Eu de obicei bag discuri cu clipuri ca sa le ascult.Cum pot sa fac ca dupa ce se termina clipul ,sa il ia pe urmatorul?sau sa ia random,sa nu se mai opreasca ,sa mearga incontinuu ca la melodii.
Printable View
Eu de obicei bag discuri cu clipuri ca sa le ascult.Cum pot sa fac ca dupa ce se termina clipul ,sa il ia pe urmatorul?sau sa ia random,sa nu se mai opreasca ,sa mearga incontinuu ca la melodii.
Faci discul in format dvd, pe capitole.
de unde pot cumpara stickers/skins?
Salut.Sunt incepator cu Xbox.Imi poate cineva spune dak il cumpar pe cel cu 60GB si il modez.......cum pot baga jocuri pe hdd?Se poate cumva face retea intre el si PC sau.......?Mersi anticipat.Bbye;;)
In caz ca TV-ul este plasma full hd care e setarea optima la "display settings": 720P, 1080I sau 1080P?
1080p e cel mai bun
dupa aia 720p
si 1080i ( 3rd place)
Intrebare:
MI-am modat xbox-ul ,soft ( singur) si am setat viteza ,,8x'', acum dvd-rom-ul e mai silentios...am sanse mai mari sa imi iau ban pe xbox live?
Nu, decat daca firmwareul este citit (vezi NXE), caz in care esti banat fie el la 8, fie la 12x.
Cat timp joci originale, you should be ok ;)
Nu poti instala pe hdd jocurile la care te gandesti. Acestea vor rula de pe dvd.
reteaua se poate face, dar va exista numai pentru media sharing.
yes, pe live cu originale :)
am o nelamurire.. merge fix-ul de pe 360fixed.com? si daca da.. cum se poate intra in posesia sa?
Demo la Scene It? BOS, pe live
Call of Duty World at War goriness:
World At War: The Goriest Call of Duty Yet | GameXtract
Yuck... parca la un horror merge... dar la un joc in care ar trebui sa te simti erou de razboi, nu prea. Cred e o diferenta prea mare in a-l vedea pe inamic cazand rapus de rafalele armei tale pe campul de razboi, si a-l vedea cu maruntaiele afara, ca la macelarie...
Pai si in BIA:HH cand l-au aruncat pe un german din turn, dupa ce am ajuns jos era nebunaticul cu matele pe afara, la fel si ochii :>