sau reflexie ?
Pana acum cine si-a precomandat PS4? ati primit vreo confirmare de la vanzatori?
sau reflexie ?
Pana acum cine si-a precomandat PS4? ati primit vreo confirmare de la vanzatori?
Linistitiva putin, GREATNESS AWAITS!
O...and this:PlayStation 4 dev kits CPU runs at up to 2.75 GHz
http://ps4daily.com/2013/07/playstat...p-to-2-75-ghz/
Problema ledului ALWAYS on consta in faptul ca obliga pe user sa fie aprins. Dar de ce nu l pot face ca si vibratiile, optional ? De touchpad nu mai spun, sper ca se poate da pe OFF, adica am acel constroller (culmea detecteaza transpiratia - va dati seama ? siiii cei cu asta ?) joc un titlu X, si din greseala mana mea de excavatorist aluneca pe acel pad, adio control asupra eroinei care ipotetic mergea pe o barna si aluneca in gol, dau un exemplu. Macar sa il faca bun in rest ps4, abia astept cozile si parerile dupa achizitionare.
temugin: daca nu-ti convine gamepad-ul de la Sony, poti sa astepti un pic si iti cumperi third party gamepads. Sunt sigur ca vor scoate chinezii ceva gandit si pentru "excavatoristi". Pentru transpiratie... recomand aerul conditionat.
Mark Cerny Interview Part 3 - The Future - IGN Video
Aaand it's all about gameplay
recomand si restul!
Mark Cerny Interview Part 1 - The Hardware - IGN Video
aici gasiti cateva comentarii de interes despre marimea cutiei - consum de curent - caldura si despre "procesarea in nor" (e chiar funny partea asta, si un pic de burn la adresa M$; fiti atenti si la mimica lui cand raspunde)
Mark Cerny Interview Part 2 - The Games - IGN Video
Info cu Mark in care unele lucruri sunt repetate din data lansarii Ps4, nu stiati ca este consola dedicata pt gaming ? A fost principalul pilon pe care Sony a marsat de la inceput, si culmea, sunt de acord pt cei care nu citesc posturile old. Tot asa stiu si interviul cu Jack Tretton, in care omul a avut un discurs cat se poate de clar si la obiect, contrar MS in care stanga nu stie ce face dreapta, sau ''nu detinem destule informatii'' etc. Deci pt copiii care nu citesc posturile old, nu mai faceti referire la mine ca va bateti singur un cui in talpa. Stirile sunt ok pentru cei care nu au fost la curent cu Ps4 in ultimele 2-3 luni, in mare. Mark este un tip istet si ma bucur ca Ps4 are timp scurt pt devi la crearea de jocuri, pana in iarna se pot specula multe.
stirile sunt aceleasi si se repet pentru ca fac parte dintr-o campanie de marketing si il au ca personaj pricipal pe MC, nu vedeti ca peste tot apare el, la orice eveniment, interviu, emisiune, articol, este doar el care vorbeste despre PS4 si are aceleasi discurs pentru ca mai multe informatii nu are voie probabil sa dezvaluie si asa i-a fost spus de la domnii de le PR![]()
or fi cam aceleasi raspunsuri, dar mai aflii si mici povestioare care pentru unii pot fi interesante. de exemplu, din cele 3 parti ale interviului IGN eu personal am aflat ca:
-a refuzat sa vada design-ul final inainte de dezvaluirea de la E3 dar stia destul de bine cat de mare urma sa fie ps4
-legat the cloud computing, a confirmat ca ps4 poate folosi asa ceva acolo unde are sens"I knew how big it was because that's based on power consumption and I knew how many watts we were burning. [...] The power consumption establishes how large the console needs to be. The fact that it's smaller than the ps3 is a consequence of it consuming less power."
-touchpad-ul a fost rezultatul discutiilor cu developeri atat interni cat si cei externi"To the extent that it's possible to do computing in the cloud ps4 can do computing in the cloud. We do some things... today matchmaking is done in the cloud and it works very well. If we think about things that don't work well, trying to boost the quality of the graphics - that won't work well in the cloud."
-controller optimizat pentru FPS-uri: cei mai buni devi (de fps-uri) au primit prototipuri de DS4 pentru a evalua diferite aspecte si design-ul final a fost conceput direct pe baza feedbackului; a recunoscut ca pana la DS3 inclusiv toate controllerele sony au fost criticate cand venea vorba de FPS-uri si s-a vrut ca DS4 sa schimbe aceasta perceptie
-a fost "impins" de presedintele SCE sa faca si un joc in paralel cu job-ul de lead architect si lucrul asta l-a ajutat in discutiile cu developeri pentru ca lucrurile despre care vorbea (de exemplu usurinta de programare) le-a experimentat personal cu Knack, un joc micut de altfel ca sa nu se simta amenintati devii 3rd party.
in alta ordine de idei:
How The Crew was ported to PlayStation 4 • Articles • Eurogamer.netA more crucial issue is that, while the PS4 toolchain is designed to be familiar to those working on PC, the new Sony hardware doesn't use the DirectX API, so Sony has supplied two of their own.
"The graphics APIs are brand new - they don't have any legacy baggage, so they're quite clean, well thought-out and match the hardware really well," says Reflections' expert programmer Simon O'Connor.
"At the lowest level there's an API called GNM. That gives you nearly full control of the GPU. It gives you a lot of potential power and flexibility on how you program things. Driving the GPU at that level means more work."
"Most people start with the GNMX API which wraps around GNM and manages the more esoteric GPU details in a way that's a lot more familiar if you're used to platforms like D3D11. We started with the high-level one but eventually we moved to the low-level API because it suits our uses a little better," says O'Connor, explaining that while GNMX is a lot simpler to work with, it removes much of the custom access to the PS4 GPU, and also incurs a significant CPU hit.
Dev kiturile chiar cred ca nu se incing, la cum arata
Sony PS4 dev kit FCC filing shows off extra ports, 2.75GHz max clock frequency
Sony has announced that its upcoming next-generation console, PlayStation 4 will support the PlayStation 3 wireless headsets. A Sony official confirmed the news to Polygon, at the ongoing San Diego Comic-Con.
Bookmarks