Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 98 of 116 FirstFirst ... 48 88 96 97 98 99 100 108 ... LastLast
Results 1,941 to 1,960 of 2303

Thread: Fifa 13

1. #1941 SP
    Member ramusg's Avatar
    Jocul asta are o "minte" a lui in UT, am castigat iar divizia 1 de 4 ori consecutiv cu 4-5-1, BPL si Seria A rezerve, asta se intampla aproximativ acum o saptamana, de atunci am reusit sa ajung in divizia 3 , m-am intors in 1 schimband iar n formatii, acum sunt a n oara la 4-2-2-2, sa vedem daca ramane mai mult de 10 meciuri, si ma "injoseste" gameplayul asta in draci, zici ca sunt un incepator de fifa cu ambele mani pe partea stanga. Ratez de nu ma vad, primesc goluri pt ca se ciocnesc fundasii mei intre ei de 5 ori pe meci, a picat gravitatia, barile sunt mai groase pt ca eu le nimeresc tot timpul din pozitie de 1 vs 1( asta e portar), E MAGNIFIC SI TURIFIC!

2. #1942 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    La chestia cu ciocnitul jucatorilor intre ei ma regasesc si eu. Mi se intampla foarte des. Mai ales cand un jucator recupereaza si cel care facea pressing vine si da peste el si mingea am recuperat-o degeaba.

3. #1943 SP
    Banned SWTFU's Avatar
    Quote Originally Posted by ramusg View Post