu Petrov a iesit pe 2 pentru o cursa, iar la alta Vettel a prins Q3 la mustata.. Trebuie sa mai experimentez..

    - Tot legat de calificari si antrenamente, MUUUULT mai bine decat F1 2010. Timpi reali, singurii care se misca mai incet sunt cei care fac tururi de incalzire, si aia nu prea mai stau pe trasa ideala (chestie care functioneaza si mai bine in timpul cursei). Oricum nu mi s-a mai intamplat sa merg mult mai repede ca cineva si sa ma trezesc ca are un timp mai bun ca mine.

    - DRS si KERS fac lucrurile mai interesante, mai ales cand ai pe cineva in spate si pe linia dreapta e ceva mai rapid ca tine.. M-am chinuit sa-l tin pe Alguersuari in spate cateva tururi..

    - Pitstop-urile sunt mai OK acum, desi nu scapi de situatii in care monoposturile echipelor de top intra in spatele tau si ies in fata ta, fiindca au stand-ul mai aproape de intrare. E totusi oarecum normal, iar lollipop man iti da drumul cand chiar poti iesi repede.

  17. #37 SP
    Member Lazarica's Avatar
    il are cineva pe PS3 ? cum e jocul ? grafica si gameplay fata de 2010 ? multumesc

  18. #38 SP
    Member Lazarica's Avatar
    Atentie ! mare-mare grija la varianta de PS3...am cumparat jocul ieri...grafica este execrabila pe trasee, depth of view sau field of view nu exista...antialiasing 0. Nici macar nu se compara cu 2010 la nimik, poate doar la handling. Este incredibil, daca te uiti pe forum la Codemasters o iei razna de cate plangeri sunt la joc la varianta de PS3 legate de grafica. Trebuie update major altfel nu se poate juca.

  19. #39 SP
    Senior Member nina's Avatar
    eu mi-am cumparat F1 2011 PS3 si volanul nu e compatibil 100%
    am inteles ca nici unele volane din lista oficiala nu au deblocat FF si advanced settings la wheel settings

    a jucat cineva F1 2011 versiunea ps3 cu un volan mai ieftin si avea deblocat advanced settings ca sa-i poti regla sensibilitatea?
    volan gen logitech driving force ex ps3 sau topdrive 3 gt sau topdrive 3 rf
    Thrustmaster Ferrari GT Experience nu are 100% suport,are blocat force feedback si advanced settings

    vreau sa-mi vand actual volan bigben multi wheel si mai am niste bani si sa-mi cumpar un volan pana in maxim 180 ron
    logitech driving force gt e bun doar ca e cam scump si second hand

  20. #40 SP
    Senior Member TiBiKiMiR's Avatar
    Quote Originally Posted by Lazarica View Post
    Atentie ! mare-mare grija la varianta de PS3...am cumparat jocul ieri...grafica este execrabila pe trasee, depth of view sau field of view nu exista...antialiasing 0. Nici macar nu se compara cu 2010 la nimik, poate doar la handling.
    Mda...tocmai ce l-am terminat si eu si intr-adevar singurul lucru care este peste 2010 in opinia mea este handling-ul in rest il consider mai slab decat predecesorul sau

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 0 Last Post: 23-06-2011, 06:03
  2. Replies: 0 Last Post: 21-06-2011, 21:22

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts