Cum am mai spus pe alt thread, este absolut normal ca jocurile de la emag sa se revanda la preturi mai mari. Dar sa testezi bunavointa potentialilor cumparatori cu astfel de poze mi se pare prea exagerat.
Cum am mai spus pe alt thread, este absolut normal ca jocurile de la emag sa se revanda la preturi mai mari. Dar sa testezi bunavointa potentialilor cumparatori cu astfel de poze mi se pare prea exagerat.
Foarte tari cei de la eMag cu al lor Marketplace. Am cumparat printre altele si ceapa (sa nu radeti, da?) si normal ca n-a iesit fix 1Kg. Primesc azi mesaj:
Asa da!Stimate client,
Am fost informati de catre eMAG Marketplace despre solicitarea de returnare a sumei (0,01 RON) aferenta comenzii dumneavoastra online #xxxxxxx.
Corespunzator, a fost initiata in acest moment procedura de transfer a sumei de (0,01 RON) in contul dumneavoastra. Suma de (0,01 RON)se va incasa in contul dumneavoastra in termen de 15 zile lucratoare de la primirea acestei notificari, anularea fiind in acest moment procesata in sistemul PayU.
Pentru informatii legate de aceasta solicitare de anulare va rugam sa contactati eMAG Marketplace.
Cu stima,
--
PayU - Payment Service
Apropos, eu n-am solicitat nicio returnare... tocmai asta e interesant. Oricum, frumos. Sau mai bine zis, corect!
Sa nu radeti de Marketplace... eu sunt al naibii de incantat de el. Nu mai stau sa car cate un bax de suc sau de apa, ca ti-l aduc baietii frumos pana la usa, cu transport gratuit (de la 50 RON in sus). Nu mai zic ca de obicei au promotii la produse si chiar iesi mai ieftin decat in supermarket. Iar livrarea se face intre orele alese de tine, nu asa... "random".
Imi place si faptul ca pentru fiecare produs este trecut continutul, gramaj, tara de origine, valori nutritionale, etc... nu mai sunt nevoit sa stau prin magazin sa fac poze cu telefonul pe vreo eticheta ca sa inteleg si eu cate E-uri sunt acolo
Ce nu-mi place este ca nu iti afiseaza cand expira produsul... dar n-am avut probleme pana acum.
Nu rad de ideea asta, mi se pare chiar foarte ok, am un amic care cumpăra mereu de la eiFaza cu ceapa a fost simpatică
Stie cineva ceva de The Witcher ps4? La mine nu se mai obosesc sa raspunda nici la mail nici la sesizarile facute pe site.
Mi au raspuns inte un final...lansarea la ei e intarziata cu vreo 4 zile...in ultimul timp numai probleme am cu emag...si nu numai la comenzi de genul 200 de lei ci si la cele de 3000 de lei...cred ca voi renunta sa mai comand de la ei.
La mine merge. In schimb am primit un e-mail interesant in legatura cu precomanda la the witcher: Iti multumim pentru comanda efectuata pe eMAG.ro!
Produsul comandat de tine din comanda 13040369 nu se afla in depozitul nostru central, ca urmare am solicitat transferul acestuia pentru a putea efectua livrarea.
Termenul de livrare iti va fi comunicat prin email si SMS in momentul predarii coletului la curier.
Pentru mai multe informatii despre comanda, factura si garantii intra in contul tau eMAG.
La mine in contul emag,apare cu data de livrare 20.05,si a fost generata si factura...se asteapta preluarea de catre curier...
Hmm, tocmai ce-am dat de site-ul asta: xLei.info - Evolutia pretului pentru produsele de pe eMag. Puteti introduce un link la un produs emag si va arata evolutia pretului. Se pot seta si alerte... numai bun sa pui o alerta pt. consola/jocul favorit. Hope it helps!
P.S. Vad ca totusi nu e chiar la zi... de exp. acum o consola Xbox One este 1299 RON in timp ce pe xlei asta arata 1499 RON pret minim. Hmm...
Ideea ar fi fost buna daca ar si functionat. Pe vremuri stiu ca si exista un buton ''pret alerta'' si introduceai suma la care vroiai sa fii anuntat c-a ajuns produsul. Mie insa nici atunci nu mi-a functionat ideea, implementata chiar de ei.![]()
Am comandat luna trecuta de la eMag un produs de ingrijire personala pentru prietena mea...si a fost cam dezamagita de acest produs.
Am incercat sa il returnez, insa la momentul respectiv nu am realizat ca produsele care fac parte din categoria "produse de ingrijire personala" nu pot fi returnate. Am fost sunat de un angajat eMag care mia explicat acest lucru...insa, spre surprinderea mea am fost sunat din nou de catre un alt angajat eMag care ma intrebat: daca nu cumva produsul este defect? Caz in care as putea sa-l trimit in service.
Produsul nu este defect ci pur si simplu nu este pe placul prietenei mele, deci nu am motiv sa il trimit la reparat insa am fost placut surprins de catre cei de la eMag...intr-un fel sau altul le pasa, daca nu de client, macar de imaginea lor ca firma.
HP Microserver Gen8 la 799 lei - It's a steal
Controller Xbox 360 Wired - 99 lei
Nu stiu care-i treaba cu emag dar la capitolul jocuri ps4 stau prost de tot,mai multe jocuri identice cu preturi diferite(de exemplu sunt 2 exemplare de fifa 15,una la 198 si alta la 199)ambele fiind in stock.Evolve unu la 179,99 altul la 186.Cand te uiti pe site zici ca esti pe olx,nu pe emag.
daca te uiti la vanzator o sa observi ca eMag revinde ! tu cumperi prin eMAG de la altii, din acest motiv apar mai multe preturi si acelasi produs. vezi Amazon.
Trist tare eMag iar cu o ''super'' ''mega'' oferta.
Stock Busters - Aug 2015: IT & Mobile
Imi puteti spune si mie daca e vreun dezavantaj daca prin emag comand ceva care defapt este vandut de Flanco? Adica ma refer mai mult la partea de garantie sau eventuala returnare?
Bookmarks